Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Filip 90   03.10.2013 23:01:18
To je takovej ten hrůza Joskin akorát na tom neni tak Sci - fi kabina ne? Tak jako pěkný ale když to srovnám s Phoenixem, tak ani nemá cenu něco řešit. smile
mates11   04.10.2013 07:56:12
Já řkám jednu jednu věc: ,,Iveco není auto"smile
Milda11   04.10.2013 08:10:40
konkurence phoenixu.... Vypadá to zajímavě.. Mě by spíš zajímalo jestli je to schválené?
A na kolik to vyjde cenově?
Tatraka   04.10.2013 08:18:05
Ačkoliv jsem velký fanda Tatry, nedívám se na tuto soupravu tak kriticky. Velkou výhodou pro zemědělce je použití velkých pneumatik minimalizující utužení půdy. Například při dovolené nosnosti pneumatiky 600/50 R 22,5 Phoenixe 4 380 Kg při 65 km/h a huštění 4 atm. má za stejných podmínek pneumatika 710/50 R 30,5 huštění jen 1,8 atm. Výborná myšlenka je i použití nestejně velkých kol. Zrovna tak ten návěs se mi líbí. Vidím zde hlavně legislativní problém. Jednak zřejmě rychlost 95 km/hod na pneumatikách,
které mají zřejmě max. rychlost 65 km/ hod a potom i dovolená celková hmotnost na silnici takovéto čtyřosé soupravy bude asi 36 t kdežto šestiosé 48 t.
Milda11   04.10.2013 08:31:14
Tonáž a rychlost taky vidím jako největší problém.... Jinak výhodou tatry může být centrální roura, dohušťování pneumatik na tahači i návěsu..... A pak jak je to schválené, jestli jako náklaďák tudíž tachograf, silniční aň, povinné přestávky atd....
Jinak 95 by s tím jel snad jen šílenec!!!
Honzakawa   04.10.2013 09:10:16
Je to schválené jako náklaďák, takže daň, aetr, atd...
360HP prý zoufale málo, výkon by byl potřeba 440-460HP a převodovka drobné nedostatky.
Jinak pro 1.den byla spokojenost a řidič si soupravu chválil.
Filip 90   04.10.2013 12:05:28
Tak pro Phoenixe jasně hovoří přihlášení jako traktor zrovna tak jako Tatra podvozek. O tom, že to po poli pluje jako loď nemá cenu se rozepisovat. Ale další věc je třeba výška točnice. Phoenix jí má normální jako ostatní silniční tahače 6x4, takže se za něj dá zapřahnout normální sklápěčka, podval, silo, cisterna atd. Tady za to kvůli zadním kolům pasuje tenhle Joskin a dál?
Rozhodně když si to někdo koupí, tak za to bude muset nakoupit i sadu návěsů pokud nějaká je, která nepujde dát za nic jinýho (ani třeba na SIGU).
Maximálka je vlastně daná akorát nastavenim omezovače a pak odvahou řidiče, takže to neni moc určující parametr. No a co se týká pneumatik, tak tam se v tom neorientuju co se vyrábí ale je to jen otázka dezénu. Nedávno se objevilo video kde na Agrovku dali na jednu nápravu šípovej protektor a jezdila jak tank, takže jde jen o to vychytat u Phoenixe obutí a pak bude tahově bezkonkurenční.
Jakub Rozum   04.10.2013 15:33:37
Do týhle soupravy dát jen 360 koní ? Ještě k tomu na těhlech pneumatikách?! To teda nechápu že ten řidič to chválil...
Honzakawa   04.10.2013 16:04:04
Jakub Rozum-Čti! Zoufale málo koní!!! Chválil soupravu, ne výkonsmile
A ještě, tahač má omezovač na 82km/h a má určení pro dálniční provoz po holandských dálnicích, z důvodu husté dálniční sítě a kvůli nízkým mostům na normálních cestách.
vladapo   04.10.2013 16:50:57
Lehce dopřesním data Tatraka:
Na návěsu jsou pneu Vrede Flotation Trac, na 4380 kg při 65km/hod potřebují 2,4 bar, 1,8 bar má v tabulkách Mich CargoXbib. Konečnou zátěž 6500 kg mají pak oba výrobci stejnou, 65 km/hod (index173D).
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010925054550171.s