Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
alda   15.05.2008 10:08:03
Vypadá skoro jak IFA, akorát IFA neměla takovou barvu kabiny a výfuk nahoru. Je vidět, že jde pokrok řádně kupředu. Moc pěkný MAN a jaké má ještě nástavby?
Jiří Švejda   15.05.2008 11:03:36
Tyhle rozmetadla se ted po CR rozsirujismile
George8030   15.05.2008 15:08:03
taky by mě zajímalo co na toho MANa maji ještě za nástavby???smile ...a pokud jen tohle rozmetadlo,tak jestli budou jiné kupovat a jestli se to vyplatí?smile
Filip 90   15.05.2008 15:33:25
Nemá nějak ouzký kola oproti IFě. Pokud je to stejná váhová tak IFA určitě utlačuje míň a tim pádem má i lepši průjezdnost. Nebo je to spočitaný že to stačí? Nebo to tam je naschvál a může mit širší? Jak to je?smile
Pankys   15.05.2008 15:36:21
Nebyla tu už jednou od někoho podobná galerie o tom jak se v Německu a všade jinde dělají a používají takovéhle nosiče jako náhrada za Matesy atd.? smile
Pankys   15.05.2008 15:38:26
http://www.farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=3935 . tohle jsem myslel..
SOUKENKA   15.05.2008 19:13:39
připomíná mi to docela Mercedes UNIMOG, jenom jestli to bude tak úspěšnýsmile
maclos   15.05.2008 20:48:23
Tá elektronická regulácia dávky znamená to, že si nastavím dávku z kabíny pomocou nejakého palubného počítača a to je vše???
Alebo je to mašina plne kompatibilná s YARA senzorom, pripojím to dokopy a bude mi to frčať a robiť to čo másmile
Martin Hruška   15.05.2008 22:08:35
Rád bych dopověděl na některé otázky. Tenhle MAN opravdu dost připomíná známou IFU, liší se samozřejmně silnějšími motory - 200,240 a 280 k. Podotýkám ,že se u tohoto modelu jedná o 13 t celkovou hmotnost.

Na tentop konkrétní podvozek se počítá nasadit jen korba, uvidíme jaká a tato rozmetací nástavba. Zadní rozmetací stůl je elektricky sklopný, takže za auto lze připojit nízkoložný podvalník na nakladač. Tato idea je především po podzimní vápnění a bude se v budoucnosti realizovat.
Na tento podvozek se připravuje cisternová nástavba Annaburger pro aplikaci v porostu a na obilí.

Kola na fotkách jsou Mitasky (podobné dělá Dunlop) , mají ale ráfek 24" což je důležité pro nízký tlak na půdu . U tohoto auta jsou možné pneu o šíři 600 mm s tím, že celková šířka nepřesáhne 2,55 m.

Elektronicky ovládané rozmetadlo znamená to, že je řízeno palubním počítačem LH Agro 500. Obsluha si mechanicky nastaví rozmetací stůl, zkalibruje si hydrauliku (2 x ročně u auta), u traktoru vždy při výměně traktoru a poté si udělá u každého hnojiva kalibraci hnojiva (určí se hustota hnojiva). Ta se zadá do počítače, nastaví sevýška šoupěte, na počítači záběr rozmetání, dávka a můžeš vyjet.
Podle rychlosti se reguluje rychlost řetězového dopravníku, takže dávka je pořád stejná. Pohon kotoučů je hydraulicky,což má výhodu na kopcovitém terénu. Tento systém pracuje v systému dělených dávek s Yara-N-senzorem a přes data-link modul i s jakýmkoliv systémem DGPS.
Pokud do počítače zadáš váhu nákladu nebo velikost pole,ukazuje ti počítač kolik ti zbývá udělat, kolik hnojiva bylo vyaplikováno atd. Počítač má 50 pamětí zadání honů se základními parametry.
Protože při uvádění do provozu nefungovalo navádění Centrliner 220 od LH Agro byl začátek pro obsluhu trochu krušný. Až dostanou fungující navádění bude tenhle "náklaďák" odvádět slušnou práci. Včera jsme jezdili po poli chvílema i 19 km/hod.
Martin Hruška   24.05.2008 21:26:32
Ještě poznámka k Unimogu. Tenhle MAN je stejně s Ivecem si o 50% levnější než Unimog. Ve východním Německu tato technika v agropodnicích nahradila nejen IFY ale v poslední době taky Rogatory a teragatory od AG-Chem. Tohle auto opraví rychle a levně jakýkoliv MAN servis.
Hudik   28.01.2009 19:15:47
nerad bych nějak rejpal,ale nad starý dobrý Tatry 815 Agro jen tak někdo nemá...smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0070478916168213.s