Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
skacel99   05.04.2015 17:41:07
Kde je to foceno? Byl v tom podle zvuku 4vál,nebo 6 vál? Údajně má v blízké době vyjet jednak Forterra se šestiválcem,ale i jedna větší řada.
Pokud by v tomhle byl šestihrnek kolem 150 koní a zůstala pevná náprava,beru hosmile
Milhauss   05.04.2015 19:03:45
Údajně by se mělo jednat o motor čtyřválec Deutz AG o obsahu 6,1l a výkonu 120kW/161k (16-ti ventil). Informace zjištěná z internetu,neověřená,ale četl jsem i že tam má být šestiválec Deutz,takže zatím nikdo moc neví


skacel99   05.04.2015 19:22:34
A na jaké platformě je to postavený? Furt Forterra,nebo je to vyšší řada? Kdy se to má oficiálně představit?
Je to momentálně někde k vidění?
Jakub Herot   05.04.2015 19:34:34
Koukám že se motory deutz celkem hodně využívají ...manitou, fendt, teď i zetor a kdoví kde všude ještě. Asi dobrý oddíl ten deutzek smile Já osobně jsem s ním spokojený smile
Dragy   05.04.2015 20:09:13
Unás v podniku máme dva samochody postřikovače Matrot Xenon a Matrot Helios a v obou také motor Deutz smile
skacel99   05.04.2015 20:09:29
Spíš to bude tím,že těch motorů vyrábí obrovský množství,takže dokážou cenově podlízt konkurenci. tím ale nechci říct,že jsou špatný. jenom mě zajímá,jak to bude se spotřebou ve srovnání s motory Zetor. Forterra 125 na tom byla velice dobře v porovnání třeba s JD
mates16   05.04.2015 21:00:44
Já jsem zase zaslechl ten název, přesně ho psát nebudu, nicméně je (byl) již u Zetoru použit v jiné modelové řadě. Snad bude Zetor pořádně odzkoušený, aby neodradil budoucí zákazníky. Když jsem slyšel že z některých zkušebních jízd se Zetor nevrátil "po svých" tak bych s případným nákupem posečkal.

To Skacel99: Můžu se Vás zeptat jaká vám vycházela spotřeba u Forterry 125? Mě u JD 6430 s návěsem (15-16t) vycházela spotřeba mezi 5,4-6,1 l/h. Bohužel to není plnohodnotné měření, vozil jsem jen 5km na farmu a pouze po rovině . Sice svyžnějším tempem ale malá vzdálenost.
Zetor 16145   05.04.2015 21:14:55
Mno vida že by konečně fotky nového crystala z blízka ? Mno sem zvědav jakej bude v reálu smile Jen ty forterrácký blatníky mě tam neseděl bo bych je aspon udělal širší smile
roman7711   05.04.2015 22:10:53
mates16: JD 6430 máte premium nebo standart?
skacel99   06.04.2015 08:18:00
Mates16: konkrétní čísla nemám,porovnávalo se to jenom podle tankování při žních v dopravě.
Naše Foreterra (konkrétně 12441) + návěs Umega,ve pšenici celková hmotnost cca 20 t denně tankovala cca 100 litrů.
Známý s JD (tuším 6320) + Opavák,ve pšenici celková hmotnost cca 13-14 tun tankoval stejně,ne li víc. Traktory jezdily spolu na stejných polích,stejnou trasu.A to mi připadá,že je JD výrazně líp odstupňovaný na převodovce.Oba traktory 4válce,výkonový rozdíl necelých 20 koní.

Zetoru fandím a doufám,že se nástup novýho modelu povede líp,než u Forterry HD
mates16   06.04.2015 10:00:57
Roman7711: Je to premium

Skacel99: Před 2 roky jsem se sousedem porovnával spotřebu. Já s Landinim 5H-90 a on s JD 6230 standart. Spotřebu jsem počítal během 3 dnů, jednalo se o sečení, obracení, nahrnování a doprava 40km. Nářadí bylo takřka totožné a když jsem řekl spotřebu 3,5l/h a soused 5l/h tak jsem tomu nechtěl věřit.

Letos bych měl zkusit proximu 110. První vzhledový dojem nebyl moc dobrý, tak jen doufám že v jízdních vlastnostech překvapí.
Radim Král   06.04.2015 10:19:35
Nevím jak ten váš landini, ale john deere by měl ukazovat v hodinách a né v mth, tak aby ten rozdíl nebyl jen v tom. :) Jinak ze zkušenosti standardy ( 2 ventily na válec) mají vyšší spotřebu oproti prémiovce ( 4V na válec). Doufám, že Zetor už začne produkovat konkurence schopné stroje. smile
mates16   06.04.2015 10:37:35
Tak to se omlouvám, to jste mě dostal. Špatně jsem to napsal, landini ukazuje taky v hodinách jak JD 6430p.
skacel99   06.04.2015 12:03:01
Před chvilkou jsem dostal SZ od uživatele Dejv14,že tu šířím bludy. Psal to i někomu dalšímu,kdo tvrdí,že JD má vyšší spotřebu?

