Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon EOS 1000D, clona: f/9.0, ISO: 200, 1/500s, 81mm


Tuto fotografii hodnotilo 2 lidí.
Zetor   14.12.2014 00:17:50
Toto asi bude rekord, co se týká nejmenšího traktoru ve 22ce překladači od Annaburgerusmile

125 koní, a ještě ve službách smile
cocik007   14.12.2014 11:57:04
to Zetor: Rekord možná, ale kdyby sekli na některým z jejich "běžnejch" polí, tak by si ani neuprd!!!!
Porovnával vůbec někdo, jestli je lepší mít malej traktor, kterej pojede ve vysoký zátěži, nebo velkej traktor, kterej bude jenom ševelit a pojede na nižší zatížení?
Marek Němec   14.12.2014 12:06:29
Úplně vidím, jak to někde rve do kopce na okraj pole kde to v co nejlepším čase přesype do návěsu a chvátá přes celé pole ke kombajnu div z toho nevypadne aby se ani jeden z kombajnů nezastavil. Taková práce snad ani nemá cenu, pro traktoristu je to akorát celodenní utrpení pokud nemá střídače. Dle mého lepší větší traktor a plynulá práce smile
michal003   14.12.2014 14:51:49
Toto bola asi iba nejaká núdzovka. Táto parta chodí aj k nám a už dva roky po sebe majú v tom prekladači Claas Axion. Mohli ste ho vidieť aj v mojich galériách zo žatvy.
Honza.S2   14.12.2014 16:28:57
V tomto podniku s překládací nástavbou na výměnném povozku jezdil v začátcích jak Fastrac 3220 tak John Deere 8520. Těch 320 koní mělo v kopci co dělat, všechny uzávěrky, malá rychlost, nedej bože mokro, v bočním náklonu jet pomalu neboť řidič nevěřil že to vydrží a nepřevrátí se. Faktstrach moc operativností také nevládnul.... Tři kombajny 120% vytížení.
U tohoto je fakt že to nemusel sypat plné.... Na rovině min. 170hp, v kopcích 240 a vícsmile
TomDuba   14.12.2014 16:40:46
Zajímavé je, že už loni se tato parta přesně v tomto složení tu na FW objevila, viz. galerka od fotografa KydlaTRS s názvem "760ky při západu slunce...".

to cocik007: Co se týče spotřeb tažného prostředku k překlaďáku tak vím jen o dvou údajích. Jeden je zde pro traktor JD: http://www.farmweb.cz/index.php?page=view_image&id=MjFYMzE4MzNYMzcxNjA1#skok

A druhý pro pásového CATa (v komentářích): http://www.farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=43484
mičurin   14.12.2014 16:42:03
Já jsem malej,ale šikovnejsmile
FTG   14.12.2014 17:44:31
TomDuba: Co se týče galerky od KydlaTRS, je to uplně to stejný pole, byla to naše týdenní taková tour smile
TomášJ.   14.12.2014 18:53:46
Zajímalo by mě, zda v takovémto složení neztrácí ten překládací vůz tak trochu smysl? smile

Milda11   14.12.2014 20:14:28
Od překládacího vozu očekávám urychlení sklizně, a to 125 ps traktor těžko zvládne... S plným překladačem pojede stejně rychle jak kombajn a jeho smysl na poli rovná se nule! Traktor do takového překladače, na rovinách min 180ps. V kopečkách 240ps, 300ps je velkou výhodou!!. Využívám velký traktor, který by jinak stál...
tomD   14.12.2014 20:47:31
S otrochu slabšim johnkem jsme v mirnem kopci a 13tuny za sebou nebyli schopni ujet lexoj 600 :)
deno   14.12.2014 21:04:08
To sú službári od nás tento Annaburger je agregovaný Axionom,ako pozerám na špz traktora predpokladám že vlastný traktor bol asi pokazený tak po dohode šiel s nášho okolia tento.
Zetor   14.12.2014 21:33:01
Ach jo, to jsem si zase dal...

