Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.
zmijucha77   22.09.2013 06:43:44
smile krásný fotky Jakube
JoshMarin   06.01.2014 10:26:41
Výkon to má krásný ale co ty neslavné podvozky... smile Traktor samotný vypadá krásně, motor je taky perfektní ale ty podvozky a poruchovost kazí dojem na celý traktor.

Už by se pánové mohli konečně rozhoupat k tomu aby se podvozek zlepšil a nebyl tak poruchový. K čemu mi bude traktor o tak velkém výkonu když mi bude stát na dílně a servis se s tím bude pořád hrát .. smile

Není pásák jako pásák pánové smile
stenlynko   06.01.2014 10:46:08
ja len v krátkosti, povedal by som, že s tými podvozkami to už nie je také zlé smile
JoshMarin   06.01.2014 10:56:43
stenlynko : Ano. Case se v tom trochu polepšil ale pořád se vyskytují ty samé problémy. Projel jsem hodně podniků a nespočet zemědělců a každý mi řekne to samé problémy jsou podvozek.

Nesoudím podle toho co slyším nebo vidím smile Ale podle toho co a jak ve skutečnosti má fungovat a jaký byl plán výroby atd.
smile
Milda11   06.01.2014 10:58:16
každý stroj má nějaký problém a na něčem servis musí vydělatsmile
JoshMarin   06.01.2014 11:00:51
Jen pro doplnění ( nejsem odpůrce značky Case ani žádné jiné značky ) nemám oblíbenou TOP značku. A nikomu nefandím ale sleduji jak všechno mělo být a jak mělo všechno proběhnout ve skutečnosti.
Honza.S2   06.01.2014 12:43:58
Když to nejsou rolny, tak povolený šroub a zničená celá konzola a nebo vyloupaná guma na pásech.
Ty pásy beru, když je někdo vyrábí v číně.
A argument že na něčem musí servis vydělat, je hezký ale od do hranice meze. Co je příliš, to je příliš. A pokud to platí pojišťovna nebo výrobce je jedno, vždycky to musí někdo zaplatit a mašina stojí.
Že jeden pásák drží, super, ale zatím to je jenom ten jeden. O druhém zatím nevím. Na jednom foru loni farmáři tvrdili, že životnost QT je 5000 mth.
Potom je lepší se ho zbavit. Cat nebo JD jezdí víc bez nějákých nákladných oprav nebo výměn.
JoshMarin   06.01.2014 12:54:07
Honza.S2 : Přesně si to vystihl smile

Ano životnost QT je 5000 mth někdy i méně.
Pokud má farmář 2 kusy a jeden natočí více a druhý méně a s toho třeba jeden stojí skoro pořád tak to je potom stroj k ničemu to se nikdo zlobit nemůže. JD and CAT natočí více a taky je fakt bez větších oprav to mohu potvrdit.

JD a Cat ( pásák) beru lepší a spolehlivější než QT.

Každý stroj má poruchu někdy jak JD, CAT,CASE,ZETOR atd ale argumenty tím že chce servis vytřískat co nejvíce neberu!


JoshMarin   06.01.2014 13:00:51
V mém okolí jezdí velmi málo QT. Většina farmářů vlastní JD,CAT. A kde je QT? Není skoro nikde. Důvody jsou již výše uvedeny a zemědělci ví proč. Nebudu přece pořád volat servis když potřebuji pracovat na poli a využívat potenciál stroje a jeho výkon plný.

Case se z podvozky musí ještě hodně naučit malý krok již udělal ale pořád to chce jít dále a snažit se to vylepšit. Bohužel Case to zatím nevidí ale farmáři ano

smile
Matúš.V   06.01.2014 13:32:18
V mojom okolí jeden podnik uvažuje nad pásovým traktorom. páči sa im koncepcia QT, ale kvôli poruchovosti nad ním neuvažujú. Prikláňajú sa ku JD 9xxx, ale v kĺbovom prevedení a pásmi asi ATI TRACKS
Čo si myslíte o tejto koncepcii?
JoshMarin   06.01.2014 14:16:51
Mě osobně se koncepce pásu líbí a jsou kvalitně provedené a vůbec celý systém.