Argumenty má vskutku rozumný

Zpráva od: dejv14 - Předmět: 10:09 - 06.04.15
Co tady meleš za kraviny že JD má spotřebu jak blázen ano má o něco větší spotřebu než ten zdechlej zetor.Je vidět že si nikdy v JD nejezdil a tlacháš tady kraviny co povídala jedna pani.smile Podivej se kolik jezdí JD v podníkach nato se nikdy ten posranej Zetor nedostane ani když začne dělat traktor ze 160 konmi nebo třeba 300 koní.Zetor je tragickej hlavně v komfortu kabiny jezdit stim 8 hodin je pro každýho zastrest.Jediná výhoda je že je nejlevnější jinak stojí za hovno celej zetor.smile

Můj názor: Ano,komfortem je Zetor někde jinde,ale když je člověk v pozici soukromníka,který musí přemýšlet,kam investovat a kam ne,připadá mi komfort zanedbatelný vůči náročnosti na servis a spolehlivosti.
Od začátku firmy v roce 1992 jedeme pouze v zetorech a skrz spolehlivost a spotřebu nemám potřebu měnit značku. I když si vezmu,že pohodlí je horší,toho půl mega ušetřenýho mě stejně přesvěděčí pro Zetor.
neznalek   06.04.2015 12:17:15
Osobne mám zkušenost že traktor( obecně) mívá v dopravě s různými vleky (7-13t užitečná hmotnost) absolutně stejnou spotřebu a rozdíl je právě v tom kolik za tu stejnou spotřebu odveze, proto jsem taky přešel od sedmitunek na autovleky.... To máte jako by 600 konovy traktor tahnul 3m podmítač...taky ta spotřeba na hektar/hodinu bude jinde, než když potáhne nářadí adekvatní jeho výkonu...
skacel99   06.04.2015 12:24:58
V pluhu (máme stejný,jako známý) ten JD vycházel taky hůř,ale tam se nejednalo o stejný pozemky,takže porovnání horší. Stejná situace s diskama Vogelnoot.Pokud není extrém,nejdu na Forteře nad 8L/ha. JD vycházel zhruba 10,ale je o trochu slabší a opět jiný pozemky.

Nemá smysl se tu ale dohadovat o spotřebě,jenom mě zaskočil dejv14,že se vzteká jako malý dítě (jestli není). Podstatný tu je to,co vlastně Zetor pustí do světa za "novinku" a jak to bude fungovat
tomD   06.04.2015 13:26:13
Proč má asi tu 14tku v nicku smile smile
Honda   06.04.2015 14:59:28
Nedávno jsem viděl po R43 jet Zetor Maxtera 200 s dalším Zetorem (nestihl jsem přečíst název) na podvalu a měl vylomenej zadní portál. Asi taky prototyp jen doufám, že to nebyl tento typ jinak by to bylo ještě na dlouho smile

Ohledně JD, či kohokoliv jinýho a Zetoru. JD má za ty leta vychytanej každej detail a je pohodlnej. Zetor právě naopak. Jede furt to stejný co před 20 lety a na pohodlí nehraje. Kolik let zpátky to je co říkali, že odpružená přední náprava je zbytečnost...ehm
Teď se konečně probudili a snaží se ji taky dát na traktory. Bohužel tu nápravdu co NH zrušil na svých traktorech kuli nespolehlivosti a složité udržbě... smile

Pro Zetor hraje snadnější oprava vůči ostatním a snad i levnější díly, ale už to taky není co to bývalo. Každopádně to bez servisu stále jde. To se o ostatních značkách říct nedá.

V dnešní době v jakémkoliv podniku pokud by si chlapi mohli vybrat traktor a né vedoucí, kterejm je pohodlí obsluhy ukradený, Zetor by to určitě nebyl.
mates16   06.04.2015 15:29:16
Myslím, že byl ten nepojízdný Zetor v ZD Lysicích na předváděčce nebo podobné akci. Třeba nám k tomu někdo řekne více.
Jsem pro podporování domácích strojů. Nicméně si nevyberu neodzkoušený traktor jen kvůli vlastenectví a budu trávit večery na lehátku pod traktorem.

