Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon PowerShot SX10 IS, clona: f/4.0, ISO: 80, 1/800s


Tuto fotografii hodnotilo 12 lidí.
Aleš S   29.03.2011 19:51:01
Můžu se zeptat co je to za móresy jezdit s otevřenou kapotou? Přijde mi to hodně dětinské, není lepší vyfoukat chladič?
KAČA   29.03.2011 20:56:06
Aleši shodou okolností sem před 6ti lety jezdil z ůplně stejnou soupravou.Chladič čistej,vyndanej termostat a stejně v kopcích teplota na kilu,tak že asi tak....smile
Petr 50 Super   30.03.2011 18:52:30
no tak to by chtělo dolejt vodu do chladiče smile , popřípadě vyčistit chladič a nalejt novou náplň.



Aleš S   30.03.2011 18:56:11
Petr: Asi tak nějak. Rozhodně to není normální.
GeorgeT91   30.03.2011 21:50:17
My máme 6911 a při pracech jako podmítka, orba, příprava na setí a teplotách nad 25°C se také hřeje na nějakých 110°, když se otevře kapota, tak spadne na 80 - 90. Hodně to také ovlivní řidič, jak moc to honí. Ještě musím podotknout, že chladič dlouho nebyl čištěný, takže tam bude asi usazený vodní kámen. Pokud jsme měli starý vyběhaný motor, tak to bylo v pohodě, ale teď na cca 4 roky starý repas to chlazení nestačí.
PYTEL   31.03.2011 14:49:42
Tak dneska jsem se dozvěděl, že jedna z možností přehřívání motoru je špatně nastavený předvstřik (moc velký), samozřejmě by to mohlo být i nevyčištěnym chladičem. Když jsem válel řepku cambridgema 8m záběr se Z 7045-celý den na trojku plnej plyn a s chlazením nebyl problém takže bych to viděl na jinou závadu než špatně nadimenzovanej chladič smile
Petr 50 Super   31.03.2011 18:35:40
Pytel: musím s tebou jedině souhlasit správně dávkování a rozstřik nafty ve válci má nejen velký vliv na chod motoru ale i na správné chlazení smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0026390552520752.s