Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
JJJirkaaa   20.03.2013 18:44:04
Z Plock do celého světasmile
Brano   21.03.2013 18:33:33
Nevieš ako dlho trvala tá cesta k majiteľovi? A prečo padlo rozhodnutie zrovna na železnicu, keďže väčšinou sa tu objavujú fotky transportov na kamiónoch.
honzah   21.03.2013 20:20:30
Když jsem se byl podívat ve výrobně gomselamšu v Bělorusku, tak oni posílají kombajny z 90% po železnicí, protože na tom hodně ušetří smile místo toho, aby do určitých zemí posílali každý kombajn zvlášť na kamionu, tak tam pošlou celý vlak a v těch zemích si už to z toho jednotlivých míst rozvezou na kamionech. Cesta k majitelovi trvá určitě o nějaký ten den déle, ale kdyby se to mělo nějak ukázat lépe na finální ceně, tak proč ne smile
Litos   22.03.2013 19:40:59
ono záleží na rozměrech toho kombajnu, třeba JD rozváží svoje kombajny kamionama protože se na železnici nevejdou.
Fastrac3220   22.03.2013 21:46:58
To asi bude nějakej nesmysl, stačí pár vteřin na prohlížeči a vidím X fotografií a to i JD na železnici. Na železnici se převážej stroje na vzdálenost kde by kamion byl opravdu velice drahej. Na kamionu se to převáží na krátkých vzdálenostech, max. tak 2000km a to už je myslím dost. A pak když se má převézt více strojů na delší vzdálenost tak kamion je utopie. Před pár lety mi byly poskytnuty informace o přepravě kombajnu na kamionu. Vlastní tahač s návěsem byl vyslán pro kombajn s lištou, trasa měřila cca 1300km (půlka po prázdnu) a konečná cena za tuto akci byla více než 600tis Kč. Teď si vem když si na toto najmeš externího dopravce a chceš dostat kombajn např. z Anglie nebo Francie třeba na Ukrajinu nebo do Běloruska.
kocvi   22.03.2013 23:55:06
To jsi tu cenu za přepravu trošku přestřelil. 600000kč děleno 1300km mě vychází
cca 461kč za 1km, pokud dobře počítám?
Co v takové ceně všechno je?
Když ti to pojede za 80kč/km tam i zpět, tak to má dopravce dobrý kšeft.
A když se budeš snažit, seženeš i levnější dopravu.
Fastrac3220   23.03.2013 00:35:44
Věř že nepřestřelil. Ona přeprava není jen o tom za kolik souprava jede. Psal jsem že tolik stála celá akce, tzn. Nafta, režie soupravy, plat řidiče, několik povolení na přepravu, mýta, platy lidí co nakládali a skládali kombajn, manipulátor/jeřáb na místě nakl. a vykl., doprovodný auto s řidičem, pojištění přepravy, atd. Tohle jsou jen základní údaje, na něco jsem určitě zapomněl ještě. Není to žádná levná sranda.
honzah   23.03.2013 23:43:21
Ano, tak jak piše fastrac. Ono se plati uplne za vše možné i nemožné. Třeba při nakládání stroje si dopravce účtuje třeba i 1000kč/hodina a to se jim pak vůbec nespěchá. Jsou v tom šílené prachy a já se vůbec nikomu nedivím že si doveze valtru z Finska po vlastní ose tuším až do itálie, protože ikdyž po příjezdu domů vymění pneu, ale stále je na 1/10 ceny, kterou by zaplatil dopravci smile smile
