Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
Komentáře
         1  2  3   4   5   6   7   8  . . .         
nahled Jan Kratina vložil tento komentář k této galerii, 15:30   13.09.19
Proč jenom jedna fotka a navíc zezadu?
nahled Matous 7 vložil tento komentář k této galerii, 19:32   12.09.19
Byl jsem obsluha překladače pár let konkrétně Horsch Titan 34 UW a překládání probíhalo výhradně do tahačů s návěsy a za mě musím říct, že vidím obrovskou výhodu v té dlouhé rouře co má Perard. Například při sklizni kukuřice párkrát trochu zapršelo a tahače nemohli pomalu týden vjet do pole resp. mohli ale už se odtamtud naložený nedostali. Pokusy o plnění přes příkop dopadaly rozvalchovaným příkopem a krajnicí a následovali stížnosti atp. Ne jedinkrát se pod návěsem sesunula krajnice a tahač hrabal na suché silnici. Ocelových lan se taky pár přetrhalo takže já hlavní výhodu tohoto překladače vidím v bezproblémovém přeložení přes příkop na poměrně velkou vzdálenost hlavně tam kde se pro odvoz používají nákladní auta a tahače. Co se týče toho osiva tak se používá nástavba na nákl. auto s přepážkami kde mohlo být odděleně osivo a hnojivo s pásovým dopravníkem (zkoušel se i šnek) a sypalo se to do toho z BB . jednomu to trvalo třeba hodinu než to naplnil ale ten kalup potom na souvrati je podle mě k nezaplacení. Výměra pšenice cca 1200 ha a asi 4 odrůdy podle roku.
nahled Honza.S2 vložil tento komentář k této galerii, 20:31   11.09.19
Diskuze na základě toho že tu nějáký blbec s kterým se nedá bavit vůbec o ničem píše svoje ortodoxní názory přes které nejede vlak a vysvětlit si nedá absolutně vůbec nic, nebo to nedokáže pochopit, nevím.
Jestli si s překladačem budu plnit vápenec, hnojivo nebo překládat přes cestu je moje věc. Překládání přes cestu neznamená že kamiony budou stát na asfaltce a omezovat provoz, mohou stát na polní cestě, kamiony, traktor s vlekem nebo trambus, nebo to dělat nemusím a můžou stát na poli... Vždyť je to individuální a je to moje věc jestli mě ten vůz zhnije nebo ne.
Otevřel jsem komentáře po hodně dlouhé době a jak tak vidím tak se tu nic nezměnilo. S některýma lidma nemá vůbec cenu diskutovat absolutně o ničem. A klidně ať dostanu zákaz psaní, na takovéto bezpředmětné debaty stejně nemám čas. Jak je tu jasně vidět, opravdu nejhorší je srážka s blbcem.

nahled honzabru vložil tento komentář k této galerii, 20:22   11.09.19
Úplně poslední odstavec kolegy Polciho je ten vůbec nejlepší v celé téhle sáhodlouhé diskusi. Cítím to stejně a přál bych si, aby bylo takových prodejců více. V jakémkoliv oboru.
nahled Polci vložil tento komentář k této galerii, 09:49   11.09.19
Máme vyvážecí vozy od těch, co neinovují. Ten starší je z roku 2008. Vypadá stále jako nový. Nejezdil hnojiva ani osiva. Viděl jsem jiný vůz jiné značky z roku 2005, který je jezdil. Byl opravdu dost rezavý, šneky na výměnu. Počítám, že cenově okolo 200 000 plus práce. Až prorezne, bude se muset nějak záplatovat. Jen se ptám, zda mi tuto "výhodu" někdo zaplatí. Vzhledem k tomu, jak se platí za použití vozu ve žních, počítám, že to hitparáda nebude. My jsme se tak rozhodli, kdo ne, jeho věc.
S majitelem statku na slánsku jsem měl možnost mluvit po roce používání P38...více tu psát nebudu.
Mě se také líbí i HaWe, Perard. Kazdý má něco.
Stalo se to tu diskusí nějakého osobního napadání. Nekopu za nikoho, někoho z diskutujících znám, většinu ne. Každý něco dělal a dělá. Nejlepší obchodník, kterého jsem poznal neřekl o konkurenci ani slovo. A skoro vždy prodal. Dnes už užívá důchodu a svoji firmu prodal a dalších x generací nemusí dělat nic. Od toho by se měli všichni, co plivají na veškerou konkurenci učit.
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 22:07   10.09.19
Jen ještě si dovolím doplnit k těm agresivním materiálům. Například firma HAWE dodává přímo fabrické příslušenství pro plnění osiv a hnojiv překladačem. Předpokládám, že by si sami pod sebou neřezali větev a neprodávali něco, co jim zničí během chvíle vůz.
nahled JD 9630T vložil tento komentář k této fotografii, 17:38   10.09.19
Zdravím, rád bych se touto cestou zeptal (zatím pouze informativně) zda-li někdo z Vás letos plánuje automobilovou cestu na "AGRITECHNICA" v HANNOVERU.Od 11.11 do 13.11.2019.
Rád bych se případně také svezl.Samozřejmě zaplatím dle dohody.
Předem děkuji. smile

Prosím o soukromou zprávu.



nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 16:56   10.09.19
Mě je fuk, komu se moje názory zdají či nezdají.Nechť si každý zamete před vlastním prahem. Tatáž osoba?Proč? Jen proto, že nekývu hlavou stejným směrem jako Vy?To bude ten Váš respekt k jiným názorům v praxi patrně....Nu,bohužel ne, být minimálně věk bych s ním směnil. A firma též ne. Vtip jsem bohužel nepochopil, jsem už starší, myšlení zpomaluje. Navíc od člověka, který opakovaně volá po respektu ke všemu možnému a bojuje zde za něj,pomalu jak William Wallace za nezávislost Skotska,bych nečekal, že bude vtipkovat na účet druhých a nectít a nerespektovat jinou značku. Inu,kázat vodu, pít víno.Nakonec slovo klasika- drž se dál, od negativních lidí, na každém řešení si vytvoří problém.smile
nahled VonVagel vložil tento komentář k této galerii, 13:52   10.09.19
Potrefená husa se vždycky ozve. Ten komentář byl vtipný(s Juventusem) to že jste ho nepochopil je velká škoda. Začínám mít podezření že pan Perrad a GTA jsou stejná osoba. Nebo snad pracují ve stejné firmě?
Začínáte se zlepšovat. Naštěstí nejsem sám které mu se vaše názory na HORÁKA nelíbí, nezdají a ten zbytek se možná ani nezapojil protože jim to nestojí za to, škoda. Bylo by nás víc méně progresivních.
A bulet? Já tomu říkám vychovávat mladší kolegy... a kdybych náhodou bulel mám jistotu že jsem zemědělec a bydlím v ČR, máme to v genech.
nahled GTA vložil tento komentář k této galerii, 09:53   10.09.19
Zetor:Jen abych uvedl na pravou míru. Poznámka o Polcim byla myšlena tak, jak je napsána. Vím, že byl takovým průkopníkem v tomto směru a taky že má letité zkušenosti přímo z polí s využitím preklaďáku.
Jinak si cením Vašeho poledního příspěvku, je velice otevřený, což je fajn.A že obchodní praktiky mohou být všelijaké, ve všech segmentech společnosti, o tom netřeba polemizovat.
         1  2  3   4   5   6   7   8  . . .         
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2019
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.069010972976685.s