Lépe zlepšuje tzv : vznášení
mají lepší účinnost tahu
klouže pro hladší jízdu - což beru za velké plus

Pokud se rozhodně pásy vyhodit může to lehce předělat na kola. Cože zvyšuje další možnosti zacházení popřípadě prodeje dále
smile smile
TomášJ.   06.01.2014 14:22:32
Ati Tracks ano, ale řeší někdo potom výslednou váhu tahače? Jasně tohle má taky pomalu 25 tun, ale když na to hodím AT budu mít bez problémů 30, což na jaře v poli jistě naprosto super smile
Honza.S2   06.01.2014 14:26:45
Tuhle variantu má v záměru nabízet New Holland. Ale jak jsem pochopil tak "klacky pod nohy" tomu háže CNH kvůli Case IH. Zatím takto upravený traktor jezdí v Evropě půl roku. Zdejší podmínky jsou specifičtější tím, že je tu více přesunů po komunikacích. A to se ukazuje jako nevýhoda, zejména u QT, kde tím trpí pásy a podvozky víc. U Challengeru nebo JD se pásy opotřebují. Ale i tak, životnost prvních pásů u traktoru, který měl četné přejezdy po silnicích a mnohdy ne v dobrém stavu byla cca 4500 hodin. Což zatím QT u všech čtyřech jednotek nedosáhl. Uvidíme teď jak se bude dařit T9. s ATI v Salixu.
Milda11   06.01.2014 14:39:39
Přesně jak píše honza, mají ATI na Nh v Salixu. Měli s tím obrovské problémy než to dali dohromady aby to fungovalo...Jak dlouho to vydrží se ukáže.Nikdo to tu dlouhodobě nevyužívá takže je to ve hvězdách. a zatím těžká improvizace!!!
jen by mě zajímalo jak to mají legislativně ošetřené..na to by se taky nemělo zapomínat!!!
honzabru   06.01.2014 16:03:55
Case Quadtrac 550: hmotnost 24 405kg, statický tlak na půdu 0,438 baru

Challenger 865C: pásy 760mm, hmotnost 22 400kg, statický tlak na půdu 0,482 baru

New Holland ATI: hmotnost cca 29 000? kg, statický tlak na půdu 0,395 baru

Výsledek: New Holland ATI má papírově zdaleka nejlepší přenos výkonu (nejvyšší hmotnost a největší plocha) při nejmenším tlaku na půdu. Druhá věc je maximální povolená hmotnost T9.560, která je 22,5 tuny.

