Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 29 lidí.
leoss   11.11.2007 12:04:43
co toto má za vyznam????
smile
svata.10   11.11.2007 12:09:03
proč myslíš to pole bylo hodně dlouhé myslím jako na délku tak to bylo jasné že potřebují překldák protože by kombajnu nevyšlo udělat točku tam a zpátky na jeden bunkrksmile
leoss   11.11.2007 14:27:07
no a co misto prekladaku by byl normalni odvos stali by v pulce a bylo by a jak myslis ze to delali kdyz nemeli prekladak smile no a tet mluv
leoss   11.11.2007 14:29:09
beru kdyby sipal na kamijon na uvratach ale aby za tim konbajnem nemohl dojet do pulky to je moc stejnak su ty prekladoty emo obchodni artiklsmile smile smile smile
Miro   11.11.2007 14:43:15
Za prvé do toho voza sa trafíš lahšie (dosýpať malý vlek je kapitola sama o sebe),
za druhé lahšie prejde cez mokré miesto,
a hlavne za tretie máš to ako medzizásobník, stačí ti menej odvozov na prácu bez prestojov, do voza dá od oka 2-3 zásobníky, takže máš min pol hodinu na otoč s vlekom do sýpky......
leoss   11.11.2007 15:16:29
rekni slo by to aj bez toho prekladaku

leoss   11.11.2007 15:17:36
misto toho aby te jh nekde oral taha zbytecny prekladak po poli na hlavu postavenesmile smile
Miro   11.11.2007 15:24:55
Iste že by šlo, pokiaľ sa to takto vozí do sýpky, samozrejme za predpokladu že je sucho
a plný vlek prejde v pohode po roli.
Druhá vec je že musíš mať viac techniky na odvoz.
Nevidím rozdiel či sú dva traktory v vlekom, alebo vlek a prekladák. Neviem ako daleko to
vozili, ale už pri nutnosti tahať plný vlek cez celú rolu a ešte 10 a viac km daleko sa oplatí
mať na poli prekladací voz. A v obilí keď ide o čas to platí dvojnásobne.

Síce som v Lipove asi rok nebol, ale mám dojem že tieto JD (kombajn+traktor) sú tam v službách
Polci   11.11.2007 15:36:11
to leoss: Šlo by i sypat tu kukuřici přímo do pytlů a nosit je na rameni do skladu... Překládací vozy jsou obchodní artikl stejně jako všechno ostatní zboží...Někdy je to zbytečné a někdy nezbytné...Jde o to, jak organizuješ sklizeň a kolik tě stojí prostoj třeba 3 strojů za cca 30 mil za celé žně a kolik by ti překládák přinesl navíc hektarů, kolik ti sníží spotřebu kombajnů, sníží potřebu odvozců a kolik tě celá souprava stojí...Pak jen stačí vzík kousek papíru a propočítat to. Něco vyjde a ty budeš moci obhájit či neobhájit tvoje shluky slov z této diskusesmile
jorry   11.11.2007 19:34:16
to leoss: Ten překláďák tam byl proto, aby jsi mohl plodit takové potupné řeči!!! Pole má délku skoro kilák a půl, navíc byl extrémně velký výnos takže na jednu točku sypal 2-3 krát. Navíc pole bylo promočené.To že na fotce vidíš, že ho sype na rovině neznamená, že to pole je celé rovné, z kraje pole je krpál jak prase a nedovedu si představit jak by ten odvoz jezdil po celém poli, aby se nasypal. Pokud vidíš na té fotce měli vleky od Molčíku, takže ty gumy na něm nejsou nijak široké a když ti tam navalí 12Ometráků, tak máš co dělat abys to i s tím Deutzem vytahl na cestu, protože máš kola na vleku do půlky zabořené v zemi. Pole je pak zničené jak prase, pak to jdeš orat a skáčeš po kolejích jak trouba. Další důvod proč tam byl, je nízká kapacita odvozu, kdy jsme jezdili čtyři traktory a vozilo se to na vzdálenost 25km, takže bys raději nechal kombajn stát???? Tak si v klidu odsypal do překláďáku a jel dál. A poslední a nejdůležitější důvod je, že ti kombajn neztrácí čas sypáním na úvrati, denně tak dokážeš udělat o cca 10 ha víc. A pokud to ještě nechápeš tak i běž hodit mašlu ty TUKANE!smile
Martin x   11.11.2007 20:07:57
Proč zrovna TUKANE? U nás takle za statků začali říkat jednomu chlapíkovi a dneska nikdo neví co to znamená. Mohl bys mi to objasnit prosímtě? smile
PavelK   11.11.2007 21:00:33
Tukan je pták s velkým zobákem a malým mozkem
Martin x   11.11.2007 21:29:05
To leoss: Myslím, že tvoje dny jsou sečteny.
To PavelK: Díky. O tom zobáku vím, ale ten malej mozek mě nenapadl. smile
PavelK   11.11.2007 21:35:17
To leoss. Povím ti přesně jak to dělali než měli překláďak.Na pole je vjezd z jedné strany prudce do kopce a dál kilometr sem tam bažina. Kombajnem sem musel v bunkru vyvozit zrno až ke kraji, nikdo nebyl schopen jezdit naložený přes pole. Spotřeba nafty 29,5l/ha. S překl. vozem za podobných podmínek letos 17l/ha i s traktorem, žádné koleje, čekání...... Jinak znám i lepší zábavu než plnit překláďákem Molčíky, dvakrát potáhneš za cigáro a je plný.
George8030   12.11.2007 14:00:38
jen bych podotkl,že si myslí,že v zemědělství je tak 99.9% všech strojů vymyšleno k něčemu a ten kdo je vždy vymyslel,tak to nedělel proto,aby si pak dělal srandu ze zemědělců,že je jim to k ničemu!!!! to že by měl podnik zvážit,zda oni ten a ten stroj využijí v plné míře,to je věc šefa (technika) podniku. Ale jinak se můžu připojit souhlasem jen k jorrymu a jiným,že překládací vozy nejsou jen obchodní artikl!!!smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0062401294708252.s