Polci   24.03.2013 11:12:56
Myslím, že o dopravě kombajnů kamiony trochu vím a tak se musím trochu zapojit do diskuse.
Pokud někdo jede s dopravcem, který chce 460 Kč/km, je blázen...
Cena u přepravy kombajnu se pohybuje u stroje do 10,5m lišty od cca 120 do 80 Kč za kilometr. Pokud jede třeba 250 km, je to dražší, pokud 1000 km, je to levnější. Vždy se počítá pouze cena k vám. Nechá se udělat pár nabídek a z toho se vybere.
Skládání lišty ti lepší dělají jeřábem, který je přímo na kamionu u většiny se to skládá manipulátorem, ještěrkou či jeřábem, který obstará nový majitel.
Kombajn sjede sám.
V nabídkové ceně je obsaženo i nakládání i skládání bez jeřábu, manipulátoru či ještěrky. Skládání se dá provádět ve 2 lidech (řidič kamionu a 1 člověk od majitele).
Takové nesmysly, jako je dnes někdy vidět, jako sundavání kombajnu 2 jeřáby už dnes není v žádném případě potřeba provádět...speciálních návěsů a dopravců, kteří mají speciální podvál na kombajny je dost.
Kulis   24.03.2013 12:01:07
Polci:Tak na tuto informaci jsem čekalsmile vím že máte s přepravou kombajnu již několik zkušeností a ty ceny co tady uváděli se mi vůbec nezdáli-neříkám je to možné zaplatit tak velkou sumu,ale vypláznout 600tis jen za dopravu to už je skoro lepší to nekupovatsmile
Jakub Rozum   24.03.2013 12:34:13
A další nesmysl co píše honzah. U přepravě kombajnů jsou ty ceny větší, protože na to musí být specifickej podval a je to dost rozměrnej náklad, ale u přepravě traktorů není skoro vůbec žádnej problém, je to úplně obyčejná přeprava a kolikrát se na podval dají až 3 traktory (podle toho jak jsou velké ). A když počítám že valtru by přezul za 200 tis. a to je jedna desetina ceny, takže cena, která mi vychází za celkovou cenu přepravy je absolutní nesmysl a vůbec nevím kde si na to přišel smile Za takový ceny co tady píšete by jsme podvalníky nepotkávali vůbec na silnicích. My když přepravujem manipulátor ( Manitou MRT 2150 ) tak si podval účtuje 40kč/km obě cesty + poplatky, ale to jsou cesty zhruba že najede kolem 300 km. Když podval pojede nějakou delší cestu (kolem 1000 km) je schopen se dostat na 30 kč/km + poplatky smile A ta Valtra by se na ten samej poval vešla úplně s přehledem.
kocvi   24.03.2013 13:38:47
To jsem rád, že se do této diskuse zapojili lidé, kteří o tom něco vědí a mají reálné názory na ceny přepravy a ne jen ti, kteří o tom jenom někde slyšeli a nemají páru za kolik se co vozí.
Fastrac3220   24.03.2013 13:58:13
K tomu už snad nejde nic napsat.......... Každá přeprava je odlišná a vyžaduje jiný nároky. Podrobnější info jsem napsal na tvou reakci co jsi psal soukromě. Nepotřebuju nikoho přesvědčovat a vnucovat mu to, ale pokud si myslíš že každá přeprava spočívá v tom že kombajn najede na podvál a odmašlí se a v cíli je postup obrácenej tak se mýlíš.

