Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 6 lidí.
michal003   19.02.2012 03:36:02
Čo je to za Deutz kombajn v pozadí? Pozerám, že sa chlapi v továrni rozhodli používať oldschoolové kabíny.
Honza.S2   19.02.2012 09:25:35
Zdá se na typ 6040, což je menší soc. model, taková inovovaná 524kasmile
OŤAS   19.02.2012 10:11:47
Je to 6040. Je to starý osvědčený TOPLINER v pětivytřasadlovém provedení. Motor je už vodou chlazený o výkonu 222 koníků. Ale stále stará dobrá jednoduchost. Zapínání pohonu lišty, vysypávání a spouštění mlátičky klasicky, pákou. V kabině ubylo polstrování a přibylo plastů, což by nemuselo mít vliv na funkci stroje, ale asi to zvýší hlučnost oproti starým modelům. Přehledná i když nízko položená přístrojová deska se přesunula do lepšího úhlu kombajnéra, ale trochu bohužel zhuštěná do malé krabičky s asi třiceti tlačítky a čtyřmi displeji.Je trochu škoda že se jedná o míň výkonný model, oproti dřívějším Toplinerům, ale ty silnější nahrazuje 60. serie vycházející z předešlé 56ky. Co k tomu dodat? Pro podniky s menší výměrou by to mohla být zajimavá volba, pro službaře už asi moc ne. Ale pozor i tento kombajn při dobrých podmínkách (a tím nemyslím jen vynikající počasí a stohektarové lány, ale hlavně perfektní organizaci), dokáže hravě zvládnout denní porci od 20 do 25 ha a za sezonu s přehledem 500 ha i víc.
Honzo s E 524 bych to nesrovnával, ta tomu nesahá ani po paty, jelikož E 524 vycházela z modelu E 514 a vylepšená byla jen o silnější 6 v motor, velmi dobrý drtič,vysypávání vrchem a horší kabinu.smile
laverda306   19.02.2012 10:36:24
Stou horšou kabinou si to "zabil" ale čo už máš pravdu je fakt malá. smile
michal003   19.02.2012 20:47:47
Ďakujem OŤAS-ovi k informáciám.

Zaujímavé, že sa Deutz vydal cestou výroby starého osvedčeného konceptu. Možno raz znovu uvidíme na poli Z-ká a Megy smile
Honza.S2   19.02.2012 22:00:31
No byl bych tady s tím vydáváním se na cestu trochu opatrnějšísmile Prolez jsem teda tento kombajn loni v Německu spolu s 60kou a argentinsko - chorvatským axiálem a v kontrastu těch dvou to na mě působilo tak nějak všelijak... ale to je můj názor. Vyšší řada 56 a 60 je trochu jiná liga a parametrově nebo konstrukčním řešením to není špatná mašina, navíc mají dobře vyřešenej vyrovnávací svahovej systém Balance a Climber stojí také za tosmile Ale tento 6040 když srovnám třeba s Laverdou tak volba je podle mě jasnásmile
Jinak co mě u této značky tak celkově chybělo byla určitá vize, aplikace řešení, nápadů, zlepšení, jako má konkurence... Přišlo to jakoby se u nich trochu zastavil čas.
Mimochodem jak je na tom axiál? Narazil sem na netu na argentinský nový výkonnější model, ale vzhledem k tomu že se výroba axiálů pro DF má přesunout do Chorvatska...
A poslední věc, nezanedbatelná, aby se tyto mlátičky začaly ukazovat na našich polích tak je potřeba aby se k tomu naklonil také prodejce.
OŤAS   20.02.2012 09:42:44
Honzo ,víš sám jak to chodí, ale tady konkrétně u kombajnů DF dávám jednoznačně za vinu, že se začínají vytrácet z polí a že se nové tak neprodávají, ne výrobci ,že nepřináší superpřevratné novinky, ale prodeji,marketingové strategii v plné míře. Tři největší výrobci kombajnů JD,NH a CLAAS vedle svých vlajkových lodí a ekonomičtějších modelů nabízí i modely farmářské, ale pořád mám dojem že jsou hodně složité,např. CLAAS AVERO, je kombajn který by se mi taky líbil doma,nebo NH řada TC, to je velmi slušná mašinka a tak bychom mohli pokračovat dál. Ale právě u DF se mi líbí že i když firma nenabízí žádné suprelektronické s....y, tak pořád máš před sebou velmi slušně výkonný stroj, s jednoduchým ovládáním a výbornou spolehlivostí, a tím pádem i ta ekonomika provozu je někde jinde. Vždycky tvrdím a budu se toho držet, i na foru jsme to rozebírali, že volba kombajnu je u mne asi taková. Pro prestiž podniku a osobní machrování je to určitě NH CX nebo CR, a nebo CLAAS LEXION, ale pokud bych ten kombajn měl kupovat z vlastních peněz,tak jedině DEUTZ FAHR.
Je to jak s autama,pokud mi někdo nabídne jet do Španělska s Mercedsem třídy E, tak neodmítnu i když vím že tam dojedu i s deset let starým Fiatem, na kterým mě údržba vyjde na pár stokorun. Jak říkám je škoda že prodejce nedokáže z potenciálu jednoduchosti konstrukce kombajnů DF vytvořit to správné podhoubí pro růst zájemců o koupi těchto strojů.
neznalek   20.02.2012 13:08:05
... bude to jak říká Oťas, včera jsem marně pátral po informacích (v českém jazyce) o kombajnech DF a jedine, co jsem našel byly vcelku obsáhlé informace, bohužel na starší řady, o těchto nových zhola nic. U traktoru takový problém není...
Honza.S2   20.02.2012 13:20:53
V tomhle je problém tak jak říká Oťas. Koneckonců s Otou jsme o tom diskutovali loni u nich v podniku a tenkrát jsem netušil že si vylámu na tom škaredě zuby ještě víc než sem měl...
Problém se netýká jenom mlátiček, ale i traktorů, lisů a manipulátorů a vlastně se to ani nehodí podrobněji veřejně napsat. Tahle značka u nás na trhu už jen vymírá a těžko to někdo zachrání. A když zachrání tak jen statisticky, prodejem zelených malotraktorů nebo možná traktorů do 120 koní.... přitom v kategorii 100 Hp je hravě podrtí Massey Ferguson nebo Claas, poměrem ceny k lepším parametrům a úrovni výbavy. Ta situace je dost špatná.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0052130222320557.s