Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Tomas1   23.05.2010 10:56:39
Tak to vypadá brutálněsmile smile
Jan.F   23.05.2010 11:28:42
Na fotkách to je možná velký ale ve skutečnosti musí bejt železniční vagon, proti tomu prcek. smile

JUKWA   23.05.2010 12:10:32
Mazec!smile smile
TomášJ.   23.05.2010 12:12:13
o kolik stupňů můžou ty kola zatáčet? At na to koukám jak chci, přijde mě, že tam moc prostoru nenísmile
Tomáš.M   23.05.2010 12:15:32
Mne to príde ako vytuningované autíčko od Hotwheels smile smile Ale určite to má svoj význam smile smile
JD 9630T   23.05.2010 12:36:52
NEUVĚŘITELNÉ!!S čím to budou agregovat nebo spíš kolik todle potřebuje koní??smile
Martin Hruška   23.05.2010 13:50:11
Několik informací k otázkám, které se zde objevily. Nápravy mají větší rozchod proto by měl být úhel zatáčení minimálně 10 stupňů,což je standardní hodnota.
Pokud jde o traktor ,tak někde okolo 250 k by mělo stačit, možná i méně. Závisí na podmínkách a svažitosti.

Na fotkách je perfektně vidět co dělají velká kola se vzhledem. Velká kola jsou ale jen jedna věc, k tomu musí sedět i další věci jako odpružení, řízení a výkon a spolehlivost nástavby.
Jan.F   23.05.2010 13:53:48
A jak jeto vůbec vysoký a dlouhý? (od země po vršek korby, a od zadku po šnek)
Martin Hruška   23.05.2010 14:09:44
S těmito velkými pneu je výška skoro 3,9 m a délka korby bez šneku skoro 8 m.
Přesné rozměry tohoto vozu nemám, vycházím z běžných modelů, které jsou v ceníku a v nabídce.
TomDuba   23.05.2010 19:28:08
Mě by zase zajímalo, jaký by k tomu byl ideální odvozný prostředek ? Přeci jen automobilové návěsy mají okolo 40 - 50, že ? Takže mě osobně příjde špatně využitelný ten obrovský objem toho překláďáku.smile
Tomas1   23.05.2010 19:39:04
Zajímavé by to bylo crckat do devítek smile
Martin Hruška   23.05.2010 19:44:54
Odvoz je individuální věc každého zákazníka. Neznám tento konkrétní případ, ale dovedu si představit, že bude překládat do 30 m3 nákladního auta nebo návěsu.
Model HTS 33.16 je největší, ale dělá se taky s 33 m3.
Ten objem se dá taky rozdělit do 2 vozů po 14 t.
Obecně platí, při výběru překládacího vozu, že majitel vozu by měl znát jaké odvozné prostředky budou použity.
U tohoto zákazníka si dovedu představit to, že půdní tlak a rozložení na 3 nápravy bylo rozhodující pro výběr vozu. Na těchto kolech se tiridemy jako překládací vozy moc nedělají.
TomDuba   23.05.2010 20:02:31
to Tomas1: Joo, to by bylo docela zajímavý smile .

