Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: SONY DSC-F828, clona: f/4.0, ISO: 64, 1/200s

Jakub Herot   13.03.2013 15:41:42
na to že mají peněz tři prde.. tak na to mohli koupit lepší gumy smile
Radek 8250   13.03.2013 16:09:24
Nebo rovnou lepší návěsy smile
Jakub Herot   13.03.2013 16:18:34
a nebo, se divím že nekoupili zas JOSKIN smile
Jakub Medera   13.03.2013 19:04:23
Vaiu měli na testech loni na podzim, přesně tenhle typ. Zřejmě je zaujmul, tak zakoupili. Co se týče pneumatik, nevím co k tomu říct snad jen to, že se třeba v budoucnu dočkají lepších. Joskiny i překladače mají minimálně na 600 mm pneu ( Hawe na 800 a Umega na 710 mm ).
mladej   13.03.2013 19:17:23
Proč jsou tyto návěsy, tak špatné?
Proxima   13.03.2013 23:17:41
Řekl bych, že tady měl vliv docela snaživý prodejce. Opravdu zde návěs testovali v odvozu řepy na nádraží a asi se jim zalíbil. Proč takové pneu si taky nedovedu vysvětlit, snad jen, že to byla základní výbava od výrobce. A proto předpokládám, že do budoucna budou obuty lépe.

Myslím, že Vaia není nejhorší návěs a vypadá konstrukčně pěkně. Docela se zde začíná rozmáhat právě díky blízkému prodejci. Třeba takový Annaburger se jim moc neosvědčil. Ovšem joskiny si zde chválí také smile Myslím si že prostě jen zkouší. Stejně tak jako zde měli 2 Fendty, mezi kavalerií Johnů.
Například kukuřičné adaptéry mají od třech výrobců. Geringhof, Dominoni a loni zakoupený Olimac. A nejvíce si nyní pochvalují práci a spolehlivost Olimacu. smile Co dodat, prostě se toho nebojí.
Honza.S2   14.03.2013 06:58:51
Co tam bylo u Annaburgeru nevyhovujícího proti Joskinu a tomuto?
Proxima   14.03.2013 08:07:55
Po tomto jsem nepátral, ale Anču už používají jen na hnůj smile A při pohledu nani by nikdo nevěřil, že je to Ančasmile
Honza   14.03.2013 10:14:20
AD nevyhovující návěsy: Jedno vysvětlení by se nabízelo... Čím jednodušší návěs, tím pro ně lepší, menší pravděpodobnost závady, operativnější ostranění závady na poli... No a samozřejmě cena.
Jano SK   14.03.2013 13:41:53
Honza: Podla mojho nazoru na navese velmi nie je rozdiel medzi drahym a lacnym jednoduchost / komplikovanost - na navese sa velmi nema co pokazit - vsetky maju v podstat tu istu konstrukciu - ram / vana / podvozok. Rozdiel ceny je hlavne o pouzitych materialoch a komponentoch . Ked len na pneumatike je rozdiel 500 EUR - co nie je problem napr CargoXBib voci inym, uz to robi 3000 EUR. AKe ma napravy ? BPW ? ADR ? alebo nieco uplne ine ? Nutene riadenie zjavne tiez nema. Ram je zvarany profil alebo stvorhranna rura atd... Myslim, ze tu bol argument jedine cena.
Zetor   14.03.2013 17:58:03
Viděl bych to spíše na aktivitu prodejce, to dělá dost a pak se dokáže prodat i naprostá kravina. Na první pohled by to laik zařadil někam vedle ZDT mezi návěsy, které fungují jakž takž spolehlivě, když od nich nic moc nečekáš. Ale po bližším zkoumání vyjde najevo, že ZDT je proti tomuto Rolls Royce.

Nápravy těžko budou ADR, natož BPW, spíše bych tipoval domácího výrobce FAD. Ale dle informací výrobce nosník 110 mm a především šílené brzdové bubny, 400 x 80 mm. Rám vypadá na standart 250 x 100 mm. Mechanicky odpružená oj je téměř překvapením. Každý si domyslí jak to celé bude fungovat.

Jinak že by jednodušší návěs byl lépe opravitelný, není to tak úplně pravda. Stejně první věc co na tom odejde bude listové pero nebo náprava. A to si sami nevymění, resp. potřebují nový originální díl. Dodávku náhradních dílů z jižní Evropy si radši nechci domýšlet, ale počítal bych to spíše v týdnech.

Jo a perlička na závěr, návěs je homologován na celkovou hmotnost 22 tun. smile
Jakub Medera   14.03.2013 18:42:17
Nápravy jsou ADR.
Zetor   14.03.2013 19:02:15
Jsem zapomněl, že ADR je taky italská firma smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.005141019821167.s