Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 38 lidí.
knoflam   17.01.2010 12:44:24
se divám že za ten rok co jsem ho neviděl už sjel skoro i ty provazy co jsou v tom pásu. Dobrej slike.
Petr   17.01.2010 12:54:25
Tak sjeté pásy jsem snad ještě neviděl! Kromě toho, stejně nechápu, jak mohou vydržet i ty špalky na vnitřní straně za ta léta? U Quadtraca je to vždy hlavní důvod výměny pásu (ulomené špalky) a nikoliv, že by se vždy čekalo na uplné sjetí vzorku samotného pásu (viz. obr).
SPOONerák   17.01.2010 13:15:31
Mě by zajímali tahové vlastnosti - ten prokluz bude brutálnísmile
Vojtěch   17.01.2010 16:51:07
to Petr: Quadtrac má pásy jinak řešené. Tady u Challangera se nikdy nestalo, že by se pásy musely měnit kvůli ulomení špalků, vždy až potom co se totálně sjedou. Tyto pásy mají za sebou cca 4000 - 4500 mth.
Vojtěch   17.01.2010 16:52:43
a tahové vlastnosti určitě nejsou ideální, ale na tuto práci s tímto podmítačem a výkonem traktrou 280 koní to stačí.
xhlel   17.01.2010 18:15:27
Jedna z těžkých nevýhod Quadraca je právě to, že pás je poháněný přes záběrové bloky. A malý úhel opásání hnaného kola způsobuje extrémní zátěž relativně malého množství záběrových bloků. Proto se dřív nebo později začnou trhat...
Honza.S2   17.01.2010 19:44:19
Ano u Quadtracu je to nevýhoda, ovšem na druhé straně je schopný jet i v horších podmínkách za vlhka, kdy už klasická koncepce pásů ať starší s malým nebo novější s velkým hnacím kolem ztrácí a dochází k prokluzu. Všechno má holt svoje pro i proti.
Jano SK   17.01.2010 20:30:38
TO Honza.S2 - preco by mal byt preklz medzi pasom a kolesom vacsi vo vlhkych podmienkach? Ak je vlhko, podla mna skor bude rast preklz pasu voci podlozke. Naopak najvacsi preklz medzi pasom a kolesom by mal byt vtedy, ak ma pas najlepsiu oporu v pode a "neuhne". Vtedy by mohol povolit dalsi clanok - stycna plocha koleso/pas. Napinacia sila hydrauliky je 20.000kPa
Zetor   17.01.2010 20:47:48
myslím, že Honza naráží na to, když se mezi vodící kolo a pás dostane voda, pak by to mohlo proklouznout a že sem to slyšel od nejednoho řidiče. Dostat se tam může například při projetí močálu.
Honza.S2   17.01.2010 20:51:22
To máš také pravdu, je to možné. Loni na podzim jsem ale byl svědkem když MT865C jezdil s 9m kypřičem na kukuřičném poli, za sucha a měl viditelný prokluz mezi pásem a podložkou, nedokázal udržet směr v rovině dle GPS. Ale to co jsem měl na mysli v posledním komentáři sem nedořekl, myslel jsem hlavně to že se může dostat mezi pás a kolo vlhká zem, hnůj při zaorávání, vlhké zbytky apod, viz předloni v orbě Tištín, Kunovice, Horní Moštěnice. Tím neříkám že je Cat špatná koncepce pásů.
Jano SK   17.01.2010 21:03:59
Viditelny preklz v suchych podmienkach moze byt nespravne(nedostatocne) dotazenie stroja. Vztah medzi prevadzkovou rychlostou (narocnostou operacie), dotazenim a preklzom - pri rychlostiach 8 - 14 km/h - stredne narocne operacie, by mal byt preklz optimalne medzi 2 - 6%. Ak to bolo viditelne viac, asi chybalo zopar zavazi do prednych kolies.
chomyz   19.01.2010 17:33:48
No podle mých záznamů má ten traktůrek teda sice teprv cca 26500 mth ale neřešme detailysmile ale tyto pásy mají minimálně 7000mth, samozřejmě jak je vlhko, tak se stojí, i když teď vykoukla druhá vrstva drátů, tak je záběr zase lepšísmile Každopádně vnitřní špalky jsou opravdu jen podélně vodící a záběr je prostřednictvím tření docíleného šponováním pásu tou obrovskou pístinicí vpředu, obdobně je to i u malého zeleného pásovce, nedovedu si představit jak můžou ten přenos síly vydržet jakékoli gumové špalky, pokud to tak ten Quad opravdu má... Co se týká toho Vaderu, tak toho má samozřejmě plné brýle, ale díky velkému záběru mu k solidnímu výkonu postačuje i ta menší rychlost jízdy a pásy jsou na lepší trakci taky znát. Carrier se nepoužívá k podmítce, pouze k přípravě, takže jde taky o něco lehčejc. Jezdil s ním i JD 8400T celkem úspešně a v nouzi i JD 8320, taky mi vstávaly vlasy hrůzou když se to poprvé zapřahalo ale dokud to člověk nezkusí tak nevěří co se nechá táhnout...smile
Honza.S2   19.01.2010 18:13:04
U Quadtracu jsou pásy také našponované, takže to tam nejde čistě jen přes ty gumové špalky. Ten pás musí být napnutý silou tak aby to dokázalo jet i bez špalků.
xhlel   19.01.2010 20:53:54
že ten pás musí být u Quadraca napnutý tak, že by to jelo i bez vodících bloků... to je jen domněnka... nic víc... smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.015751838684082.s