Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop | |||||||||||
|
|||||||||||
farmweb@atlas.cz © Martin Rosta 2005-2024 |
|||||||||||
Tento server je housován v Datacentru Moravia | |||||||||||
Script vykonan za: 0.010647058486938.s |
Vrtá mi hlavou, jestli je vůbec výhoda té roztažitelné nápravy u toho Kaweca. Není lepší jet již v prošlápnuté stopě Xerionu, než vyšlapávat novou? Vždyť pokles půdy (utužení) je v nově vyšlapávané koleji větší, než když je kolej jednou prošlápnutá a jede se v ní podruhé. Otázkou je, zda-li je lepší vyšlapávat další kolej nebo o trochu víc utužit tu po Xerionu, ale zřejmě když to tak dělají, bude asi lepší další kolej mimo stopu Xerionu. I když asi také bude záležet na tlaku na zadní nápravě Xerionu a na nápravě Kaweca, neví někdo, jaké je rozložení hmotnosti na těchto nápravách? Nebyly by lepší dvě flotační pneu ve stopě Xerionu? Ovšem pokud na té nápravě Kaweca je o pár tun větší hmotnost, než na zadní nápravě Xerionu, bude toto řešení lepší, přesto jestli má někdo informace o těch hmotnostech na nápravách, zajímalo by mě to, díky.