Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Petr K   14.05.2017 13:26:19
Zajímalo by mě pohodlí obsluhy - zda je lepší, nebo horší než u klasického traktoru ? smile Díky.
Jancase   14.05.2017 16:11:57
Po cestě žádná sláva a pokud je sucho tak je to stejné i na strništi,v hrubé brázdě to však špatné být nemusí ale tu možnost jsem neměl.
Honza.S2   14.05.2017 21:54:32
Jel jsem s tím po podrýváku předloni a pohoda. Byl to teda Magnum Rowtrac.
Akorát přemýšlím nad tím, jaký tlak na půdu budou mít přední kola a stejně tam ty stopy v předseťovce budou. Magnum má lépe rozloženou hmotnost takže dotěžovat předek nepotřebuje. T8 v tahu nic moc, dlouhá konstrukce traktoru nemá takový efekt, musí dotěžovat hodně předek a celkově ten traktor žádná sláva není. Takže to bude horší i při otáčení.
jarmil   15.05.2017 11:52:35
Možná účelné, ale neskutečně hnusné.smile
skacel99   15.05.2017 16:11:17
Vzhled je ta úplně poslední vlastnost,která je tu podstatná
Michal Vencel   15.05.2017 17:29:21
Honza.S2
Cože? Dlouhý rozvor nemá efekt a je potřeba ho dotížit? Asi hned zítra půjdu vrátit diplom... To jsem ještě neslyšel! Mohu poprosit o vysvětlení? Děkuji smile
MartinChv   15.05.2017 18:32:40
Dlouhý rozvor má smysl pokud je motor nad nápravou, aby ji dělal dotížení. Jak je to u T8? Magnum, pokud se nepletu, tak má kratší rozvor a motor nad nápravou, proto možná ten pocit z lepšího rozložení. POkud se v něčem pletu, budu rád když mě někdo opraví.
skacel99   15.05.2017 21:04:02
Dlouhý rozvor je lepší při jakémkoliv umístění motoru. Nevím,jak přesně to napsat,ale delší páka=menší potřebná hmotnost. Fyzika základní školy
Honza.S2   15.05.2017 21:08:57
Michal Vencel - I kdybys měl přední nápravu pět metrů daleko tak je to k ničemu pokud na ni nepověsíš minimálně tunu závaží. Schválně se podívej kde má vaše osmička motor... mezi kabinou a nápravou. Od dob řad T8000 a TG se nezměnilo moc, akorát ten rozvor. Na polní tahač koncepce Magnumu nebo JD 8R. Mě nepřesvědčíš, sice diplom z traktorů nemám ale ty traktory jsme si na podzim 2014 půjčili a vyzkoušeli. Táhal se dva až tři dny kypřič 4m na 25cm, v kopcovitých podmínkách a T8 z toho vyšla na tah nejhůř a nejhůř i motoricky. Kupodivu Magnum 370 CVX zcela jiná liga, jiná liga Fendt 936 a John Deere 8360.
Krom toho ty motory FPT ať je to NH nebo Claas Axion 900 nejsou vůbec pružné v porovnání s Deutzem ve Fendtech, JD nebo Cumminsem, vesměs vlastně s tím co má filtry pevných částic, to je zcela úplně něco jinéhosmile
PYTEL   16.05.2017 09:20:06
To jsou mi tady zase novinky.... Proč pořád rvát závaží na předek??? Na přední nápravě u traktorů typu Magnum, JD řady 8, T8, Fendt, by mělo být staticky 35-40% hmotnosti. Zbytek samozřejmě zadní náprava, která je stavěná na to, aby tahala! Přední náprava je pouze k zachování říditelnosti traktoru. V dynamice se procentuální hodnota zatížení obou náprav ještě zvětší ve prospěch zadní nápravy. Když budu konkrétnější, nebál bych se tady u pásáku tahat ještě více zadkem (předpokládám, že kvůli tomu tam zřejmě jsou ty pásy smile ). Vím, že kdysi dávno se každý snažil narvat na traktor co nejvíce závaží, peníze na závaží do kol nebyly a tak se navěšely tuny závaží dopředu, nejlépe ještě na co nejdelší konzolu aby byl co největší "pákový efekt". Z hlediska konstrukce těchto traktorů je to však největší chyba, kterou můžete udělat. Traktor pak tahá přední nápravou, která na to není dimenzovaná, hřídele na přední nápravu jsou dlouhé a mají velký zkrut, který přispívá k rozskákání traktoru. Tuhle chybu však nemusím poznat jen podle rozskákání traktoru, tahle chyba jde krásně vidět na prokluzu kol (pokud jedu bez zatížení, musí mít prokluz přední náprava, ne zadní!!) Prokluz je způsoben vyšší rychlostí přední nápravy.
Abych se vrátil ale k umístění náravy Magnum/T8 není to o zatížení přední náprave, je to o tom, že delší rozvor je méně náchylný na rozhoupání traktoru.
Honza.S2   16.05.2017 21:50:34
Ty argumenty co uvádíš, tedy o přední nápravě k zachování řiditelnosti, ty se používaly v dobách kdy měl New Holland řady TG, později T8000. Něco se tehdá prodalo ale šlo to mizerně, koncepce toho traktoru nebyla vůbec slavná, to ví i sami prodejci když měli proti sobě Case s Magnumem nebo nedej bože John Deery řady 8000. No tak se vymyslela tahle teorie a je vidět že pořád platí! Přesto někde byla nepsaná dohoda že malý traktory bude prodávat New Holland a těžký Case. Vím o čem mluvím.
A mrzí mě že mladí vzdělaní lidé si neumí udělat názor a musí si nechat nalejvat do hlav hloupé teorie které někdo musí vymyslet.... proč a pod jakým nátlakem nemá cenu raději dál rozebírat.
Až mě z toho zamrazilo.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2018
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0081889629364014.s