Takže popořadě...

Ano, kdyby jezdili na jiných polích v okolí, neškrtnul by si. Kdyby jezdili na zdi, tak by si taky neškrtnul. Ale oni tam nejezdili. Buďto měli štěstí, a nebo měl nekdo v R rozum. Co se týká agregací, silnější traktor bude zákonitě víc žrát, slabší v tom trochu trpět. Podle mě je v dopravě lepší slabší traktor (s případným dobrým dotížením kvůli bezpečnosti), ale v překladači hraje velkou roli rychlost, takže tam bych někdy šel po tom silnějším.

Co se týká agregace s 125koňovým traktorem (čekám, kdy se vyjádří fotografové, jestli tam byl zbytečný)... Podle mě není pravda, že tam bude na prd taková souprava a nebo bude ztrácet smysl. Jen u toho bude muset řidič více přemýšlet. Nikde není napsáno, že ten překladač musí plnit až po okraj. Může třeba sypat dvě půlky zásobníku a pojede jak pán. To podle podmínek.

Jsem rád, že si všichni z té fotky vzali to, že to je celé na houby a neztráceli čas s uznáním, že se taková souprava vůbec provozovala, natož s polemizací, jak vůbec bylo možné, že s tím jel. Doufám, že všichni budou své názory a zkušenosti s překládacími vozy prezentovat i příští rok, až tu budeme opěvovat novou překládací soupravu v R.

To tomD: Neuvedl si pneumatiky na tom, co jste táhli s těma 13 tunama smile
Milda11   14.12.2014 21:52:07
Zetor: tvojim přípěvkem výše jsi mě neuvěřitelně zklamal.. To snad nemyslíš vážně to co si tam napsal? Absolutně si tu popřel význam překladacího vozu na poli, což od člověka, který dělá do dopravní techniky mi příjde jít těžce proti proudu!!!
Čekal bych argument typu nouzová agregace, protože stroj co s tím jezdí standartně je v poruše nebo dělá něco jiného.... Ještě mě napadl chip tunning motoru.
O větší spotřebě silnějšího traktoru v takovéto soupravě absolutně nemůžu souhlasit!! A dotěžovat slabší traktor? Proč? Protože je tak lehký, že nepřenese výkon a neutáhne vůz?

Jinak podle fotek z toho podniku mi příjde, že ten překládací vůz je tam natlačen službařem vyloženě na sílu, protože tam nákladní auta jezdí po poli jako by se nechumelilo..+-
Jestli chci někoho přesvědčit o smyslupnosti něčeho co dělám, tak tady je přesně příklad toho jak se to nemá dělat!!

Překladač je od urychlení sklizně, tzn, překládám,aby odvoz nezajížfěl pod kombajn, kombajn nejezdil na kraj pole... To. že budu sypat poloprázdný zásobník je totální blbost.. Potřebuju rychle naplnit i odovz, aby nestál a nečekal až se dosype, protože tratkor nemůže naložít víc... Proč bych tam ten překládací vůz měl?? To taky kombajn může sypat vždy na úvrati a ušetřím traktor i vůz i člověka!
Floyd   14.12.2014 23:06:05
Milda11 - Co takhle přestat křičet na všechny strany, za každou větu cpát alespoň dva vykřičníky a místo toho se radši nad tím celým zamyslet? Bolí to?

