Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Michal B   14.01.2009 14:00:50
Moc pěkné,když vidim tady tu galerii,tak si zpomenu že úplně stejně to vypadalo u nás před pár lety,to byly stohy krásně umačkané,ne jako s manipulátorama,ty to moc upěchovat nedokážou jak sou lehké,výhoda manipulátoru je ta že můžeš stohovat a za pět minut nakládat třeba hnuj,to u tohodle stroje je práce asi tak na hodinu přetloukat čepy aby se mohlo například stohovatsmile A neni to náhodou KNB? KNC neznámsmile
Jiří Švejda   14.01.2009 14:11:53
No asi to tak bude, já jseem si nebyl jistý, oni řikali "kanec" tak jsem odvodil knc.....smile
alda   14.01.2009 15:12:47
Je to KNB 250 galérka moc pěknásmile
Zetor 16145   14.01.2009 16:28:07
Vypadá to na KNB 250 ,ale může to být i KNA 250 ,záleží na motoru a převodovce.smile
vasek   14.01.2009 17:24:46
Nakladač KNA 250 používá převodovku Allison původem z USA. To je tak trochu divné, protože stroj vznikal za dob hlubokého komunismu a soudruzi se odvážili použít "imperialistický" výrobek. Je dost možné, že v té době zde nic podobného nebylo a ani naši věrní bratři to ještě nestihli okopčit. KNB 250 už měl převodovku ZF snad licenčně vyráběnou v Jugoslávii a byla snad 4 stupňová + reverz. Allisonka měla snad jen 2 stupně vpřed a dva vzad . Snad se nepletu a pokud ano opravte mne.smile Motor si myslím, že byl použit stejný u obou verzí.
vasek   14.01.2009 17:29:53
Pamatuji, že ke stohu jezdilo snad 10 samozběracích vozů a obsluha stohaře ještě u toho stačila číst noviny. NTVS tam nahrnul snad ani né na dvakrát. Stohy byly dlouhé, vysoké a hezky upravené. Občas se ještě zafukovaly velkým samojizdným fukarem, aby voda plynule stékala dolů. Nevíte někdo, jestli po KNB 250 vznikla nějaká modernizovaná verze?smile
v.l.a.s.t.i   14.01.2009 19:34:36
Jo to u nás ho používáme do teť! A obsluha se semnou pořád hádá že by to přetlačilo našeho pásáka! Case qadtraca 535 ku!smile smile
alda   14.01.2009 19:48:17
vasek má pravdu licenční převodovka ZF v Jugoslávii řazení pod volantem 4 dopředu 1 dozadu. Na KN 250 a KNA 250 se používala Allisonka řazení vlevo vedle sedačky soudruzi ji okopčili ze zemních strojů skrejprů a grejdrů, které jim dodávala Amerika podle smlouvy o půjčce a pronájmu za 2.světové války!!smile
fortschritt zt-303   15.01.2009 11:11:14
faktem je, že KNC jsem taky nikdy neslyšel ani neviděl vždycky to bylo jen KNA a KNB ale rozdíl nevím ale vím že je to pěkně těžká kráva.....kolem 21tun......no a taky se říká že "káenko" vymyslela ženská aspoň to tenkrát tátovi říkaly na školení.....
Deutsch   16.01.2009 16:54:04
Přesně to sem tu hledalsmile
alda   18.01.2009 10:48:22
KNA a KNB nevymyslela žena. Žena vymyslela DOK nakladač používáný převážně u armády na kopání okopů. DOK měl motor TATRA dvanáctiválec a točil velkým dynamen a v každém kolu elektromotor. Mělo to sílu jako bejksmile
Jára 1   19.01.2009 18:54:10
U ZF převodovky je řazeni pod volantem,4 vpřed a 4 vzad.jinak je v tom motor liaz turbo.goooooood mašinka,s podobnou jezdim nějaky patek,ale hezčismile smile smile smile smile smile
chomyz   20.01.2009 17:07:22
Jsem rád že tu někdo vzpomenul DOKa - nevíte čirou náhodou, jestli tahle mašina nejezdila u někoho v zemědělství (neb se tu objevují různé šílenosti) - v 90. letech jich bylo ve vojenských výprodejích celkem dost. (jak DOK-L s lopatou, tak DOK-R s radlicí) Akorát to bylo děsně dlouhý, ne moc velká zvedací výška lopaty a horší přehled z místa řidiče (odhaduji - v akci jsem to bohužel nikdy neviděl). A hlavně bych měl obavu z údržby a oprav té elektrárny... Pokud se nepletu tak původní kolový nosič KN-251 byl také především pro armádu a mohl mít několik typů pracovních nástrojů?
Otázka pro znalce - jak se prosím lišil KN-251 od známých KNA??
alda   20.01.2009 17:18:06
KN 250 od KNA 250 já myslím pouze kabinou. KN 250 dveře na jedné straně a posouvací. KNA a KNB dveře ze dvou stran a kabina o moc větší + sedátko závozníka. Nejsem si jist ale myslím, že od roku 1978 se na KNáčka montoval ochraný rám na kabině.
chomyz: doka jsem viděl v akci mělo to páru. No hold kolový dozersmile
josefo   18.03.2009 19:05:20
Perfektní opravdu raritní galerie.smile smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0075700283050537.s