edit: Ke vší spokojenosti ještě napíšu že když se tu řeší jen čistě přeprava a cena za km tak v případě co jsem psal já byla tato položka jedna z těch levnějších.
Marián   24.03.2013 14:21:18
neviem či preprava kombajnu podlieha ako nadrozmerný náklad ale na sk platí toto:
V Y H L Á Š K A
č. 464/2009 Z.z.
Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky

z 3. novembra 2009,

ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevádzke vozidiel

v premávke na pozemných komunikáciách

§ 14

Prevádzka nadrozmerných vozidiel

Ak pri nadrozmernej preprave vozidiel a jazdných súprav v cestnej premávke celková šírka vozidla prevyšuje 3 m alebo celková výška prevyšuje 4,3 m alebo celková dĺžka prevyšuje 23 m vrátane prepravovaného nákladu, vozidlo alebo jazdná súprava musia byť vpredu aj vzadu sprevádzané sprievodnými vozidlami vybavenými zvláštnymi výstražnými svietidlami oranžovej farby a označené špeciálnym označením podľa osobitného predpisu,25) ktoré upozorňujú ostatných účastníkov cestnej premávky na nadrozmernú prevádzku vozidla alebo jazdnej súpravy. Na diaľnici alebo rýchlostnej ceste sprievodné vozidlo postačuje iba vzadu. Ak by pri nadrozmernej preprave malo dôjsť k obmedzeniu plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky, prípadne obmedzeniu cestnej premávky, vozidlo alebo jazdná súprava musia byť sprevádzané policajnými sprievodnými vozidlami vybavenými zvláštnymi výstražnými svietidlami a označené špeciálnym označením podľa osobitného predpisu.25)

ak je to príspevok od veci prosím potom ho vymažte
Jakub Rozum   24.03.2013 14:24:39
Tak jasně, že se hlavně řeší cena za kilometr, protože to je ta nejhlavnější částka . Ale u traktoru žádné skládání jeřábem neřešíme, maximálně si dopravce naúčtuje za celou cestu 2x skládání, což je tak maximálně 800Kč. Nevím ale jak to je u kombajnů, ale když se veze nějakej náklad, kterej nesjede z podvalu sám, tak nakládání už je v ceně stroje a skládání si zařizuje odběratel sám. Dopravce si může účtovat maximálně čekačku. Ale to je samozdřejmě individuální a záleží to na tom, kdo si vybere jakého dopravce ...
Polci   24.03.2013 14:53:48
to Fastrac3220: Není potřeba mě o ničem přesvědčovat. Může se to vozit na různých návěsech, už jsem viděl lecjaké šílenosti. Jednu věc bych ale potřeboval vysvětlit. Proč bych měl pohybuschopný kombajn složitě nakládat na nějaký prostředek, kde doprava vyjde za 650 km na 600 tis (takže ne 460 Kč/km, ale 920 Kč/km...) a platí se tam zřejmě velká suma za nějaký autobus lidí při skládání, nakládání a další nesmyslné náklady okolo, když jde taková přeprava realizovat za cca 60 tis kdy to najede, "odmašlí" se to a následně sjede samosmile
PYTEL   24.03.2013 15:37:21
měl bych jeden dotaz: jaká je šířka kombajnu bez kol??? (nikdy mě to nenapadlo změřit) pokud je to míň než 3m jako že si myslim že je, tak odpadá aji výše zmíněné doprovodné vozidlo smile
Fastrac3220   24.03.2013 16:33:52
Polci: Asi došlo k nedorozumnění a měl jsem jmenovat, to nebyla reakce na Vás, ale na kocvi
cendar   24.03.2013 18:57:29
Velkým problémem železnice je tzv. průjezdný přůřez vlaku. Cokoli nad tuto hodnotu je faktorováno jako překročená ložná míra, a pak je suma za přepravu čehokoli opravdu velmi, ale velmi vysoká smile
Polci   25.03.2013 06:45:26
to Fastrac3220: OK, myslel jsem, že je to myšleno na všechny, co si myslí, že nejjednodušší je najet a sjet z návěsu...
to PYTEL: Myslím, že Lexiony v případě zatažené zadní nápravy jsou určitě do 3m, protože nikdy nejezdí s doprovodem...
Fastrac3220   25.03.2013 11:23:58
Polci: To se ale přeci nevylučuje a máte pravdu že to tak je nejjednodušší, ale né vždy to tak je a jde.
Polci   25.03.2013 13:57:13
Fastrac3220: Že to je někdy jinak, tomu rozumím. Pokud jde ale o transporty po Evropě, tam si myslím, že to vždy jde po silnici a bez starostí...silnice vedou do více obcí než koleje.
Když jsme se v minulosti pídili po transportu na železnici někam do Rumunska, mužík od modré armády na nás vytáhl brožuru o 200 stranách, co se vše musí udělat, že by tam muselo být 30 lidí celý týden a ten kombajn prakticky rozebrat a uložit na nějaký ten eurovagón či jak se to jmenovalo...tak to nakonec jelo po silnici a bez problémů...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0083081722259521.s