Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
TomášBoura   24.12.2010 19:39:31
To je v ČR? smile
jiri600   24.12.2010 19:42:38
Pěkné představení, líbí se mi rozmanitost fotek - mlha, pole, silnicesmile Jenom mi nehraje, proč nemá závaží - staršího mají pěkně dotíženého a tenhle je takový "holý", ale do toho kompaktoru to snad stačí.
Jakub Medera   24.12.2010 19:55:57
To jiri600: S dotížením nevím jak to mají. Osobně jsem byl mile překvapen, že tam něco takového je a byl to pro mě šok. Čekal jsem totiž jen tu 9520 nikoliv tohoto drobka a ještě k tomu s největším gigantem. To TomášBoura: Není to v ČR.
jiri600   24.12.2010 20:12:20
Tam je to samý šok. Kolega tam viděl Ropu Maus zaparkovanou ve dvoře u rodinného domu, a v noci axiála Challenger s 12ř. adaptérem na točně autobusů.
Denis   24.12.2010 20:16:36
to je fotené v tých veľkých poľských farmách?pekné mašinky tam majú
Dzanito   24.12.2010 20:38:41
Zdravím, chtěl bych se zeptat na význam toho ramena s kolem v zadu. Jestli to ma nějaký význam při skládání, nebo to tam je k přizvednutí toho nářadí aby se necpalo, nebo něco jiného?
Jakub Medera   24.12.2010 20:43:30
Pokud je na nosiči něco těžšího ( disky Rubin, radličky Smaragd ), tak slouží právě jako pomocné "zvedací" kolo, když se souprava otáčí na souvrati.
mladej   24.12.2010 21:18:53
To kolo je tam taky kvůli zatížení nápravy při přepravě po komunikacích.
Martin Tlsty   25.12.2010 02:53:38
zdroj: Agroservis Menovitý výkon (97/68 EC), kW (hp) 405 (543)
Max. výkon (97/68 EC), kW (hp) 445 (597)
Jakub Medera   25.12.2010 08:47:56
Ja mám ty výkony z oficiálních stránek JD.
Metallica   25.12.2010 10:44:43
Ano, jsou tři verze - kolový, pásový a scraper. přesto mají všechny naprosto stejný motor s výše uvedenými parametry. viz oficiální stránky výrobce.
michal003   25.12.2010 10:56:23
Vedeli by ste my vysvetliť aký je rozdiel medzi kolesovou verziou a scraperovou??
Patrik JCB   25.12.2010 13:09:59
Pekne moc pekne aj strojesmile
Honza.S2   25.12.2010 23:34:26
Galerka krásnásmile Po tom co jsem si ji prohlížel mě vrtá v hlavě pár věcí. Ten traktor má na kapotě nálepku Krone, dle toho soudím že je koupený z Německa? A rovnou 9630 na dvojmontážích. U nás v ČR už je to prakticky nemožné aby takový traktor někdo koupil protože je velký problém přepravní šířka. Přitom pásový traktor s výkonem 500Ps má pomalu také 4m na šířku a přesun je problém, nehledě na náklady (životnost pásů, částí podvozků). Další věc je přenos tahové síly za ne zrovna ideálních podmínek kde dvoupásová konstrukce ztrácí ovšem kolové tahače stále jedou. Argument je tlak na půdu.. přitom si myslím že při použití správně nahuštěných pneumatik a odmontování většiny závaží přece nemůže být tak nejhorší, když potom takový tahač váží 16 - 17 tun (beru orientačně dle tech. údajů). NH začíná v Evropě prosazovat kolové kloubové tahače čím dál víc, s vhodným obutím, Challenger má také kolový kloubák ale za jeho prodejem v Evropě a u nás zvlášť stojí asi něco jiného, Claas má Xeriona 4500 a jak to vypadá,něco to do sebe mít bude. Další tvrdí že kloubový kolový tahač už je nevyhovující a postupně je mění za pásové.. Nedokáže přenést svůj výkon efektivně.
A najednou jsou tu fotky odjinud, kde to zřejmě fungujesmile
chomyz   26.12.2010 07:37:49
to Honza.S2: než nás zase "pásákáři" semelou - třeba východoněmecké APH Hinsdorf (špičkový podnik, mj. 10xLex 600 atd.) používá vícero kusů zelených kloubáků a kdysi jsem v nějakém rozhovoru s nimi četl, že jim dávají přednost mj. právě kvůli nákladnosti pásového provozu (a z toho jak jsem tam kdysi byl na exkurzi si pamatuju že tam při práci hodně přemýšlí a počítajísmile ) no ale možná už je to dnes jinak... A taky si vybavuju jak v Profi porovnávali pásovou a kolovou 9630 a k mému úžasu bylo v závěrečném Fazit něco jako že pro práce vyžadující tahový výkon v rozsahu rychlostí do 6-7km prokázala pásová verze jasné přednosti, při pracích v rychlostech cca od 9km/hod však s ohledem na tahový výkon a jeho přenos u kolového při vhodném rozložení hmotnosti již doporučovali kolový se zdůrazněním nákladnosti provozu pásových podvozků i rozdílu v pořizovací ceně... A že v Profi mají rádi high-tech i minimalizaci půdního tlaku si nemusíme povídatsmile
FarmaBlazek   26.12.2010 08:54:46
musí se taky brát v potaz jaké má podnik podmínky k fungování daného stroje. Samozřejmě že dvě kola o šířce 600 mm do dvojmontáže jsou levnějši než jedno kolo o šířce 1050 mm a o pásech ani nemluvím. Ale na pásech má 3.2 m a na silnici ho můžu poslat samotného. A o tolik ten pás dražší není aby mi to zaplatilo člověka na víc který ho bude doprovázet. A s tím že se pás zastaví dříve než kola máte pravdu ale aspoň si nezničím pole. Kdyby to šlo tak si taky koupíme kolovýho kloubáka ale podmínky jsou nám přiděleny a my už se musíme jen přizpůsobit. A ten nový Xerion bude bůh ví kdy. Asi udělali soudruzi někde chybu..
honzabru   26.12.2010 11:49:32
to chomyz: K tomu testu v časopisu Profi, ono bude mít taky hodně velký vliv, jestli je 9630T vybavena standardními pásy 762 mm, nebo jako ve Višňové 915 mm. Řekl bych, že v Profi byla právě na 762 mm...
Honza.S2   26.12.2010 12:43:50
Na přenos síly šířka pásů bude mít možná vliv, to je spíš otázka pro ty co porád rádi něco měří a počítají. Ale troufám si říct že na spolehlivost, resp. životnost součástí podvozků to takový vliv mít nebude. Pásák je fajn stroj, jenže když musíš do nového nebo zánovního traktoru strčit 200 tisíc nebo ročně nechat udělat nějákou opravu.. bez rozdílu barvy. To je to velké mínus.
FarmaBlazek   26.12.2010 12:58:32
tak za 4 roky jsme zaplatily za pogumování rolen +/- 50 tisíc.. Za to bych asi dalšího řidiče nepořídil.. A navíc když píchnu velkou gumu tak mě oprava kolikrát stojí 3-5 tisíc.. Všechno je relativní..
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0081250667572021.s