Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon EOS 600D, clona: f/8.0, ISO: 100, 1/320s, 38mm


Tuto fotografii hodnotilo 8 lidí.
C208   30.12.2011 17:15:30
Som rád že tento rok cez Vianočné obdobie sa tu objavilo viacero galérií , kde sa silážovalo do obyčajného Jumba...Každopádne táto najviac vystihuje HRANICE toho stroja a tak ako aj iné galérie pekne vystihuje že za určitých splnených požadaviek dá sa s ním isť do siláže smile .
Martin Hruška   30.12.2011 17:56:28
Tohle je mistrovský kousek marketingu této firmy jak zákazníkům v ČR a SR dokázat universalitu tohoto stroje. Na slámu se ve východmín Německu používají lisy na hranaté balíky ,protože to je nejlevnější technologie, u nás se doporučuje Jumbo. Na sklizeň siláží a senáží se ve východním Německu používá řezačka a velké návěsy, někde ještě 2 x HW 80, u nás marketingoví odborníci doporučuje tuto verzi.

Až se toto Jumbo rozlomí, bude opět důvod koupit novější verzi senážního vozu. Opět marketingově vymakané. Podívejte se do technického průkazu, kolik je tam celková hmotnost a nosnost. Budete překvapeni.
Hamsa   30.12.2011 18:41:54
A tak časem dopadnou témeř všechny vozy,hlavně ty kde mají BPS.A jak píše Martin Hruška je to marketing,ale realita se posouvá trochu jiným směrem.
C208   30.12.2011 18:45:01
Áno táto firma dokázala univerzalitu stroja.Jumba sú pomerne hodne v SR a ČR zastúpené , neviem či by si spoločnosť Pottinger dovolila ryskovať toľký počet nekvalitných resp. zlomených vozov...To by potom asi logicky viedlo k odradeniu zákazníkov k tejto značke...Takže v tom marketingovú stratégiu nevidím.
Porovnávať lis vs. senážný voz a rezačku...Hmm to je pomerne dosť individualné ...Predsa každý podnik má inú výmeru krmovín,inú výmeru kukurice na siláž a samozrejme aj slámy a každopádne aj inú vzdialenosť dopravy k stredisku...Väčšinou každý volí tú najlacnejšiu technologiu , takže v naších uzemiach je to jasne.
Keď to niekto naplní až po horný okraj nadstavcov no tak to už sa potom nečudujem že tá možnosť poškodenia je...
Keď pozriem do TP tak vedľa kolega môže mať zasa iný údaj.Ono Jumba sú rôzných typov ,rôzných objemov s rôznou výbavou.Inak nieje na tom nič na začudovanie.
klaun   30.12.2011 18:57:18
kolik tady muže mít ty kukuřice tak cca naloženo??smile když 8000 jumbo naprásknou ,vhkym jetelem tak tam je nějakejch 13-15tun!!! takže tehle "drtek" kukuřice tomu snad neublíží ne???
Standa Kučírek   30.12.2011 19:46:36
Loni jsem byl v podniku kde měli Mengele Rotobull 8000 a toho jsem plnil do plnejch nástaveb s tím že ten vůz je na to stavěnej. A onehdá jsem byl na GPSce a jezdilo Jumbo 8000 se shozeným předním bočním plechem a posouval si nafoukanej materiál dozadu a prej vozil +-22 000kg smile
TomášJ.   30.12.2011 20:51:30
to Standa, dle mě to vozit jde, ale taky jde o to, jak dlouho to takhle vozit pujde. Už ve třetí diskuzi na toto téma zastávám názor, že toto Jumbo prostě do kukuřice nepatří. Divím se, že tomu Mengelemu nepraskly minimálně pneu. Znám případy Jumb, kdy se tak stalo. Já jsem pouze zvědavej za čas, jak se osvědčí Combiline, ZX, Cargos atd.

to C-208 líbí se mi, že i když ti dva hodně odborní prodejci řeknou, že to nejde, tak ty prostě budeš mít pořád jenom tu svojí pravdu a bezmezně věřit papírům. Už jsem ti to psal i v těch Sz. Každý prodejce prodává nejlepší techniku pod sluncem, která vydrží všechno a za každých podmínek. Realita ovšem taková není.
C208   30.12.2011 21:23:23
To TomášJ. ja si taktiež zastávam svoj názor , že za určitých podmienok ako je tu v tejto galerii sa ta kukurica voziť dá.A jak dlho to takto voziť pôjde???Taktiež poznám podniky , kde sa takto vozí siláž už niekoľko rokov a bez problémov ,keď sa to samozrejme nepreťaží.
To že to tu povedali veľký odborníci o tom samozrejme nepochybujem že majú tiež taký názor , pretože konkurencia robí svoje...(nemyslím to potom v zlom).
Samozrejme ja verím realite , a až potom názorom typu ,,poznám prípady "...
Martin Hruška   31.12.2011 09:52:20
Tady nemusí být každý odborník, stačí mít jen selský rozum. Když se podíváte na konstrukci vozu, připevnění náprav a porovnáte to s jinou dopravní technikou, bude Vám to jasné.

Né náhodou všechny firmy jdou cíleně u svých senážních vozů k technice jednoúčelových senážních vozů, aby o tuto věc byl aspoň nějaký zájem u BPS.

To že zákazníci nasazují vozy typu Jumbo na silážní kukuřici je jejich problém, protože jinou dopravní techniku nemají. Z mého pohledu je to trochu "zoufalost". Teď to neberte doslova, ale když mám sklizet 400 ha kukuřice a mám jeden návěs, tak to není žádná sranda. Proto někdy takováto řešení s traktorem 260 k. Jsou ale i jiní uživatelé BPS, kteří sázejí na jinou techniku. Na Farmwebu je možno tyto stroje vidět a každý si udělá úsudek sám.
neznalek   31.12.2011 10:46:07
Konkrétně v této galerce by se hodil jakýkoliv odvoz, aby se využil potenciál řezačkysmile ovšem v navaznosti na jámu atd...
C208   31.12.2011 16:01:12
Každá konštrukcia je stavaná na určitú záťaž , ktorú by stroj mal vydržať...Každé preťaženie môže mať svoje následky a to je jedno už o aký stroj ide...Takže stačí sa nad tým zamyslieť...
Nie všetci zákazníci volia Jumbo do siláže iba preto že nemajú inú dopravnú techniku.Ono tam zohráva viacero faktorov ako napríklad aj vzdialenosť strediska od poľa na ktorom sa vykonáva zber...Môžem mať napr. 6 dopravných prostriedkov jednoducho nemusí to vždy stačiť , tak sa siahne po odstavenom Jumbe ktoré tiež je dobrá výpomoc.Jednoducho rezačka musí jazdiť a nie stáť.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0050501823425293.s