Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoru vpravo
obr
Exif: KONICA MINOLTA DiMAGE X31, clona: f/6.7, ISO: 50, 1/400s


Tuto fotografii hodnotilo 16 lidí.
Davegr   09.09.2010 21:37:29
Dobre no větší vlek jako druhy proč ne žesmile
Mekki   09.09.2010 21:40:13
Třeba jenom proto, že za ten větší se nic dalšího zapříhnout nedá smile
Carlos219   09.09.2010 21:42:05
Nechápu tvou poznámku Davegr co měli to zapojily je to přeci jedno ne hlavně když to traktor utáhne.
roman7   09.09.2010 21:42:25
Podle mě má závěs jen tan první vlečka tak to ani jinak spřahnout nešlo.
Zetor   09.09.2010 21:45:12
Já myslím, že Davegr měl na mysli to, že až začně ten druhý těžší vlek postrkovat z kopce ten první, tak to dopadne špatně, toť vše. smile
Carlos219   09.09.2010 21:47:33
Když to bereš takhle tak je to pravda ale je to prostě problém když ta větší závěs vzadu nemá tak holt nesmí jet s kopce nebo prostě musí nějak vymslet brzdení vleček každé zvlášt aby ta těžší nenarazila do té lehčí.
Davegr   09.09.2010 21:51:24
Ano přesně tak jsem to myslel jak to napsal Zetorsmile
Pája   09.09.2010 22:04:32
Zákon 341/2002 o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, paragraf 14, odstavec 5 říká jasně: Prostřední vozidlo soupravy musí mít vyšší nebo stejnou okamžitou hmotnost, jakou má poslední vozidlo soupravy. Tím je dáno, že to takhle sice může zapřáhnout, ale nesmí na poslední přívěs naložit víc.
klon   09.09.2010 22:31:56
Jak je tu psáno, osmituna uprostřed závěs má, devítituna neměla žádná, aspoň co vím. Každopádně jak píše Pája tak by to ani nemohl zapřáhnout, protože ta devítituna bude mít určitě vyšší pohotovostní hmotnost. smile
riderstan   09.09.2010 22:56:20
Až přijde čas, kdy se v ČR začne v zemědělství 100 % dodržovat zákon o pozemních komunikacích, přestane jezdit polovina zemědělských strojů. Přijde mi že jste byrokratickými nařízeními až příliš ovlivněni a zatížení a zdá se mi, že nikdo z vás zemědělskou praxi moc nepocítil.
Pája   09.09.2010 23:06:22
Já sice zemědělskou praxi moc nepociťuji, ale jezdím 16 let s kamionem a vím, co se za tu dobu změnilo. Nechci malovat čerta na zeď, ale myslím si, že to přijde i do zemědělství.
riderstan   09.09.2010 23:10:43
A myslíš, že za 16 let co jezdíš s kamionem, je na silnicích z pohledu řidiče bezpečno ? Až začnou za přetížené a technicky špatné soupravy platit firmy (a to nemalé pokuty), možná se na silnicích něco změní...
Pája   09.09.2010 23:22:45
Technický stav se zlepšil o 1000%. Co se vozilo na váhu tenkrát, kdy o silničních váhách nikdo ani netušil, a co se vozí teď, je taky rozdíl. Bezpečno není, a taky nikdy nebude, ale na tom má obrovský podíl počet všech aut a tím měnící se povaha řidičů. Tenkrát si řidiči kamionů mezi sebou pomáhali, teď na vysílačce z poloviny člověk poslouchá jen sprosté nadávky.
riderstan   09.09.2010 23:26:06
To je fakt, ale podle mě by to chtělo přitlačit na firmy, ať už vnitro nebo mkd a klidně i zemědělské podniky, protože pořád za všechno nese odpovědnost řidič i když většinou on jede protože musí....
klon   09.09.2010 23:58:33
to redesran: já jen tvrdil, že by to podle toho zákona nemohl ani zapřáhnout. Neříkám že zrovna v zemědělství pracuji, ale přeci jen jsem už něco viděl a dávám za pravdu, že to úplně vždy dodržet nejde. Co jezdím po službách s mlátičkou tak mi stačí odvozy: "Jen tam nalož co se vejde" a dokud jim to nepadá kolem dokola tak z pole neodjedou, druhý Ti řekne že se nenechá za to zavřít až někoho zmrzačí. Záleží na lidech... Tak jako tak to odnese právě řidič, když se něco stane.
Pája   10.09.2010 07:39:26
Pokud šéf nebo majitel firmy nebo kdokoli jiný u této soupravy to takhle nařídil zapřáhnout, tak nic neporušil, ale pokud to řidič nechá naložit do tonáže, tak je to už jenom jeho chyba.
Tomáš.M   10.09.2010 12:34:32
Pridám sa k tejto zaujímavej téme. V jednom podniku neďaleko mňa majú kamión Iveco Stralis a do návesu sa môže dávať maximálne 28 t ,to mám napísané v papieroch ........ lenže aby vodič zarobil tak mu tam musia dávať aspoň 32 t ...... a je to celé len o tom aby ten vodič aj niečo zarobil ........ potom prečo sa hlavný šéf čuduje keď na tom odchádzajú brzdové doštičky na kamióne aj na návese každý rok ? ...... niekedy to nie je lne o tom aby odviezol naraz najviac ...... ale ide o to aby zarobil ....... neviem či je viacej takýchto prípadov ...... ale toto je jedna z možností prečo sa pretažujú súpravy pri odvoze smile smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0041019916534424.s