Hmotnosti a plochy pásů Case a Challengeru byly brány ze strojů testovaných časopisem Guardian a odpovídají běžným konfiguracím.
Václav01   06.01.2014 18:05:11
JoshMarin : ty zkušenosti z poruchovostí máš z USA nebo je to jen problém Evropy, že mluvíš o nespočtu zemědělců a hodně podnikách co mají problém z poruchovostí podvozku?
FarmaBlazek   06.01.2014 18:16:42
Kolik ma celkovou kloubák od JD? Oproti konkurenci byl mnohem lehčí v základu a když někde zahlédnu fotky tak má většinou závaží v dvojmontažích. Tak že s ATI by to mohla být dobrá varianta.
JoshMarin   06.01.2014 18:20:40
Václav01 : Ty zkušenosti mám z USA - Nebraska, a něco od kolegů v Evropě a od přímých návštěv v EU - Česko smile
Milda11   06.01.2014 18:33:48
John Deere 9410R by měl mít cca 18tun bez závaží, 9560R cca 19tun
maximalní technicky přípustná cca 27 tun...
ta hmotnost je s kolama bez závaží.....
TomášJ.   06.01.2014 18:39:19
AT mají 12 tun,, při troše dobrý vůle by se do tý přípustný mohl vejít nebo jí tolik nepřekročit i když to bude asi dost těsný.
JoshMarin   06.01.2014 19:18:03
Jen doplním : Problém je v Evropě s tím a taky USA. Takže všichni to zažívají stejně netrpí jen Česko,Ukrajina,Polsko,Německo,Rakousko atd. smile
FarmaBlazek   06.01.2014 20:08:31
Kolik váží podvozky z Quadtracu?
Honza.S2   06.01.2014 20:56:37
Když vezmete kloubáka na dvojmontážích s dotížením tak se dostanete na kolik tun?
Co se týká toho "Salixového" pásáka, tak tam byl problém než se to dalo dohromady. Měla to být původně největší verze, ale tenkrát prostě do Evropy ji nedostali. Přitom na Slovensku jezdí nebo alespoň jezdila v plné parádě. Loni jsem mluvil tom s šéfem servisu a nakonec tady ta 505ka je schválená pro provoz EU.
Nejvyšší z řady T9 dodat podle něj také lze, ale musí se najít zákazník.
Rozdíly jsou u těch traktorů v šířce rámu.
Je ale zajímavé, že ten stejný traktor co maj na pásech bych dokázal s dvojmontáží 520 dostat do 3,8m šířky. Což už není tak strašné. Nad 3,30 musí být stejně doprovod a na to doplatili hoši např. v Morkovicích.
Zdenda Deere   06.01.2014 21:07:54
Otázka je, jestli by hoši ze Stromu dokázaly dotáhnout z Ameriky např. JD 9560R a postavit ho na pásy.
roman7711   06.01.2014 21:20:22
Proč by ho nedokázali dotáhnout? Když tu jezdí třeba postřikovače JD 4940 tak proč by tu nemohl jezdit kloubák? Horší by to bylo možná s těma pásama, ale neviděl bych v tom zas takovej problém. Prodat chtějí tak by se měli snažit..
JoshMarin   06.01.2014 21:23:00
Je možnost přímo zde v USA nechat namontovat na zakázku aniž by se muselo pak něco překopávat smile zdá se o ale práce je s tím hodně. smile
Zdenda Deere   06.01.2014 21:28:07
Moc tomu nevěřím, protože kdyby jo, tak by to tu už dávno jezdilo a nedali by konkurenci (QT) zelenou..
U předchozí řady JD9x30 jsem měl informaci, že poslední dva nejsilnější modely(9530, 9630) do ČR vozit nebudou. Nevím jestli je to 100% pravda, ale fakt je, že v mém okolí jezdí jen 9330..smile
JoshMarin   06.01.2014 21:32:10
Nejezdilo tomu věř. Cenově je to pěkně drahé a není to levná záležitost. Zde to firma nejmenovaná nechá na zakázku upravit. Ale budeš si připlácet a ne zrovna málo proto čím jednoduší cesta tím lepší pro majtele.

Můžu zjistit zda to pravda je či není ale moc se mě to nezdá.
Zdenda Deere   06.01.2014 21:38:05
A QT, nebo NH jsou levné záležitosti?
Kolem JD se pohybuji 15 let a nikdy jsem o myšlence postavit kloubáka na pásy neslyšel, právě naopak, když jsme se o to zajímaly, bylo nám jednoduše odpovězeno, "nejde to", kupte si RTčko
SLK350AMG   06.01.2014 21:41:54
QT XXX s pásmi ATI Tracks (High Idler Module), budú tieto podvozkové jednotky menej poruchové ako bežne dodávané pásy na tieto stroje? Oficiálny importér vie dodať stroj s týmito pásmi?
JoshMarin   06.01.2014 21:44:29
Kdo říkal že to nejde prosím? smile Skutečně to jde ale je s tím vážně strašně moc práce a většinou to je spíše majtele žádost mít něco Extra než ostatní. Zde by se ti to z hlediska financí vůbec nevyplatilo tím pádem by beru QT,NH levněvnější záležitost smile
TomášJ.   06.01.2014 21:54:11
Postavit kloubáka jd evidentně na pásy jde - ytb: JD9460R w ATI HIM Tracks