Já jsem teda s TLS naprosto spokojený, nejezdil jsem tedy s carraro. Jeden pán mi nedávno tvrdil, že je odpružená náprava u JD špatná. Prý se musí dotěžovat více než carraro aby měla svoji účinnost. Má někdo zkušenost s porovnáním odpružených náprav?
Honza.S2   06.04.2015 15:37:51
O kolik měla zahraniční konkurence oproti Zetoru náskok v době vstupu na náš trh? Když evropští a američtí výrobci investovali do vývoje ohromné prostředky, testovali nové typy tak lidé v Zetoru chodili domů bez výplat a řešilo se tu, kdo vlastně fabriku koupí a jestli vůbec bude pokračovat ve výrobě. Dnes dohání dobu. Je to stejné jako s automobilovým průmyslem. Tatra se po tom všem trochu vzpamatovala, Liaz zaniknul, Ávii měli indové, nevyrábí se tam nic, sebrali plány a dnes celou firmu poslali vstříc nejasným zítřkům.
Co se týká servisu, tak to jde? No viděl jsem na dílně rozebranou Proximu. Konstrukční řešení některých důležitých věcí byl celkem mazec, katalogy ND a manuály asi takové jako na mobilní telefon. Bez servisu to jde i u zahraničních strojů, když se chce, ale čím novější tím je to víc ztracené.
Já držím Zetorákům palce, ať se jim daří, i když trochu škoda že ty motory budou Deutz, ale i tak hodně štěstí a další roky na prvním místě prodaných kusůsmile
Mates: Rozdíl v porovnání náprav - asi tak : Jsou dva systémy, lichoběžníkové a středové. Lichoběžníková je komfortnější, o tom žádná. U středové záleží na systému výrobce. CNH má zcela novou na těžkých traktorech, s jiným systémem zavěšení, který se opravdu povedl. U starších Magnumů 310 a T8000 tomu tak nebylo, nedalo se příliš mazat a při velkém zatížení byly vydřené čepy problém. Což ale neznamená že automaticky bude vše bezporuchové i u zelených, pokud se budu k tomu chovat bezohledně.
Měly jsme těch traktorů na zkoušku pět, komfort byl u všech s odpruženkou parádní, JD, Fendt lichoběžníkové, CNH s novým typem sedlového odpružení taktéž na velkou 1. Co se mě nelíbilo, bylo pružení na NH T7000, 6000 a JD 6020, s kt. jsem měl možnost také jezdit dříve. Tam byl malý zdvih a náprava šla na můj vkus ztuha.
tomD   06.04.2015 16:22:17
Mám porovnání s MF typ 54-64 a JD 6x20-7x30 a musím říct při podobnem dotížení každopdáně pohodlí JD o kategorii jinde smile
skacel99   06.04.2015 16:43:55
Když jsem viděl,kolik mazniček a čepů na odpružené nápravě u Zetoru je,klidně bych ji oželel.
Jednou jsem jel s HSX,kde byla pouze odpružená kabina a delší rozvor,než u klasické Forterry a byl to úplně jinej traktor. Normální Forterra je skokan jako prase,ale pokud bude mít novej model výrazně delší rozvor,jako že asi jo,půjde to i bez odpružené nápravy.
skacel99   06.04.2015 17:17:18
Díky za podporusmile Ono hlavně pevná náprava je teoreticky o jeden problém méně. Bavil jsem se s jedním dealerem o Forteře HD,kde je vlastně jako první použitá odpružená náprava a měla by se dát objednat HD i s pevnou nápravou,teoreticky o 100 000 levnější.To mě dost zaujalo. Pokud by to tady bylo stejně,zesílili protály oproti Forteře,dali tam 6válec a stáhli traktor rámem,mohl by to být zajímavý stroj.
Každopádně se těším,až si ho v budoucnu prohlídnu
Jakub Herot   06.04.2015 18:06:20
skacel99: Čau. Hej nejsi sám komu ten trumbelín něco píše.
Já když jsem tu pár mesíců zpět napsal že fendt je best of tak mi přišla taky zpráva jak je jd nejlepší že fendt stojí za hovno že jsem hurvínek z chachrstánu a další urážející komentáře. Nejlepší je na něj nereagovat.
Odepišeš a zase ti přijde další uražející odpověď. Hold je to asi nějaký tragéd s vymazaným mozečkem. smile
steyr_mx   06.04.2015 18:07:52
to honsza.s2
to snad nemyslite vazne...tu super napravu u t8 a magnumov...je pravda ze pocet maznic sa znizil na 8 ale ta naprava nepruzi takmer nic...zdvih 100mm je rovnaky ako napr u t7 kde ta naprava je uplne ineho druhu no krasne kopiruje teren...dolezite je zvolit vhodne zavazie na danu pracu :)