Padlo tady několikrát že to byla nouzovka v rámci opravy Axiona. Zetor pak jen naznačil, za jakých podmínek taková souprava může fungovat. On ten vůz má totiž kupodivu nějaké nároky na tažný prostředek a tenhle John je na 100% pod nimi. Proč by to potom měl obhajovat? Proč by měl mazat ostatním med kolem huby? Ale to bys na něj beztak vyletěl taky, protože by ti tím dal jen jinou záminku... Ach jo, ten Farmweb jde opravdu čím dál víc do háje...
maclos   15.12.2014 07:46:49
Takže to upresním na pravú mieru.
Tento voz mali prenajatý na leto. Ich vlastný voz s Axionom je na výmennom profi podvozku a odvážal od ich druhej partii LEX 660 a 670.
Rok pred týmito zábermi to ťahal 200 koňový ARES, ktorý podľa slov obsluhy nešiel možno ani z polovice ako to čo ide tento JD je inak čipnutý na necelých 160 koní.
Voz tam mali preto, lebo to bola požiadavka teraz neviem či od podniku alebo od Agrall servisu, nechcem trepať, ale bola to podmienka.
Chalani to s prekladačom vedia, niesú to len vodiči ale aj majitelia strojov a keby im to nepomohlo či k vyššej výkonnosti, či aspoň kvôli tomu aby sa vôbec na ten podnik dostali kosiť (väčšina z Vás vie aký je pretlak u službárov), tak by sa nato mohli smile smile
Zetor   15.12.2014 08:33:03
Ale já nikde neříkám, že se jedná o správnou či z mé strany doporučenou agregaci....

Co se týká spotřeby, relevantní údaje by měl Polci, který zkoušel v HTS 20.16 Fendt 916 po čipu a pak Fendt 930, který podle mě vycházel lépe. Ale to co jsem tam psal platilo pro obecnou dopravu, kde se jezdí po silnici, cocik taky svůj dotaz nespecifikoval pouze na překládací vozy. Jak jsem uvedl, u překládačů to je jiné, protože rychlost soupravy je obrovský faktor, což v dopravě zas tak významné není.

Dotěžování by bylo kvůli bezpečnosti, nikoliv přenosu síly. Se sypáním poloprázdného zásobníku s Tebou nesouhlasím. Podle mě to má větší smysl, pokud to podmínky dovolí. A rychle naplnit odvoz aby nestál? Takže si budu kupovat o dva miliony dražší traktor, aby mi tam nestála souprava o 10 minut dýl? Jasný, je lepší, když se to naplní naráz, ale není to ani zdaleka zásadní. smile
pepeXTC   15.12.2014 17:50:04
Omlouvam se,ze pisu bez diakritiky, pisu z mobilu. Mohl bych se podelit o zkusenosti s vyuzitim slabsiho a silnejsiho traktoru v agregaci se stejnym strojem. Jezdil jsem s RMA 8 s Johnem 6310 a 7530 a muzu rict, ze spotrebou jsem vysel temer stejne ,o neco vetsi byla u 7530, ale se 7530 jsem jezdil po poli o dost lehceji, udelal jsem vetsi vykon, tudiz par lidi rikajicich, ze RMA 8 do tak velkeho traktoru je zbytecne, nema pravdu. Sam jsem si vse vyzkousel v realite.
Stepan   15.12.2014 19:06:56
Jeden postřeh z letošních žní s JD 6190R + ANNABURGER 22.79/16

Pole máme na rovinách, když bylo sucho v pohodě jsem obsloužil 3 Lexiony s 9m lištama. Traktor se na poli rozjel na 40km/h i s plným překladačem (cca 20t pšenice). Stačilo ale pár mm srážek a rychlost šla o 10km/h dolů.

Další hloupost je vozit překladák za každou cenu plnej. Proč budu tahat mrtvou váhu po poli sem a tam? Ideální situace je na poli, kdy mi kombajn objede kolo na jeden bunkr, a je mi jedno jestli bude mít 100%, 70%, nebo nebude ještě vůbec blikat. Jakmile najede na úvrati do dalšího záhonu, jedu k němu a vysypu ho. Ujedu 100 metrů otočím se vysypu druhej, třetí... a jedu to přesypat do kamionu. Když je mokro, nebo mezera mezi nima, a mám kam, jedu vysypat. Nikdy nevím kdy se mi bude hodit mít překladač prázdnej, už jen proto, že bez nákladu su rychlejší a úspornější.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0069029331207275.s