Ovšem zajímala by mě výsledná cena. Jstli by pak nebylo rozumější zainvestovat do případných oprav QT. Kdyby to byl až takovej střep, nebude jich přeci jezdit po čr tolik kolik jich jezdí.... nebo vy byste šli a koupili si opět něco co stojí x mega znova kdyby to bylo zcela na nic?
JoshMarin   06.01.2014 21:59:45
TomášJ : Cenu můžu zjistit případně to problém není. Ovšem na rovinu říkám cena bude vážně vysoká smile Neříkám že QT, je takový střep ale je problémový smile a ne zrovna málo cože je pravda.

Zda bych to koupil či ne opravdu nevím smile
Hamsa   06.01.2014 22:02:06
Dobrý den sleduji tuto diskuzi a nedá mi to se připojit .Kloubák JD na pásech sice v Čechách nejezdí,ale problém to není.V Holandsku a Německu jsem ji viděl jezdit několik,to není problém.U nás se zkoušelo, pokud si dobře pamatuji na dvou 8530 použití pásového podvozku,ale toto se nechytlo kvůli technickým problémům s podvozky.Samozřejmě ten vývoj jde dál a toto je tak 6-8 let.Těch výrobců je spousty a čas ukáže zda se kvalita lepší.Pokud mám dobré informace tak Case si to vyrábí sám. Ostatní si to nakupují od externích firem.Jinak JD používá podobný podvozek na stroji JD HSD( high speed dozer),nevím jestli je stejný nebo podobný jako ma QT.Jinak si myslím,že jen čas ukáže zda tento typ podvozku jako má ten NH T.9 je vhodný do našich podmínek.Pokud to nebude mít technické problémy,tak je to určitě varianta ke zvážení.smile
Honza.S2   06.01.2014 22:03:01
Zdenda Deere: Ano informace si měl správné. Ale, oni sem nechtěli vozit největší kloubáky na kolech. Protože tam ten výkon bez tupláků tolik nepřenese.
Na pásech se to sem vozilo, ale víš co tam bylo.... A v podstatě mě to tak bylo vysvětleno, i 9560R na solo 900 moc ne.

To TomášJ. Zainvestovat do oprav klidně můžeš. Ale vezmi si že ten traktor stojí když ho potřebuješ. Za další, a to řeknu narovinu, je unavující volat stále servis a dohadovat se s někým, čekat než něco příjde a z druhé strany na sebe nechat tlačit agronomem, protože na tobě závisí de facto provoz linky. To je třeba si uvědomit.
Takže za sebe říkám, tuhle variantu rozhodně ne e.
FarmaBlazek   06.01.2014 22:08:05
ATI track tam mají spoustu videí na YT. Jak na kloubákách tak i na kombajnech. Neříkejte mi že by JD stál o nějakou závratnou částku více než NH v tom samém provedení a výkonu. Oba se vyrábí v USA tak to mají +/- stejně daleko a ty pásy budou stát stejně. Samozřejmě záleží kolik si chce uloupnout dovozce.
JoshMarin   06.01.2014 22:10:16
FarmaBlazek : Bylo by to z hlediska financí více opravdu o kolik přesně to nejsem tedka schopen říct ale kolega se určitě ozve smile Každý dovozce by chtěl co nejvíce pokud možno smile
Hamsa   06.01.2014 22:15:09
Ještě jeden postřeh. Jezdil jsem jak s předváděcí 9330 tak i 9520 na kolech tak 9530,9630 a pak i 9510R na pásech při předvádění u zákazníků,tak že porovnání mám. Ale kola a pásy je obrovský rozdíl v přenosu síly.
Jakub Medera   06.01.2014 22:17:02
Z povzdálí to sleduji a myslím si své. Jelikož se o to taky trochu zajímám a letos jsem podzim odjezdil na Q600, tak co se týče výše zmiňovaných poruch, je docela zajímavé, že 1. prodaný Q600 v republice, kde se tentýž rok žádný jiný Q600 neobjevil, nemá s podvozkem žádný problém ( alespoň podle informace z konce října, jestli se na něco přišlo teď přes zimu nevím ). Pásy jsou 915 mm Good Year původní po cca 2300 mth. V srpnu začal kroutit svoji 3. sezonu. V podniku je ještě jedna z prvních Q450 v ČR, ta má kolem 4500 mth a tam, co si pamatuju teče 13 kladek, ale to byla bolest už od začátku. Na Q600 nic. Neříkám, že neměla a nemá své mouchy a že se něco časem neprojeví, ale na podvozek se ani nesáhlo, co mám informace. 1. rok svolávací akce na převodovku a jinak nic extra vážnýho. Oproti starší řadě jde vidět, že s tím podvozkem něco udělali.

