Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
SLK350AMG   07.01.2015 14:12:13
Vie sa vyjadriť niekto, kto má skúsenosti v traktorovej doprave, či tento podvozok je porovnateľný s profi podvozkom od firmy Annaburger?
miťo   07.01.2015 18:52:15
Používa niekto kontajnery aj na odvoz obilia? Myslím teda, že jeden nosič používa 2-3 kontajnery na odvoz od jedného kombajnu. Videl som pár videí na YouTube, ale jedna vec je promo a druhá reálne skúsenosti. Hlavne nakoľko je problematické naťahovanie naplneného kontajnera na poli.
roman7711   07.01.2015 20:32:45
SLK350AMG:
Ten konec Tvého příspěvku mne dost pobavil smile
Zetor   07.01.2015 23:26:21
To SLK350AMG: Ty podvozky se velmi těžko porovnávají. Jednak o tomto chybí informace. Ví se jen, že to je BPW. Annaburger používá stejné nápravy, je to špička. Ale moc lidí neví, že i mezi BPW nápravami jsou značné rozdíly. Především nosníky a velikosti brzdových bubnů. Samozřejmě celkové zatížení nápravy, jsou 9 tunové, 10 i 12 tunové nápravy. Na internetu jsem našel u tohoto výrobce rozměr brzdového bubnu 406x120 mm. To není moc. Krampe BB 650 pro srovnání používá 410 x 180 mm. Ale na přání asi může být jiná náprava, silnější. Brzdy by odpovídaly 9 tunové nápravě.

Podstatné také je, že různí výrobci používají jiné nápravové celky. Krampe určitě, a myslím, že i Annaburger, kupuje jen nápravy. Hydraulické písty jsou jejich know how. Někteří výrobci kupují i písty od BPW. Proto jsou tam výrazné rozdíly. Třeba hydraulická náprava ADR na Krampe a na ZDT jsou úplně něco jiného, i vizuálně. A ten know how v uchycení pístu může být pořádně znát. Například je poměrně rozdíl mezi hydraulickou nápravou BPW u Annaburgeru a u Krampe. Krom toho, že Krampe ji nemá zvedací, tak dle toho co jsem na podzim viděl, tak i kopírování nerovností je lepší u Annaburgeru a samozřejmě přístup k pístům je lepší.

Poslední věc je zkušenost. Annaburger dělá 650 vozů za rok. Určitě polovina na hydraulice. Zkušenosti jsou tam úplně jinde. Málokterej výrobce toho dělá tolik. Třeba Fliegl dělá ročně možná 2 000 vozů, na hydraulice není téměř nic.

Ale nápravy tohoto jsem neviděl, těžko soudit.

To miťo: v Čr byl uživatel, který takhle používal Krampe, natahoval na poli kontejnery, ale velmi rychle toho nechal a Krampe pak prodal. Důvod je mi neznámý. Ty hákáče mají natahovací sílu kolem 20 tun na tandemu, to se dá použít, ale problém je, že tandem hákáč používá často kontejnery kolem 6 metrů. A to je žalostně malý. Tady jsou na fotkách větší, ale většinou se používají malé. Dneska není problém odvézt na tandemu 25 tun a to by takový hákáč asi nedal...
SLK350AMG   08.01.2015 17:40:03
Tak Zetor ďakujem za bližšie informácie k BPW nápravám a riešeniu hydraulických podvozkov. Nie je veľa výrobcov čo ponúkajú traktorové návesy na hydraulike aj s hydraulicky odpruženým ojom. Pre mňa je tento podvozok v traktorovej doprave novinka a zaujal ma kvôli svojej technickej špecifikácii ( oproti bežne videným návesom je slušne vybavený ), rozdiel som možno hádal v použitých profiloch v ráme a samotný spôsob ich pospájania. Je pre mňa novinka, že hydraulické podvozky sa líšia najmä v spôsobe uchytenia hydraulických valcov, to že sa ich prevedenie mení v závislosti od výrobcu mi bolo viac samozrejmé a toto som bral ako hlavný rozlišovací prvok.

Traktorové návesy Fliegl se nedajú dodať na hydraulike, kto má lepšie informácie nech ma opraví, ale taktiež aj Fliegl vie dodať zaujímavý traktorový podvozok na objednávku, ktorý bude postavený na vzduchových vankúšoch.

Skúsenosť je však taká, že užívatelia, ktorí volia Fliegl hľadajú skôr možnosti ako cenu posunúť smerom dole bez akejkoľvek doplnkovej výbavy, ale ich očakávania sú častokrát prehnane náročné. A toto nemá šancu zvládnuť akýkoľvek náves v základnom prevedení bez ujmy na technickom stave, k tomu zanedbaná údržba, a povesť nespoľahlivého produktu uzrela svetlo sveta.
PolDa   08.01.2015 21:13:53
Jen chci dodat, že zde se na komponentech rozhodně nešetřilo. Ba naopak, je zde použito jen to nejlepší a troufám si tvrdit, že málokterý Annaburger se výbavově může rovnat.
Pro úplnost, tento podvozek má nápravy o nosnosti dokonce 13 tun a brzdy 410x180.
Jak mají různí výrobci více či méně fungujicí hydraulické odpružení, to asi bez přímého porovnání nezjistíme.
to miťo: mít kontejnery na kraji pole a používat jeden podvozek na odvoz obilí je můj záměr. Zně 2014 jsem kvůli opožděnému dodání nemohl tímto způsobem vyzkoušet. Nová sklizeň ukáže víc.
Nicméně jsem vyvážel komodity ze skladu. Kvůli pohodlnějšímu nakládání čelákem na NH jsem položil kontejner na zem. Natáhl jsem kontejner bez problémů a pšenice se na zadní vrata ani nezesypala. Na kont. bylo 19,5 t pšenice. Video k tomu bys mohl najit na youtube: ITRK 22.23
miťo   09.01.2015 18:41:19
Tento systém sa mi tiež pozdáva. Mne by ale stačilo užitočné zaťaženie cca 16 t. A ak by sa dali lacno zohnať a opraviť staršie kontajnery , vyšlo by to lacnejšie ako kamarátom navrhovaná varianta vymieňania dvoch návesov.
Litos   09.01.2015 20:39:34
Kdysi když jsme sekali ještě Dominatorem jsme s jedním traktorem přepřahali 3 vleky (2 autovleky a devítitunu). To je ještě levnější varianta. smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0058619976043701.s