Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 5 lidí.
TomášJ.   03.07.2012 18:09:39
Tak tohodle miniannaburgera vidím teprv podruhý. Jednoho jsem fotil v Chotěboři. Zajímá mě, zda se vůbec vyplatí do něj investovat? Cena x to co odvezu. Počítám, že toto moc standartní model není, tak by mohl být i docela přimaštěnej ne?
Martin Hruška   03.07.2012 21:13:02
K tomu trochu "provokativnímu" komentu jen jedna informace. Ta korba miniannaburgeru odveze 26,4 m3 senáže. Tenhle jedn z mála hydropneumaticky odpružených podvozů na modelu HTS 16.79 pracuje v Kamenici u Jihlavy minimálně od roku 2004 bez jakýchkoliv problémů doposud. Také bez jakékoliv potřeby dílů. Když porovnáš parametry s jakoukoliv konkurencí tak to není tak malý podvozek.
Je ale fakt, že tento model dostaneš dnes jen na "speciální objednávku" a jen u naší firmy, protože v oficíálním ceníku Annaburgeru ani není a asi ani nebude, protože ve skutečnosti se prodávají jiné modely. Jen jedna poznámka k ceně. Cena je jedna věc a to co za ní na voze dostaneš je druhá věc. Další důležitá věc je energetická náročnost a spotřeba náhradních dílů. Tyto tři věci pak dávají konečný součet.
Floyd   03.07.2012 21:19:58
No dobře, tohle by se dalo pochopit, nicméně co vede podnik k tomu, aby nekoupil rovnou Annaburger s větší korbou? To je tam takový cenový skok?
Martin Hruška   03.07.2012 21:37:57
Tak jako všechny oblasti života, prodělalo zemědělství a vlastnické struktury v posledních letech nějaké změny. Tento stroj pracuje v Kamenici od roku 2004, kdy ho kupovalo družstvo. Nyní má podnik nového majitele, má mimo jiné i HTS 22.79 a časem asi příjede něco dalšího , takže asi tak.
TomášJ.   03.07.2012 21:49:16
Já jsem ten koment nijak provokativně nemyslel, právě naopak. S tou energetickou náročností je to právě divný, proč kupovat do 200k traktoru takto ,,malý návěs", když už by se dal koupit dejme tomu 20.79, který by ten traktor musel naprosto v pohodě zvládat a do kterého bych dal minimálně o 13m3 senáže víc. Samozřejmě další otázkou je, jestli je tento traktor ve stálé agregaci s tímto návěsem. V tomto duchu byla myšlena otázka cena x výkon. Šlo mi o to, jestli by nebylo ekonomičtější (i vzhledem k tomu, že jste psal, že to není ani ceníkovka a je to na speciální objednávku) koupit rovnou větší výměnný systém, který by nemusel být ve výsledku o tolik dražší a určitě bych s ním udělal víc muziky. smile

re: další komentář p. Hrušky jsem četl až po vložení tohoto. Tím se to pak vysvětluje.
Peté   04.07.2012 11:30:30
Jen doplním informace k této raritní soupravě.
Tento traktor (cca 180k) byl pořízený jako první traktor značky MF do zdejšího podniku. V roce 2004 byl pořízen tento vým. systém s rozmetadlem, následující rok se pořídila cisterna (12m3). Bohužel nevím jaké důvody vedly býv. vedení podniku pořídit tento typ, když všechny okolní podniky pořizovaly po jednom vým. systému nejčastěji HTS 22.79, případně 20.79.
V roce 2005 nebo 2006 byl pořízen MF 6499 (cca 230k), od této doby se jednalo o nejčastěji agregovanou soupravu.
V roce 2008 byla pořízena korba na tento vým. systém a nový traktor MF 7475 (cca 150k). Sice až s korbou systém dostal větší prostor pro využití a jeho nasazení se zvýšilo min. o 200%, kdy odváží všechny komodity. Údajně se tehdy povídalo, že tento nový MF má být nejčastěji agregován s tímto systémem, ale bohužel tomu tak není a i dnes je nejčastěji agregován s traktorem, který je zde v galerii s návěsem Krampe.
Co se týče spolehlivosti, tak zde bylo již napsáno. Akorát jeden s takových větších problémů za ty roky nastal loni na začátku siláží, kdy byl nějaký problém na jedné nápravě, proto byl zapůjčen návěs Krampe, který zde už zůstal do konce sklizně a nejvíce pomohl podniku když začala souprava JD s HTS 22.79 vyvážet BPS.
Co se týče např. pneu, tak 2 pneu značky Alliance jsou stále původní, 2 byly v důsledků velkých defektů nahrazeny za pneu Mitas, ale takto vypadaly přibližně po 2-3 letech provozu (viz. 1 foto-zadní náprava). Po této sklizni byly pořízeny 2 nové pneu, opět Mitas, akorát s podobným vzorkem jako původní Alliance. Jelikož opravdu zde návěs odvede hodně práce, tak jsem osobně zvědav, jak dlouho tyto nové pneušky vydrží. Podvozek má mimo jiné i řiditelnou nápravu.

Jen ještě doplním, že v současnosti pracuje v okolí další typ HTS 16., tentokrát se jedná o rozmetadlo se senážní nástavbou HTS 16.04.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0046291351318359.s