Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 17 lidí.
Martin Hruška   19.05.2010 17:53:44
Patří ten návěs službaři? Mám jednu otázku, už jsem viděl lecos,ale toto ještě né. Přední kolo je tam schválně nebo to má nějaký účel?
Merlo   19.05.2010 17:56:05
Ano,tento návěs patří službaři,který vlastní i traktor
Martin Hruška   19.05.2010 18:02:17
Nepochází ten službař někde od Hořic (jičínsko)?
Merlo   19.05.2010 18:03:57
Ano,je z Jičínska smile
Džaryn   19.05.2010 21:44:40
Myslíš na návěcu ? Podle mě je to když už náklad je opravdu težkej tak že se dá spustit na zem a jede po 6 kolech,něco jako u kamiona.smile Když tak mě někdo opravte.smile
Dann   19.05.2010 21:56:05
Já si myslím, že na té první nápravě má jen nějaké nouzové pneu. Protože Agrimega 250 (ZDT Mega 25) je třínápravový návěs. A nebo je možnost, že jí využívají doopravdy jen pro těžké náklady, kdy je spuštěná. Ale to se mi nějak nezdá.
Jan.F   19.05.2010 22:03:31
u kamionů seto tak používá, když je třeba spustěj se zvednuté nápravy.

Přece jen nové pneu nestojej 5kč.(aspoň se zbytečně neopotřebovávaj, když nejsou třeba).
AGROFARM   19.05.2010 23:31:23
U kamionu když je zvedčka tak se automaticky spouštěla po naložení nad 18t smile
Martin Hruška   20.05.2010 06:54:08
Zapomeňte na zvedatelnou nápravu ,u parabolických pružin tohoto typu se přední náprava nedá zvedat, proto jsem se na to ptal.
mira.m.   20.05.2010 09:33:20
No na fotkách kde je vůz prázdný, je první náprava očividně víš, když se člověk koukne na středy kol tak první náprava je na 100% nahoře. Pak na té fotce jak jede plně naložen, tak je osa první nápravy trochu níž než ostatní, takže ta náprava je určitě zvedací, jiné vysvětlení není, ale zase na stránkách výrobce o tom není ani zmínka smile
klon   20.05.2010 11:05:49
Docela bych tomu věřil že je to zvedačka plus ještě řiditelná náprava, to by i vysvětlovalo menší kola na této nápravě. Na kamionech se to také tak dělá, myslím tím tahače. A nevím jestli se vyrábí zvedačka na listových perech jak říká pan Hruška, ale nereálné to po konstrukční stránce asi není. smile
Zetor   20.05.2010 12:43:49
No a viděl někdy někdo zvedací nápravu na tandemu či tridemu ZDT? Já co si vybavuju, tak sem to nikdy neviděl. Co jiní a jejich zkušenosti?

Možná proto tam má tu jinou gumu, která je menší a podle mě lehčí. Proč by ji tam jinak měl...
Martin Hruška   20.05.2010 19:04:03
Pro Klon: Parabelická náprava u tridemu má jednu nevýhodu, že nejde použít zvedatelná náprava. Nejde to konstrukčně.
Dovedu si vysvětlit jediný důvod, že tento zákazník chtěl jezdit s prázdným vozem po dvou nápravách, proto dal na přední nápravu kola z Tatry(445 mm) ,při prázdném voze má kolo menší průměr a je ve vzduchu a při zatížení se dostane na zem. Moc se mi to nelíbí,ale šéfa této firmy asi budu znát a dovedu si představit, že chtěl na voze mít zvedatelnou nápravu a protože to u ZDT nejde tak zvolil tuto verzi.
Je to jen moje doměnka,takže to berte s rezervou.
Michal Chromý   20.05.2010 20:10:17
tak já teda musím souhlasit s mira.m. , každý kdo malinko vidí tak vidí že ta náprava je zvedatelná. Jenom si myslím,že není říditelna. Řídilná bude jenom ta zadní (jako u tandemu) a ta přední bude neříditelná ale zvedatelná a je jedno jestli mechanicky nebo automaticky podle zatížení.
téesák   20.05.2010 20:26:42
na dalších fotkách vidíš že je to jak píše Pan Hruška, zvedatelná neni ale je menší kolo a když se zatíží tak jede po zemi, vidíš že od prvního kola ke korbě fusrt stejná vzdálenost ale zadní sou blíž..smile
Michal Chromý   20.05.2010 20:32:24
Tak to asi špatně někdo z nás vidí, na šesté fotce je vidět , že je ta vzdálenost kola od korby větší než než na jedenácte fotce
kopi1   20.05.2010 20:33:54
chlapci mam doma prospekty od toho navesu a opravdu ma tu napravu na pevno.
