Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D90, clona: f/11.0, ISO: 200, 1/500s, 30mm

s690i   22.04.2010 18:56:29
Hmm.... někdo dorazil z techagra.... smile
George8030   22.04.2010 19:24:55
musim říct,že po svezení se s 8345R ... palec nahorusmile ...pecka!!!
TomášJ.   22.04.2010 20:19:52
co je na tom tak bestovního oproti JD8530 a jinejm? smile smile
Lucky   22.04.2010 20:30:42
jako stroj je to ideální, všechno je krásně ergonomicky řešený takzvaně je vše po ruce smile
michal003   22.04.2010 20:32:37
ja som v ňom síce len sedel na Agrosalóne... ale tá kabína je teda pohodlnejšia ako naša obývačka... a čo som čítal tak má najlepší pomer spotreba/výkon podľa Nebraska Tractor Test Laboratory... ale skúsení traktoristi určite nájdu aj iné výhody...
votech   22.04.2010 20:56:14
michal003 : to s tou Nebraskou sem slyšel taky, ale ohledně Case. Ale chápu ty prodejce, je potřeba si svůj stroj pochválit
michal003   22.04.2010 21:12:49
tak ja som to čítal niekedy koncom marca/března neviem aká stará je tvoja správa...
Zetor   22.04.2010 21:41:42
Tak zpráva z 345ky není ještě zveřejněná, takže těžko posoudit, nicméně Case toto udával před představením 8Rek. I tak, nic proti Case, ale jim bych spíš nevěřil, protože podle jejich slov je taky Diesel Saver revoluční technologie, která strčí JD do kapsy, atd... Oni kecaj trochu víc, takže tam to brát s velkou rezervou. Jinak do Nebrasky nechodí ani Xeriony, ani Fendty, to je také dobré připomenout...
michal003   22.04.2010 21:57:48
tak na ich stránkach je odkaz aj na testy FENDT-ov ale neviem aké rozsiahle správy to sú... a už je tam aj správa o JD 8320R...
George8030   22.04.2010 22:17:27
to Tomáš.J: oproti JD8530? ...mno když pominu dost výraznou a nejrazantněší změnu kabiny v ještě lepší,větší,přehlednější,prosvětlenější,než bylo u JD (vždy jsem měl kabinu u JD za nejlepší - mě se líbila ze všech značek nejvíc (samo subjektivní názor)) tak třeba převodovka Autopower? musel změnou projít i software převodovky,protože ve srovnání s JD 8530 mi přišlo,že ještě lépe reaguje a je přesnější v ovládání té převodovky!! Něco jsem najel s 8530 a svezl jsem se s tímhle ve středu a to nééé jen svezení po dvoře kolem budovy (Lucky může potvrdit,že nekecám) a mě se to hodně líbí !!! jinak mám za to,že emisní normy Tier IV (Euro IV) ...co se týče emisních norem,to je velice diskutabilní téma (tvrzení emisní normy na úkor spotřeby apod.) do toho tu nechci zabíhat
ErroRiq   22.04.2010 22:46:01
mna na novej 8r velmi sklamalo, ze ked uz si dali tu namahu a urobili novu kabinu, tak neurobili ju odpruzenu ale opat ako to v americkych JD byva zvykom dali ju na pevno..nevidim jediny dovod preco ju neodpruzitsmile
VonVagel   23.04.2010 07:25:36
Kdyz ma emisni normu Tier IV znamena to ze ma mocovinu?
Honza.S2   23.04.2010 07:38:37
Osobně už tyto testy neberu v potaz. Rozdíl ve prospěch MX335 oproti 8530 ve jm. výk. je 0,14 Ps, max. výk. 2,23 Ps, tahový výkon 2,82, tahová síla 5,302 kN. Jestli moje kalkulačka a já počítala dobře. Tyto rozdíly jsou skoro nic. Magnum 335 byl dotížený na hmotnost až 16447kg což je hraniční mez těchto traktorů jak víme. Bojoval sem s tím proti konkurenci chvíli ale nemělo to smysl. Bez závaží mají tyto traktory něco kolem 9,5 až 9,6 tuny a běžně se dotěžují do 12,5t u nás. John Deere má dnes novou řadu 8R která je posunutá a cnh zatím nemá odpovídající nový traktor. Něco se má na podzim chystat ale spíš to vypadá že to nebude pravda.
Jano SK   23.04.2010 09:19:20
To VonVagel - JD (zatial ) mocovinu nema. V standarde to dnes ponuka iba AGCO, CNH oficialne oznamil, ze od roku 2011 prechadza tiez na mocovinu ( AdBlue ). EGR naraza pri TIER III na svoje hranice a dostat sa na TIER IV touto cestou uz asi nejde. Preto ma celkom zaraza tvrdenie GEORGE8030, ze ma TIER IV, ked oficialne weby JD vsade uvadzaju, ze sa jedna o PowerTech 9.0 l TIER 3/STAGE IIIA - teda to iste, ako bolo v strojoch 8530 ??? Myslim, ze marketing JD by si nenechal ujst sancu byt prvym strojom na trhu s TIER IV...
