Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 27 lidí.
Pankys   14.12.2008 21:11:57
Zajímalo by mě, kam se uloží spodek té pístnice, když se pustí korba dolů. Takhle to tam asi určitě nezůstane.. smile
verek   14.12.2008 21:13:55
Když to vemu logicky, tak se stočí směrem dozadu.
cverna   14.12.2008 21:17:26
mne sa nezda ze by sa stocila piestnica smerom dozadu,,lepsie pozri 13 foto,,tam kusok videt,smile
verek   14.12.2008 21:19:53
Aha - to je zajímavé
TomášJ.   14.12.2008 21:23:58
Mě by spíš zajímalo co se s tím stane až to bude plný pšenice. Tohle je dotaz spíš na pana Hrušku. Na takovejhle vůz se mě ta pístnice teda zrovna nezdá abych pravdu řek. Jak svou velikostí, tak umístěním pístu. Určitě to špatně není, ale já bych se toho docela bál...
FLYMANN   14.12.2008 21:44:21
Copak to, uložení té pístnice bych se nebál, určitě to testujou na nějakou tonáž a kdyby bylo tohle umístění chybné, tak to dělaj jinak, ale spíš bych se bál té světlé výšky pod tim pístem..
AUTOCOMMAND   14.12.2008 21:47:43
mno pěkně tam kouká ta pistnice ve spodku
Mozek   14.12.2008 21:58:24
nooo...to je fakt nějaký nedomyšlený. Ta pistnice je celou dobu takovej malej kousek nad zemí. V podstatě by stačilo jen přejet nějak špatně mezu a už jde do země...smile
Jiri Rakus   14.12.2008 22:02:10
Chlapi,co když se ta pístnice při sklápění sklopí dozadu,nebo dopředu,tak,že bude vodorovně s podlahou.tak by to vyřešilo problém se světlou výškou.
TomášJ.   14.12.2008 22:07:17
Já mám dojem, že se sklopí určitěsmile Mě spíš zarazila její velikost, ale vím pitvám kraviny
verek   14.12.2008 22:09:23
hoši čtěte koment kolegy - cverna
Zetor   14.12.2008 22:10:01
Abych vám ušetřil lámání si hlav, ta pístnice se nesklopí, ta tam takhle "čumí". Všiml jsem si toho hned jak sem to viděl a taky mě to zarazilo. Ale zas tak horké to nebude. Jak říká Mozek, že se špatně přejede mez, tak to do země nejde, protože to celé lehne. Uvědomte si, že to celé váží bez problémů 30 tun, i těch 40 bych řekl, že nebude tak těžké, a kdo si kupuje takové monstrum, tak už trochu přemýšlí nad použitím a nepošle to na lecjakej tankodrom a nepřejíždí s tím meze. Reálný nebezpečí tkví při zapadnutí v bahně, kde by se to mohlo dostat do kontaktu s podložkou, ale opět, u takového stroje se předpokládá inteligentní používání...
FLYMANN   14.12.2008 22:26:57
No ty meze asi přejíždět nebude, ale co taková kamenitá cesta s vyjetejma kolejema, myslim že kamen na vyvýšenym středu by s ní asi chytil...
Mozek   14.12.2008 23:25:47
No Zetore...s těma mezama nemám na mysli žádnou půl metrovou díru, ale už se mockrát stalo, že z donucení se třeba zrovna přes nějakou mezu jet musí..vlastně by i stačil řekněme 20cm vysokej kraj a nutnost jet přes něj zešikma. A abych teda moc nekacal nevím jestli to má měchy nebo ne, ale kdybych přirovnal kam všude se odvážíme jet s tridemem flieglem, tak je to lepší na stabilitu než třeba nějakej dvounápravovej nizkej harabous a taky ten fliegl má hezkejch 30 tun...smile
a přesně jak říká FLYMANN stačí stará dobrá polňačka s kameny a hlinou uprostřed...
Zetor   14.12.2008 23:38:37
Tak tohle má měchy, pokud tím myslíš hydropneumatický odpružení, to se snad bez nich ani nedá pořídit... A holt na polňačku s šutrama s tím nesmíš a místo abys jezdil přes mez, tak pojedeš na pořádnej výjezd. Jasný že to tam je nepříjemný, o tom žádná, ale zas se k takovýmu návěsu musíte patřičně chovat. A nelítat s tim po kdo ví jakejch cestách... Na druhou stranu by mě zajímalo kam to třeba schovává Krampe...smile
Mozek   15.12.2008 00:33:21
Jop to myslím a právě jsem si to myslel, že teď už se to bez toho ani nedělá proto vím jakou to má díky tomu parádní stabilitusmile. Samozřejme bude se muset podle toho zařídit, ale vím jak to chodí v praxi a kam tě sou kolikrát schopni i s takovejma "krávama" poslatsmile. To netuším neviděl jsem, ale možná kratší či vzaděj umístěná pístnice, která se pak sklopí což jsem už taky u něčeho podobnýho viděl jen nevím co to bylo zač sakryš.smile Každopádně to pak člověk ani nevěří že to ta pístnice v takovým úhlu dokáže zvednou.
alda   15.12.2008 16:41:24
No podle mě je to hodně nešťastné řešení to udělali soudruzi z DDR někde asi chybusmile
Martin85   15.12.2008 17:19:47
U nas v podniku mame HTS 29.79+JD 8530 a stim pistem nebyl nikdy problem.Ono je to tim ze tady ma pan ridic strasne nizko zpusteny podvozek,proto je ten pist tak nizkosmile .
Standa Kučírek   15.12.2008 22:23:20
Ten píst krásně hrne slámu pokud se vysejpá za jízdy a bere se řádek slámy mezi kola smile
verek   15.12.2008 23:42:44
Jak to mají vyřešené menší řady??
George8030   15.12.2008 23:52:51
tak,když tak kouknu na ten návěs,tak jediný problém,který se tu probírá je ta pístnice smile ale hned hanit celý návěs,nevim zda je na místě!!! třeba Pan Hruška přispěje svojí troškou do mlýna a nějak přiblíží situaci s pístnicí a jejím konstrukčním řešením a i k otázce,kterou zveřejnil Tomáš, zda ta pístnice neni malá,když přijde návěs pod větší zatížení (např. pšenice)smile
alda   16.12.2008 06:54:42
No myslím, že tady nikdo nehaní návěs podle mě je to špička v dopravní technice, ale podle mě ten majlér je fakt nízko a je to špatně vyřešenosmile a možná by bylo řešení v majléru jak se používá na autových sklápěcích návěsích
Martin Hruška   18.12.2008 18:44:07
Kdyby výška hydraulického pístu byla jediným problémem tohoto vozu tak by to bylo dobrý. Naštěstí sleduju co se s našimi vozy děje z hlediska servisu a zatím jsme nezaznamenali žádný problém z hlediska výšky pístu od zákazníků, kteří vůz používají v praxi.
Pokud by jste se na celou věc podívali z pohledu konstruktéra, pak by jste zjistili, že je obtížné udělat vše tak aby se dvě nástaby vyměnily do 20 -30 minut a aby všechny nástavby optimálně pasovaly na podvozek.
Annaburger je navíc jedinná firma, která používá mezirám pod korbou. Je to proto, že konstruktér chtěl použít kola 26,5" již ve standardu. Navíc Annaburger vyrábí verzi podvozku MUlti Land Plus a Leith. Nástavby jsou konstrukčně podobné, jen se liší úchyty.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0038728713989258.s