Michal Chromý   20.05.2010 20:35:39
A to máš prospekty přímo od tohoto návěsu od tohoto službaře?
téesák   20.05.2010 20:36:23
dobře tak si ved pomyslnou lajnu nad kolama v týhle poloze a pak si jí ved na šestý fotce a přesvědčíš se že nemáš pravdu
Michal Chromý   20.05.2010 20:44:47
Já teda vidím ještě dobře,ale kvůli Tobě jsem si ty fotky stáhl do malování kde si uděláš přesnou rovnou čáru, když uděláš to samé tak uvidíš že je to přední kolo jednou níž a po druhé vížsmile
klon   20.05.2010 20:45:33
Ještě taková malá technická, prohlížel jsem stránky výrobce a nenašel jsem tam nikde návěs s označením 250. Buď je to prototyp a nebo špatně vidím, nebo pouze přání zákazníka?
téesák   20.05.2010 20:46:04
no je ale protože sou ty zadní zaražený do korby, jestli máš i jinej program než malování tak si to tam skus přeměřit ty vzdálenosti a uvidíš
téesák   20.05.2010 20:47:50
to klon: koukni se na stránky agri cs, jinak je to mega 25
Michal Chromý   20.05.2010 20:50:50
Nechci to tu nějak zdlouhavě rešit a měřit. Píšu to co vidím ( a podle těch fotek vidím,že je ta náprava zvedatelná) a to,že by se ty dvě zadní pneu promáčkly při zatížení o tolik (dejme tomu o 20 cm - aby to po té přední pneu vůbec jelo a mělo to nějaký smysl) tak tomuz praxe nevěřím
Metallica   20.05.2010 20:52:01
Nepromáčkne se jenom guma, ale i pružina.
téesák   20.05.2010 20:53:15
tak mi z praxe vysvětli jak se dá zvedat náprava na listovejch pružinách? to by mě osobně zajímalo, a nad zemí to neni 20 cm ale jen tak tak, kdyby byla zvedatelná tak bude minimálně tech 20
klon   20.05.2010 20:56:16
Tak to mě nenapadlo že bude jiná firma prodávat pod vlastním označením. smile
Jinak co se týče principu, že při naložení se pružiná deformuje tak, že se dotkne zvedlé kolo země... No nevím, každopádně smyslem zvedacích náprav by mělo být stejné zatížení všech třech, což se tímto principem nedocílí. Ale samozřejmě je to možné.
Metallica   20.05.2010 20:57:59
Kdyby to řešil výrobce, určitě by to nejak promákl. toto je jednoduché řešení majitele návěsu. svým způsobem funguje, sice ne tak dokonale jako "originál" zvedací náprava, ale funguje.
Michal Chromý   20.05.2010 20:58:59
A podle čeho jsi poznal,že je ta přední náprava na listových pružinách?
Metallica   20.05.2010 21:01:22
třeba podle poslední fotky, kde je vidět její uchycení. poměrně zajímavý nápad, mít dva rozdílné druhy odpružení na jedno návěsu.
téesák   20.05.2010 21:01:23
je to z fotek jasně vidět, z týhle tak moc dobře ne ale je a z fotky 14 je to vidět jasně
Marek Němec   20.05.2010 21:09:17
Tohle nebude zvedací náprava ,podle mě si při větším nákladu dvě nápravy sednou až na úroveň té prvnísmile pak už jede návěs po všech 6ti kolech
téesák   20.05.2010 21:10:55
to tady píšeme už od začátkusmile akorát michal tomu pořád a pořád nevěřísmile
Marek Němec   20.05.2010 21:12:37
sory jen jsem si to všechno nepřečetl ,ale když porovnám fotky tak to tak jesmile
rrííššaa   21.05.2010 06:53:20
Tož mohu se zeptat odkud je tento službař jestli je opravdu z okolí Hořic?? Tož by mě potom zajimalo jakpak se Pán službař jmenuje.
Peté   21.05.2010 10:42:35
Snad Zdeněk promine. Zadejte v Seznamu agrimega a přejděte na druhý banner od spodu (Web o zemědělství - Fotogalerie), je tam přímo záběr na nápravu.smile
Robin   21.05.2010 10:56:05
Službař je p. Hutník od Pecky u Nové Paky. smile
UFO   22.05.2010 22:17:58
tohle je ještě dobrý....ale sklízeli tady u nás Kacákova Lhota a bouchlo jim kolo na zeleném návěsu ..tak jedno kolo vzali z tridemu..smile ..takže tridem na jedné straně 3 kola a na druhé jen 2 kolasmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0066280364990234.s