Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot SX10 IS, clona: f/4.0, ISO: 80, 1/640s

sokolik321   26.04.2010 18:44:09
Je to normální aby takový nový stroj a eště fendt tak pokuřoval? U jiných traktorů jsem toto neviděl
Broník   26.04.2010 18:45:03
Při rozjezdu to u Fendta normální prý je. smile
sokolik321   26.04.2010 18:46:50
Právě proto se ptám, protože není to poprvé co to u Fenda vidím. To se mi zdá už trošku moc.
Broník   26.04.2010 18:49:59
Já jsem Fendt 936 viděl ten den poprvé. A prý je to normální. Dělá to naštěstí jen při rozjezdu. Jinak průměrnou spotřebu s tím desetimetrovým kompaktorem měl víc než dobrou !
Dubinek   26.04.2010 18:50:38
U Fendta při rozjezdu při tahu takto kouří.smile
Dubinek   26.04.2010 18:53:35
Broník: U Fendta 936 máš hodně malou spotřebu a to Ti dělají hodně nízké otáčky motoru.smile
Tomas1   26.04.2010 18:55:22
Ty hodně nízké otáčky jsou podle tebe koliksmile
Dubinek   26.04.2010 18:56:58
Tomáš 1: Záleží jakou rychlostí se pohybuješ.smile
Tomas1   26.04.2010 18:58:42
936tka s 10m Vaderstadem NZA po hrubé brázdě, rychlost okolo 10km/h. Pod 1900ot. nejde...
Tomas1   26.04.2010 19:01:28
Broník: Této spotřeby a i ještě lepší dosahují běžně i jiné traktory než fendy s TMS. Spotřeba je to pěkná, ale kdyby měl s tím jet chystat sem, spotřeba by vypadala jinak.smile
Dubinek   26.04.2010 19:06:13
Spotřebu u každé práce máš jinou dám příklad u orby máš spotřebu průměr -3%.Také záleží jaké máš podmínky a prokluz kol.Pokud máš prokluz kol tak Vario převodovka si přidá na otáčkách a tím pádem se zvýší spotřeba.smile
Dubinek   26.04.2010 19:09:46
Pokud pojedeš při dopravě 60km/h tak je spotřeba na urovni usporných 1.950 otáčkách motoru.smile
Dubinek   26.04.2010 19:22:37
U Fendta řady 900 je nízka spotřeba díky motorům Deutz TCD,který má vysokotlaký vstřikovaní Common-Rail a elektronickou regulaci.Optimalní proces spalovaní je dosaženo díky chlazení a přesnému dávkovaní zpětně vedených výfukových spalin.Výhodou zpětně vedených spalin je dosažena nízká spotřeba PHM:smile
TomDuba   26.04.2010 19:29:09
to Dubinek: Tak vstřikování Common-Rail má snad každej moderní traktor. Systém EGR taky, ne ? To není snad nic novýho pod sluncem.
Metallica   26.04.2010 19:29:43
Tož podle prodejců je každý traktor úsporný, že skoro ani naftu nežere. Jen mi stále vrtá hlavou, jak může být spotřeba na úrovni nějakých otáčeksmile
KydlaTRS   26.04.2010 19:33:59
Taky se přidám. Vozil jsem se s touto soupravou cca hodinu, ale ne v kuse. Pokaždé když jsem se vezl měl Fendt otáčky v rozmezí 1780-1890 ot/min. Spotřeba se při mém vožení pohybovala v rozmezí 55-65 l/hod, spotřeba na ha cca 5-6 l/ha. Jen dodám že jsem se vozil schválně jak na dlouhé tak na krátké jízdě a ještě souvratě. Spotřeba se pohybovala u těchto faktorů, jak jsem již psal. Každý takový Fendt kouří z důvodů že má při volnoběhu menší otáčky. Při rozjezdu v takovém tahu na tempomat si Fendt takhle ufouk než se dostal do nějakých 1200 ot/min. Je teda pravda, že tento kompaktor má opravdu velký odpor což bylo vidět na některém otáčení na souvrati.smile
Zetor   26.04.2010 19:42:50
To Tomas1: Jak nejde pod 1900? Tak to tam nastavte napevno. Ty brány kdovíjaký odpor nemaj, dobře, kopce máte, ale taky 360 koní. To by měl táhnout dobře. A čím měnší otáčky, tím větší krouťák. Jestli to pravda, že si přidává převodovka při prokluzu, tak to by mohlo být ono. Pak to je lehký traktor, a nebo malý kola. A nebo taky vada Fendtu, o které se nemluví. 7,2 litrový motor. 9litr by držel jinak. A nebo blbě nastavené Vario, taky častý problém. Ale tak kecat vám do toho nebudu, vy víte svoje, když s tím jezdíte. Ale je mi to divný.
GTA   26.04.2010 19:51:24
To Dubinek:Sice ta věta malinko nedává smysl, ale není to s těmi spalinami zpětně přiváděnými do sání a spotřebou paliva trochu obráceně?Už se tu několikrát probíralo, že "recyklace" výfukových plynů naopak spotřebu nafty zvyšuje.Aneb čím vyšší TIER, tím více nafty.....
