Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Ben Brocka   24.12.2010 12:05:17
Moc hezkééé ;)
lexion600   24.12.2010 12:35:17
Jedním slovem NÁDHERAsmile
fendtvario   24.12.2010 14:32:18
Čaves, chtěl bych se zeptat co je potřeba, abych mohl pracovat s touto mašinkou ? Nějaká školení , řidičáky atd.. Jinak hezká galerka, Ježíšek je velmi štědrý :)smile
Krbec   24.12.2010 19:37:56
Luxus fotkysmile Jinak co se týče ježdění s kombajnem tak by měl stačit řidičák na traktor aspoň mi to bylo řečeno. Mám sice i C, a na školení sem byl v Olešnici ale to bylo jenom tak aby se neřeklo. Jezdím s lexionem 570 a mám za sebou 2 úspěšné sezónysmile
Dzanito   24.12.2010 20:57:43
Aby to bylo přesně podle nějakého zákona, tak bys měl správně podstoupit školení, nebo mít certifikát, nebo něco jiného. To ti přesně neřeknu, protože nejsem kombajnér. Ale myslím že stejně většina kombajnéru to šklení nebo certifikát, nebo něco jiného nemá. Toť můj názor.
BORIS-SK   24.12.2010 21:10:58
Dzanito s tým certifikátom a školením máš pravdu a aj s tým že mnohý to nemajú no a ešte k tomu musí byť vodičák skupiny T a neviem či nie aj C.
fendtvario   24.12.2010 21:12:52
Díky, chystám se teď v 17 letech na řidičáky, takže jen abych věděl co ježtě do toho připadne smile
.FENDT.   24.12.2010 23:56:30
Potřebuješ řidičák skupiny T i C záleží podle rozchodu kol a váhy sklízecí mlátičky.
Po mě chtěli profesní průkaz což mám.Když jsem jezdil s 580tkou smile
roman7711   25.12.2010 00:03:22
.FENDT.:chtěl bych se zeptat kdo po tobě chtěl ten profesák?
Krbec   25.12.2010 00:35:41
Nejspíš policajti že by? No u nás je to přesně tak jak píšete žádný certifikát na kombajn nikdo nemá ani ve vedlejším podniku co vím. Stim profesákem mám docela strach protože ho nemám ale beru to tak že mi stačí to T-čko a k tomu profesák našťestí není i když kolegu zastavyli v JD s fekalem a chtěli ho. Jednou mě málem brali v řezačce ještě že na konec ne ještě se sněma hádatsmile
Travis   25.12.2010 08:50:21
Dělal jsem zkoušky na kombajn a stačilo mi na to Téčko a 2000,-Kč. Bohužel s platností jeden rok a poté každoroční obnovování.
Jakub Medera   25.12.2010 08:58:00
By mě teda zajímalo podle jaké vyhlášky se policajti řídili. Pokud kolega řídil traktor JD, který spadá do ŘO skupiny T, tak stačí mít patřičné ŘO a nic jinýho se na Tčko nevztahuje. PPZ se vztahuje pouze na malý náklaďák, velký náklaďák, autobus ( k nim samozřejmě E ), tak nevím, co policajti vymýšleli. Ono občas s těma policajtama na silnici je to pěknej boj, kor když sami neznají některé zákony. U T se jasně píše k čemu všemu máte oprávnění ... řídit traktory a samojízdné pracovní stroje. Takže policajtů se nebát a hlavně si nenechát sr.. na hlavu.smile
Jakub Medera   25.12.2010 11:04:18
Vysvětlivky pro Afrokvetacka: malý náklaďák myšleno ŘO skupiny C1, PPZ = průkaz profesní způsobilosti. Ještě by mě zajímalo, kde čteš, že je T na malý náklaďák.
GTA   25.12.2010 11:32:25
To Afrokvetack : Mýlíš se, na Fendt 936 a další velký hovada nepotřebuješ C, kdepak jsi na takový nesmysl přišel? Měl by jsi v první řadě odlišit dvě důležité věci, a sice konstrukční rychlost motorového vozidla(ta je nastavena výrobcem) a nejvyšší povolenou rychlost (která je daná zákonem příslušné země a v každé zemi může být jiná), kterou se motorové vozidlo MŮŽE LEGÁLNĚ po pozemních komunikacích pohybovat.Pokud bude tedy zákonem dáno 40km/h maximální rychlost pro skupinu T, a ty přesto pojedeš 50 km/h (protože traktor tolik jet dokáže), tak je to tvůj problém, pokud tě někde chytí, či se zapleteš do dopravní nehody a zjistí ti vyšší než povolenou rychlost.A pak ti nepomůže ani svěcená voda, natož řidičák skupiny "C".
Krbec   25.12.2010 12:11:15
Přesně taksmile
TomDuba   25.12.2010 17:16:35
Afrokvetack: Na náklaďák težší než 3,5 t potřebuješ "C". Na traktor, třebas i težší než 3,5 t(to je upa fuk) NEPOTŘEBUJEŠ "C", stačí "T". Ale proč to opakovat, psalo to tu už dost lidí.smile

Jinak k tomu fastrakoj, ještě v roce 2006 v časopisu Mechanizace bylo psáno, že spadá do skupiny T1 (vycházím se stránek TOKA, "co se psalo v tisku"), jak je tomu teď nevím, ale docela by mě to zajímalo.
neznalek   25.12.2010 17:30:15
na FORU se o tomhle taky napsalo hodně...smile zkuste se tam nekdy podívat
Jakub Medera   25.12.2010 17:36:12
To Afrokvetack: Mám T, B, C, C+E, profesák. Myslíš si, že mluvím z cesty? No děláš tady pěknou reklamu Horníčkovi. Bohužel to,co tu píšeš svědčí o tom, že zase tak kvalitní informace u něj nedostáváš ( PS: nechci se tím nějak dotknout Horníčkovy autoškoly ). Pokud chceš řídit náklaďák, který má hmotnost ( tuším ) nižší než 7 tun, tak stačí C1. Radši klidni svoje emoce v období vánočních svátků.smile
TomDuba   25.12.2010 17:41:44
to neznalek: Jo, teď sem se tam mrknul a jen jsem se utvrdil v tom, co jsem napsal.smile
roman7711   25.12.2010 18:18:32
Afrokvetack :nemužou se katogorie traktoru řadit podle rychlosti když u nás je povolená maximální rychlost traktoru 40 km/h.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0084841251373291.s