Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D60, clona: f/8.0, ISO: 100, 1/250s, 24mm

karanice   04.11.2013 07:35:16
To je Kněžmost, že?smile Proč dělá většinu prací tahle velká devítka?Já myslel, že mají ještě malou osmičku.
Jarda   04.11.2013 08:36:01
Protože to není Kněžmost, tohle je farma u Loun.
Honza.S2   04.11.2013 11:40:22
Proč kupují Horschové pásovce JDsmile
Jinak Agrovation má trochu jiného Focuse KE, oni pracují jen s prototypy.
Akorát se zeptám, ty rotačky jsou Pottinger?
karanice   04.11.2013 11:56:43
Honza.S2: Co vím tak v HNG pujde 9560 RT nejspíš pryč a nahradí ho další CAT .Doposud byl problém se servisem u Catů, ted otevřeli servisní středisko v Hoříněvsi, takže to je další pozitivum.smile
Honza.S2   04.11.2013 12:21:31
Měl jsem zato že HNG měl jen Challengera. Agrovation testoval jak MT865 tak Xeriona a mají 9560RT a 8360RT, proč tam Challenger nedopad nevím. Jak je to s dalšíma traktorama tam to už nevím, kdosi mě říkal že tam jezdí New Hollandy ještě.
karanice   04.11.2013 12:51:10
Jednoho Cata mají, ted v létě přišla velká devítka JD, ale nic moc.smile
Vysoká spotřeba, problémy s převodovkou a já nevim co ještě.
takže místo té velké devítky by měl být další Cat.smile
Honza.S2   04.11.2013 13:38:12
Když jsem viděl před pěti lety spotřeby jejich MT865 s 12 Jokerem, tak to také nebylo zrovna ideální dle mě... Ale to je jedno. Ať zkusí i QT600smile
David Janda   04.11.2013 14:35:47
Farmy Horsch v ČR nejsou jen HNG nebo Agrovation, ale jsou tu i další, jedna z nich je právě i u Loun jak píše Jarda. Mají tu kromě 9560 RT i 8360 RT které je na delší dobu v opravě a tak jezdí jiné zapůjčené které "oře" s Tigerem. Podle toho co říkal místní prokurista tak ten Quadtrac možná v příštím roce bude protože s RT nejsou spokojeni.
Honza.S2   04.11.2013 15:02:48
Jestli jim to něco vyřeší, nevímsmile Osobně si myslím že nic.
karanice   04.11.2013 15:06:57
A místo s690i budou Claasy.smile smile
Honza.S2   04.11.2013 15:16:45
Jo a místo Horsche Gregoire Besson s Vaderstatem viďsmile

Nebrat vážně prosímsmile
vasek   04.11.2013 20:19:55
Technická spolehlivost dvou prvních pásovců v JD 9560 RT a 8360 RT v AgroVatinon k.s. je dosti problematická. Poruch a prostojů bylo za rok provozu hodně a to včetně odjezdu na podvalu do servisu. Čím je to dáno je otázka. Loni na podzim se situace vyhrotila natolik, že byl nasazen pásák Challenger MT a velký Xerion. Jednalo se tedy spíš o záchranu situace, aby bylo vůbec včas zaseto. Vcelku je to na delší povídání. Nový postřikovač PT 330 už docela odladili a myslím, že si své zákazníky určitě najde. Pracovní rychlost je od 20 do 30km/hod s rameny 36m! Pracovní výkon je úžasný. Uvidíme jaká bude kvalita samotného stříkání. Bude představen příští týden na Agritechnice.
Zdenek Srytr   04.11.2013 20:23:32
Agrovation na podzim koupil druhého JD 9560 RT. Ten teď na podzim po zrnovce jezdil s Focusem. A ten Focus je opravdu jiný.
8360 RT jezdí s překládacím vozem. Druhý JD 9560 podmítá s Jockerem.

Vloni testovali vše, jak píše Honza.S2

Nh mají , ale ty si nechali pouze do živočišné, plus myslím, že jezdili v silážní kukuřici jako odvoz. Jinak odvozy od zrnovky, plnění postřikovače a secího stroje v podání IVECO.
vojta2   04.11.2013 20:51:22
To jsem ani nevěděl, že měli v AgruVation xeriona... to mi nějak uteklo
dejv14   04.11.2013 21:24:55
Ja myslim že je to uplně jedno nevim jak jinou techniku ale John Deery berou stejně od německýho prodejce.Teda aspoň v Kněžmosti to tak bylo stroje nevim kam vozí na servis..smile smile A ten Challenger taky neni žadná sláva ten co zakoupily na Mořinu MT 865 a je tam necelý 2 měsíce tak už jsem slyšel že to nebyl šťastný kup.smile smile
Zetor   04.11.2013 21:57:52
JD kupují z Německa, ale servisují je tady. V HNG mají krom CATu 9560RT, 8360RT a ty staré 8400T. JD tam má proti CATu problémy s přenosem síly, CAT co si budeme povídat má neexistující servis. Proto tam zatím ty JD jsou. Jinak myslím že jedna velká 9ka a 8360RT je ještě na farmě u Plzně. Quadtrac si myslim, že by nebyl krok kupředu. Poruchovost by podle mě nebyla menší. Co se týká spotřeby CATu s jokerem, tak je asi třeba zohlednit těžké půdní podmínky. Ty půdy otestují stroje až až, proto taky problémy s přenosem síly u JD (které jinde nejsou) a třeba problémy s hydrogenerátory na kombajnech.