PYTEL   26.04.2010 19:55:55
přesně jak píšeš to recyklování spalin logicky spotřebu zvyšuje, protože ve výfukových plynech kdo by to byl řekl je málo kyslíku.smile
Jakub Medera   26.04.2010 20:03:56
Čekal jsem kdo se toho chytnesmile Ano je to tak, nelze do spalovacího prostoru pouze přivézt výfukový plyn, který je ochuzen o složky podporující kvalitní hoření. Vždycky tam musíš "crnknout" toho "kvalitního" paliva, jinač by to nešlo. Ještě bych se rád pozastavil nad Ot. a Mk. Zajímalo by mě, jestli je nějaký motor, který má výkonovu charakteristiku totožnou s charakteristikou kroutícího momentu, tj. motor dosáhne v určitém okamžiku nejvyššího Mk. a nejvyššího výkonu.smile
TomDuba   26.04.2010 20:06:40
to GTA: Já nevím, možná kecám, ale měl jsem pocit že snižování paliva = snižování emisí (teda aspoň si myslím, že v pár časopisech o autech jsem to četl ).
Přeci pokud odvedu zpět do motoru část spalin, tak by měly znova chytnou a tím pádem potřebuju míň paliva --> míň spálenýho paliva --> míň CO ve vzduchu. (Jen moje teorie)
neznalek   26.04.2010 20:12:23
TomDuba: teorie je to hezká, ale už jsi zkusil zatopit popelem?smile
PYTEL   26.04.2010 20:12:35
tak ta tvoje teorie je tak trohu blbost jak ti muze neco chytnout, kdyz to tam nebude mit kyslik? Zkus si doma vzít skleničku a dej ji na svíčku. Co udělá spálí všechen kyslík a co potom to uvidíš. a přesně tak to je v motoru.smile
TomDuba   26.04.2010 20:19:20
OK, OK, prošel jsem to na netu a ano, máte pravdu, tento systém zaručuje JEN snížení emisí a naopak částečně snižuje výkon, zvyšuje spotřebu PH.smile
alda   26.04.2010 20:30:10
JJ čím víc TIER tím víc nafty naše 930 taky papá méně než 933smile
Ale myslím, že Fendt ve spotřebě při každé práci naprosto deklasuje konkurencismile a vário převodovka je za posledních 20let nejrevolučnější věc v oblasti traktorů a řadí ho do oblasti univerzálnosti na první místosmile
Michal Chromý   26.04.2010 20:48:08
U nás má soukromník novýho FENDT VARIO 415,a když jsem sním mluvil tak si spotřebu moc nechválil. Tvrdil,že při rozmetání hnoje (vozil to cca 7 km z hnojiště na pole) si vzal víc jak 8011 s turbem.smile
téesák   26.04.2010 20:56:38
tak vono asi kdyš je ten fendt jednou tak silnej tak možná bude žrát vo něco víc a záleží jak a sčim jezdil každej ten traktor
Michal Chromý   26.04.2010 21:03:42
Jezdili s RM-8 ve stejných podmínkách. Já teda nevím kolik ten Fendt má přesně koní ale myslel jsem,že má něco kolem 150 a 8011 s turbem asi 100,takže to zase takovej rozdíl není.
klon   26.04.2010 21:10:14
to Jakub Medera: motor s takovouto charakteristikou nejspíš neexistuje, protože určitě víš, že výkon je závislý na otáčkách a momentu, takže pokud budeš počítat dle vzorce výkon = moment * úhlová rychlost, tak by musela vzniknout značný momentový propad, což odporuje konstrukci, kde je třeba co možná nejplošší momentová charakteristika pro optimální vlastnosti. Teoreticky to možné asi je, ale v praxi nepoužitelné. Snad to říkám správně. smile
klon   26.04.2010 21:14:23
Co se týče recirkulace spalin (systém EGR), tak hlavním úkolem je znížení teploty hoření a tím snížení tvorby NOx, které jsou nejproblematičtější složkou emisí. Snížení CO2 a pevných částic lze snižovat průběhem vstřiku, množstvím a tlakem vštřikovaného paliva, případně optimalizací spalovacího prostoru.
FarmaBlazek   26.04.2010 21:15:34
vario převodovka je sice super ale když si řidič neumí nastavit zatížení motoru tak mu je k ničemu.. TMS je dobré jak do kterých prací. V orbě jezdíme na stabilní otáčky a při podmítkách na TMS ale to si musí najít každý sám optimální režim. Pak jsou to akorát vyhozené peníze za drahý traktor když do toho posadí "pana řidiče" kterej umí jenom jezdit a nepoužívá u toho hlavu!
SOUKENKA   29.04.2010 17:17:13
souhlasím s FarmaBlazek, mám zkušenosti z Fendtem 926 a je to opravdu unikátní ovládání které vyžaduje trošku tréninku než se řidič plně seznámí s ideálnim nastavením aby opravdu využil všechny ty schopnosti té Vario převodovky ale nedám na FENDT dopustit smile
Zetor   02.05.2010 15:13:59
Jeden dlouholetý řidič traktoru Fendt mi říkal, že to může být nastavením agresivity převodovky. Pokud by tam bylo třeba 1%, pak by se toto nestalosmile
Dubinek   02.05.2010 19:03:31
Přesně tak jak píše Zetor. A taky to může být tím když se rozjede a hned tam zvolí polní tempomat.smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0095348358154297.s