to Martin Hruška: Ano, máte pravdu. Mně jen přišlo jednodušší, že pokud budu mít na odvoz automobilovej návěs dejme tomu s docela častým objemem 50 m3, tak mě stačí překláďák na podvozku 20.79 kterej má "jen" 25 m3 ale přesně mě to výjde do jednoho návěsu. Jinak samozřejmě to je podle zakázníkasmile .
Martin Hruška   23.05.2010 20:42:39
Pro TomDuba: Tomáši máš pravdu, ale já neznám jak velké vozy v Anglii používají na odvoz. Vím jedn ,že i u nás jsou vany o objemu 60 m3 u náklaďáků.
carrera.rapida   24.05.2010 15:16:55
... malinko mě zaráží jedna věc ... je sice krásné mít korbu na návěsu 60 m3 a dát do ní 2 překládací vozy .... ale taková běžná nosnost návěsu je cca 28 tun .... pokud budu počítat pšenici 750kg/m3 tak mi vychází 45 tun na 60 m3 návěsu .... takže ten objem nebude proto, abych naplnil na 2x návěs ale spíš proto, že 36m3 překláďáku *750kg/m3 objemovka pšenice ... je cca 27 tun ... tzn. že návěs dostane na hrb jeden plný překlaďák a jede .... jedno jestli je 40m3 50m3 nebo 60m3 ... pokud teda nechci válcovat cesty .... smile
Martin Hruška   24.05.2010 16:03:49
Problém není v odvozu. každá zemně, kam Annaburger dodává má své konkrétní podmínky. Důležité je ,že vůz by měl být použitelný v jakékoliv zemi a pak záleží na velikosti 25,28,33 nebo 36 m3. V zemi jako je Rusko nebo Kazachstán si s předpisy moc nedělají.

Vůz nemusíš vyprázdnit kompletně ,ale postupně podleprostředků, které máš k dispozici.
Na poli je to někdy vysoká škola improvizace. Jinak ve Višňovém překládají někdy taky do těch 9 t vleků.
carrera.rapida   24.05.2010 17:28:45
pozastavoval jsem se nad komentem od TomDuba o 25m3 překládacím voze ... že sice 50m3 je krásný objem ... ale pokud se budu držet předpisů v EU tak je na odvoz pšenice nevyužitelný .... a vzhledem k tonáži návěsů mi příjde 36m3 jako výhodné na jeden návěs ... auto přijede, je naplněno z překladače a odjíždí .... samozřejmě v ideálním případě ... to že se vždycky improvizuje a tohle proběhne tak možná z rána, než se auta rozjezdí, pak čekají na koši, v zácpě a nebo prostě jen svačí (i to se mi stalo) je mi bohužel jasné ... velikost překládacího vozu bych volil spíš s ohledem na výkon kombajnů, od kterých odváží ..... sehnat další auto na odvoz je menší problém, než když stojí kombajn, protože není do čeho sypat .... takže klidně 36m3 překlaďák když mám 4 kombajny s 10m3 zásobníkem ... ale pak se dostanu do problému s velikostí pole .... když je to pár hektarů, tak je potřeba zvážit, jestli tam musí jet všechny 4 kombajny a nebo se rozdělí ... a když se rozdělí, tak je lepší mít 2 menší překladací vozy, což je flexibilnější .... zase 2 obsluhy .... 2 traktory ... prostě to musí být linka x-kombajnů a jeden překladač, která jezdí pořád spolu ... jinak to ztrácí smysl .... ale to už je tak nějak ... ehmm ... na zvážení každého soudruhasmile
TomDuba   24.05.2010 17:41:54
to carrera.rapida: Ano asi máš pravdu s tím využitím objemů, ale já to psal konkrétně. Někde na FW a myslím, že ty fotky byly i na crs-marketingu, jsem viděl sestavu jednoho překláďáku na podvozku, myslím, 20.79 - tedy celkem 25 m3 a ten na 2x sypal to přistaveného automobilového návěsu, přesně tak, aby to vycházelo, tedy celkem to dělalo těch 50 m3. Bohužel teď ty fotky nemužu najít ... smile
carrera.rapida   24.05.2010 18:08:39
... prostě ten návěs přeložili .... to je běžné ... bohužel podle toho vypadají naše cesty ... smile ... pak nestíhám měnit díly nápravy na autě .... smile
VonVagel   24.05.2010 18:49:33
Zapominas na dalsi dulezitou funkci prekladaciho vozu:) Muze slouzit jako zasobnik...pokud je odvozova vzdalenost delsi, proste kombajn sype do prekladaku 2-3 bunkry treba:)
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0066618919372559.s