skacel99   06.04.2015 18:17:47
Jakub Herot: Asi jsem ho už spacifikoval,urazil se,že jsem to vložil sem a ještě jsem mu to pak vysvětlil.Asi brečí do polštáře smile
Honza.S2   06.04.2015 18:47:32
Steyr mx - myslím to smrtelně vážně. Měli jsme loni T8.420 a 370 CVX. U Magnumu to bylo víc znát kvůli menšímu rozvoru. Jak při jízdě na místě řidiče tak i při sledování stroje při přejezdu hlubokých kolejí napříč.
Ale hádat se nebudu, ani vnucovat to někomu. Spousta lidí mě to teď vyčítá, připomíná dobu kdy jsem nechtěl tyhle stroje ani vidět a dodnes říká že jsem se zbláznil a musel jsem tenkrát blbě vidět. Nevím no. Buď tomu nerozumím a nebo je tu skutečně problém, že co se napíše zde musí být z 90% zadupáno do země protože to přece není pravda.
skacel99   06.04.2015 19:13:57
V místním družstvu mají T8.390 a když jsem ho párkrát viděl s disky od Horsche,tarktor poskaval opravdu dost,včetně řidiče.
libor   06.04.2015 19:28:39
Ono také záleží na co je nastavéné to pružení já ho mám nastavené na 1 t. závaží do předních ramen a když ho sundám tak už to není stejné. mohlo tam bít nějaké štelování s a bez závaží ,ale s závažím což je většinou 90 % to funguje velice dobře. chce to jen nastavit od servisáků.
Honza.S2   06.04.2015 19:31:56
Jaký rok výroby?
Za další, tady je jasná ukázka toho když dva dělají totéž a není to totéž.
Když jsem měl zkoušet T8.420 a 370 CVX, každý mě tvrdil že to bude stejné ať si půjčím jednoho a ušetřím čas.
Omyl. T8 má zcela jinak rozloženou hmotnost, musí mít víc dotíženou přední nápravu a na tahové vlastnosti z toho nedostanu co bych čekal. Jinak hmotnostně a výbavou byl i Magnum, tedy žádný rozdíl, porovnatelné stroje v plné výbavě a řádně dotíženy na stejnou váhu. Tenkrát z toho byli rozladění i prodejci a v podstatě modrá s tím příliš úspěchu neslaví.
libor   06.04.2015 19:57:08
Magnum 340 CVX 2014. váha se vším závažím 15300 kg rozložení 48% na 52% ,bez závaží předního je rozložení menší na předek. podle školení bych ani nemusel tahat to přední, správné rozložení má být 40- 45 na 55-60. já mám teoreticky přetížen předek taky to jde vydět na prokluzu většinou 1 - 2 %. T8 má úpně jiný rozvor náprav. AGCO taky vyrábí společné traktory se stejnýma komponentama a taky každý jiný. CNH je má samozřejmě více stejné.
Honza.S2   06.04.2015 21:09:13
CNH má stejnou převodovku, motor, zadek, přední nápravu, platformu kabiny, GPS.
Soft naladění motoru je jiné, u modrého ty koně a reakce není tolik znát jako u Magnuma, delší rozvor se ukázalo že není zcela ideální ale je lepší koncepce polního traktoru jako má Magnum nebo JD 8. Rovněž kabina dělá velký dojem, modří ji nemají natolik zpracovanou dobře, už jen vzhled na tom má velký podíl.
Každopádně, pokud by chtěl někdo potáhnout šestku diskáč, 4 nebo 3 m podrývák či kypřič a chtěl ušetřit, tak by mu T8.420 posloužila, to zas ne že ne. Koneckonců nová T8.430 vypadá zase o něco vychytaná a i vzhledově hezčí než její předchůdci. A něco se šušká o nových kabinách během dvou - tří let, tak se nechme překvapit.
SyaS   06.04.2015 21:35:26
Kolik asi ta sranda bude stát...???
tykuk 2002   07.04.2015 20:17:13
Má to být nová FORTERRA nebo jak se to píše
Filip_SK   07.04.2015 22:28:04
podľa mojich informácií z predajnej sféry má Zetor obnovovať radu Crystal a má mať 6-valcový motor (presne výkon neviem) smile
skacel99   08.04.2015 07:32:05
Když jsem si znova prohlížel fotky všiml jsem si,že pracovní světla jsou LED. Je to sice drobnost,ale potěší to. Konečně jim došlo,že osvětlení Zetorů bylo vždycky tragický a něco s tím dělají. Jde o to,kolik W tam mají.
Zetor 16145   08.04.2015 20:34:56
Filip má pravdu, měl by to podle všeho být nový Crystal, už o něm vím asi rok a půl že se chystá a maká se na něm, výn asi ( nevím) od 140-200Hp smile 6 vál Deutz.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0058841705322266.s