VonVagel   23.04.2010 18:30:57
Proto jsem se ptal, neznam technologii(krome Tatry) ktera umi Tier IV bez mocoviny...
klon   25.04.2010 14:12:09
Nejsem si jist jestli lze srovnávat emisní normy EURO a TIER, myslím že tam existují jisté odlišnosti, ale nechci se hádat. Co se týče Euro IV v oblasti nákladních automobilů jsou dvě až tři značky, které ji dosahují bez močoviny. Myslím, že Scania má v nabídce dokonce oboje.
Jára 1   25.04.2010 21:36:08
Ja mam MANA Euro IV,a močovina se tam nedavasmile
AGROFARM   25.04.2010 23:30:24
Močovina neboli AdBlue se používá až u EURA 5 v nákladních automobilech a jak piše "klon" SCANIA používá SCR i EGR obě verze EURO 5 a byla take první kdo nabídl vysokotlaké vstřikování EGR bez močoviny.smile Tu močovinu plno šoféru nesnáší smile
cendar   26.04.2010 09:03:13
AdBlue používali výrobci i u EURA IV (Scania, MAN, asi i Tatra nabízeli také motory EGR). Motory EGR se vyznačovaly zpočátku o něco vyšší spotřebou, proto byly staženy, nedostatky opraveny a teď by spotřeby obou systémů prý měly být rovnocenné.
Ono je to nyní asi jedno, u nových aut platí již norma EURO V a zde se využívá systému SCR. Nejdříve v roce 2012 by měla přijít norma EURO VI, již dnes je tu dobrovlná EEV.
Nevýhodou systému SCR je fakt, že pokud dojde močovina, motor pojede dál, nicméně jeho výkon bude elektronicky omezen.
klon   26.04.2010 11:28:28
Co se týče Tatry tak ta používá močovinu až u Euro V, IV má bez jak píše "cendar". Co se týče močoviny a jízdy bez ní tak to není moc dobré, protože tato skutečnost se zaznamenává na kartu řidiče a myslím, že za to mohou být i postihy ze strany policie. Proto většina řidičů vozí malé množství mimo hlavní nádrž na močovinu pro případ potřeby, ona ta spotřeba té močoviny není zas tak velká, ale je to komplikace. Kdo se u Euro IV dokázal obejít bez byl malinko vpředu.
AGROFARM   26.04.2010 20:54:55
Naposled když jsem jezdil Ivecem 440 EURO 5 tak ta malá nádržka na močovinu stačila asi na tři tankováví po 600 l. nafty. Ukazatel tam je ,ale musíš to pořád hlídat aby to člověk nezapoměl dotankovat.
jasik   27.04.2010 10:51:11
to klon: Tatra používá systém SCR již u EURO IV,ale je jediná,kdo to dokáže s neřízený vstřikovacím čerpadlem.
cendar   27.04.2010 16:06:51
S těmi postihy od policie, nevím,nevím, v tuhých mrazech Ti AdBlue zmrzne dřív, než by to udělala nafta (při nějakých -17). V tom okamžiku je auto schopné provotu i bez močoviny (sice neplní normu, ale jede) a řidič na tom nenense žádnou vinu...
chomyz   29.04.2010 16:32:09
Euro 4 bez močoviny užívala Scanda a Man a Scanda má bez močoviny i Euro 5 jak bylo výše, neboť ta se od počátku vývoje zaměřila vyloženě na EGR a verzi s SCR měla spíš přechodně, než naladí na potřebné parametry verzi s EGR. S tím omezením výkonu to není tak horké, záleží na konkrétním kuse, např. motory Volvo E4 jedou i bez močoviny normálně. Soudě dle diskuzí na netu si někteří Tatráci nechávají normálně odpojit v servisu čidlo a jezdí taky bez (ceny za výměnu čerpadla či trysek na AdBlue bývají vpravdě lidové)... Ale hlavně - srovnávání norem Euro a Tier (či Stage) není moc dobře možné pač při srovnání limitních hodnot pro jednotlivé škodliviny má určitý Tier normu na jeden prvek přísnější než E5 a na jiný zase benevolentnější než E3... Zkrátka na tyto "non road engines" jsou asi poněkud jiné metry, a to nemluvím o normách amerických. Navíc je rozdíl i v zavádění - u kamionů je určitá úroveň striktně od určitého datumu bez omezení výkonu, kdežto u traktorů nabíhá každá norma postupně ve fázích dle výkonů motorů od nejsilnějších k nejslabším. Navíc pokud vím bývala ta norma až pro nově zaváděné modely traktorů a modely již dříve vyráběné se mohly "dovyrábět" dle starší normy? (No i když v ČR byla loni u aut taky schválená omezená série aut E4, která se dala přihlásit ještě po zavedení E5, ale to byly dopředu nahlášené konkrétní VINka, na která se nestihly dodělat nástavby atd.)smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0068409442901611.s