Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Panasonic DMC-TZ3, clona: f/4.6, ISO: 100, 1/800s


Tuto fotografii hodnotilo 7 lidí.
Manny   22.01.2011 16:27:05
Nemohl by mi někdo ze zůčasněných říct, na co má tu tlakovou láhev na traverze? Nějak se nemohu dovtípit, k čemu je dobrá. Děkuji za odpověď. smile
FLYMANN   22.01.2011 17:02:55
Si neviděl Rychle a zběsile? :D To je NOS smile
klon   22.01.2011 20:28:49
Je v tom motor ze Škody Favorit a jezdí na LPG.smile
Terrako STS   22.01.2011 20:32:16
je to plny vody jako zavazi
Iron_ZTS   22.01.2011 22:01:46
jako závaží by ta nadrž byla uplně vepředu ne?
Manny   23.01.2011 11:20:43
No, závaží to asi nebude, to by v tomto místě nemělo příliš velký smysl. A motor na LPG by tam dal jen "blázen".
roman7711   23.01.2011 11:46:34
to je kyslíková láhev a pouští si do sání kyslík, aby mu to líp jelo smile smile
klon   23.01.2011 12:02:06
Pánové, je to opravdu 33kg lahev na LPG a je v tom motor na LPG, také jsem na to koukal jako blázen. :) Co se výkonu týče je myslím více než dostačující. "2-válcový motor tohoto traktoru disponoval silou celých 16,5 koňské síly a obsahu 1150ccm, hmotnost traktoru 1105kg a maximální hmotnost 2390kg. Je to pouze lehký nosič nářadí a není vhodný pro těžké práce." toť zkrácená citace z jednech stránek zabývajících se tímto traktorem. smile
Manny   23.01.2011 12:57:56
To klon, nechci se handrkovat kvůli nějakým číslům, ale 2 válec má a měl 18,5 koňíčků..16,5 koňák by jsi u nás těžko hledal, možná tu pár exemplářů je, ale né moc. Ty měli vrtání 85mm a 18,5 měl 90mm. No to víš, moc se na něj narvat nedá, ale když se ti to podaří, tak máš problém se zatáčením..v terénu je to až nemožné. :-)
Jinak by mě zajímal výkon a krouťák toho LPG motoru.
klon   23.01.2011 13:07:39
to Manny: Je to možné, měl jsem to z jednech stránek. Já se s tím jednou svezl, ale podrobnosti jsem nestudoval, byly také čtyřválce, jak jsou rozšířené nevím, kamarád myslím má. Spíš jsem to myslel jako porovnání výkonu, kdy použití motoru ze Škody Favorit s přestavbou na LPG není úplně zcestné. Výkon tam bude určitě vyšší než originál motor i když nebude zrovna ve vrcholné kondici. Co se týče momentu netroufám si hodnotit. smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0050978660583496.s