A přesně to vystihl TomášJ. Kdyby to byla taková tragédie, tak se ty Quadtracy neprodávají.

A k poruchovosti konkurence. Vím zase o velkém pásáku JD, kde převodovka rovnou vypadla z traktoru.
JoshMarin   06.01.2014 22:20:51
Jakub Medera : QT - neřekl jsem že je to taková tragedie. Ale z vlastních zkušeností vím o čem mluvím smile Každý si koupí co uzná taky za vhodný stroj pro něj a pro farmu smile Pokud funguje v pořádku je to jen dobře.
Milda11   06.01.2014 22:25:04
Pokud to někdo chce takové pásy na jakýkoliv kloubový traktor tak mu nikdo nebrání si to objednat a dovést přes moře (výběr kloubáků je velký až case, nh, jd nebo challenger). Problém je v tom když to budete chtít po výrobci(importérovi) potažmo prodejci, tak na to budete chtít záruku že vám to bude fungovat, že nato budete mít náhradní díly když se něco stane..to vše dohromoday je problém. Konstruktéři u jednotlivých značek nejsou hloupí a hledají řešení, které bude nejlepší,ale ta cesta není rovná. srovnávat se tady s podmínkama v USA nejde, proto tu pravděpodobně nikdy nebudou jezdit vyvážecí vozy na pásech atd...ale nikdy neříkej nikdy.. Každý si může udělat co chce když to bude bezpečné a bude to splňovat předpisy.....
Potřeba je myslet na zadní vrátka, co bude až se něco stane....
Honza.S2   06.01.2014 22:40:48
Ještě k tomu proč se to prodává: Na to bych dal pozor - spousta zájemců slyší na to, že to má čtyři pásy. Já přiznám že je to z hlediska trakce možná lepší, že tam je lepší stabilita ve svahu, jisté výhody to má při zatáčení. To beru. Mě osobně zase horší úvratě po dvoupásáku tolik nebolí, jak se to projeví v tahu v kopci se teprve uvidí až se to u nás zkusí.
Zatím tu nikdo čtyřpásovou koncepci nenabízel. Tudíž kdo to chtěl, musel nebo musí strpět to, že je to třeba od konkurence a bude muset trpět některé technické závady.
Podobně jako před sedmi lety Challenger měl mizerný servis, ale ten traktor chtěl, neměl na výběr.
Stejně tak mě to potvrdil několikrát nejmenovaný operátor z QT 600, který předtím jezdil roky na JD - "Nikdy bych od značky neodešel, nikdy. Kdyby měl John Deere čtyři pásy, volil bych určitě johnka, nevím proč to už nemají" Takže asi tak nějak. Za další, a to poslední věc k tomu, hodně se tu berou prodeje traktorů CNH jako největší. Ale zatím nikdo neodečítal kusy dodané do podniků Agrofertu, kde jiná možnost není. Tím neříkám ani nemíním nic proti, abych nebyl zase všemi označen "antibabišovec".
Takže jak se věci budou mít se teprve uvidí, pokud příjde další konkurence.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010874032974243.s