To Honza S2: nedělej si srandu, v HNG jsem na dvoře viděl stát před pár lety Bessonasmile

pozn. ke Quadtraku: Taky nevím, jak by jim kloubák seděl do práce s navigací, dříve tam s tím byly problémy. smile
Falko   04.11.2013 22:23:07
Challenger ma neexistujíci servis? Kde jste to proboha vzali hoši?smile Zatím co tak pozoruju, tak Challengru aktuálnĕ nemůže ve spolehlivosti konkurovat ani JD ani Quadtrac. A to nejsou žádný informace "jedna bába povídala", ale informace přímo od zákazníku. Ja myslim, že už si toho všimli letos i zákazníci smile
TomášJ.   04.11.2013 22:31:35
to Falko - doufám, že přijdou i prodejci JD a Case, pak bysme se i o Challengeru dozvěděli jak funguje. U nás široko daleko není žádnej Challenger jenom JD a Quatracky, takže si netroufám soudit jeho spolehlivost. Každopádně s tím servisem bych Zetorovi i věřil, když člověk vidí, jak taky dokáže fungovat servis Fendt, tak bych se moc divil, že to bude u Challengeru diametrálně odlišný. Samozřejmě je to o lokalitě, tak ať to není zle pochopoeno...
Honza.S2   05.11.2013 05:56:39
Servis Case Fendtu a Challengeru konkurovat nemůže. To je pravda, jelikož je to tam zhruba tak nastejno v Črsmile
Myslel jsem si že se to u Challengeru zlepší, ale.... Od zákazníků tu slyším stížnosti hlavně na dlouhé dodávky ND a servis v centru Moravy jim také jaksi hapruje.
karanice   20.11.2013 17:01:30
Na youtube je, sice nekvalitní, video ze sklizně zrnovky v Agrovation.
16řádkový prototyp Geringhoff, něco jako Independence.smile
Docela by mě zajímalo srovnání JD s690 a Lexe 780 v tom 16tiřádku.smile
ales750   20.11.2013 17:37:05
Jak se to video jmenuje?
karanice   20.11.2013 17:41:32
Kukuřice na Zrno - 2013

Je to 5. video.smile
Zetor   20.11.2013 18:26:47
To nebude srovnatelné, už jenom díky logistice. Pokud má Lexion jediný překladač, v životě mu to nemůže stíhat a výkon jde do kytek. A myslím, že ta S690ka s dvanáctiřádkem bude dělat víc než Lex s tím 16ti řádkem. Ostatně jestli někdo znáte průchodnost, kterou ten Lex má, tak sem s ní...smile
VonVagel   20.11.2013 19:15:59
To Zetor: Sory, ale žádný prodejce nikdy neuvede průchodnost=výkon. Což nechápu. Pokud budu poctivě sbírat informace z palubních počítačů tak se k něčemu doberu... takže Mám doma někde lístek z LEX 600, v řepce a obilí udělal za 220 Hod/buben 1000ha...což mě dává reálnou výkonost. Většinu výměry sklidil v Kietrz-překládací vozy, pracovní doba od 9-22(23)...výnosy řepka přes 4t/ha, pšenice 9-10t/ha... Po pravdě nejlepší údaj který jsem kdy viděl...

Ptám se tedy. Proč na FarmWebu nedávají obsluhy/majitelé/ provozní údaje ze svých mlátiček?
Milda11   20.11.2013 20:55:05
S tou průchodností to nebude takový problém, hlavně když se NH přetahoval s Claasem o nejvýkonější kombajn na světě.takže ty údaje jsou k dispozici... Problém vidím u JD tam nic takového není....
NH CR 9090: údaj ze září 2008, sklizeň pšenice,Velká Británie,průměrná průchodnost 68,95 tun s krátkodobým maximem 100tun/hod, při vlhkosti 17%, průměrný výnos 10,32 tun, ztráty 0,5%, spotřeba nafty 13,3litru/hektar, za 8 hodin sklizeno a vymláceno 551,6 tun, záběr lišty 10,7m, zrno sklízeno ze tří polí o výměře 25,14 a 20ha, pozemky mírně svažité,sklizeň včetně obsekávání!!
claas lexion 770TT: taky Velká Británie. za 8 hodin sklizeno 675,84 tun, průměr na hodinu 84,48tun, sklizená plocha 69,66 ha, spotřeba 1,15l/tuna, záběr lišty 12m, vlhkost zrna 14,5-18%
podle všeho pole nachystané obsekané....


A teď si to přeberte co je lepšísmile
Zetor   20.11.2013 22:43:49
JD má okamžitou průchodnost někde nad 100 t/hod, těsně před tím, než se přetrhnou řemeny k pohonu sít. V průměru to vychází někde kolem 90 t/hod. Ale v reálných podmínkách !! Žádný nachystaný rekord, to uměle připravit, tak dělá 150 t/hod. Axiál je axiál, nemá konkurenci v kukuřici.
honzabru   21.11.2013 00:58:51
Americký Claas Lexion 760TT, Illinois, 16-ti řádek, vlhkost kukuřice 18%, výnos nad 12,7 tuny/ha (přes 200bu/ac). Nejlepší sklizňový týden sezóny (ale žádný uměle připravený rekord). Průchodnost 127-152 tun/hod.

Jinak velkou míru na tom bude mít asi právě ta vlhkost. Jinak samozřejmě vůbec nelze srovnávat průchodnosti v kukuřici a v pšenici.

Lišta v Agrovation není žádný prototyp, ale "normální" Geringhoff Horizon Star s hráběmi.
Polci   21.11.2013 06:58:04
Já sem dám kdyžtak 2 data, snad se přidají i další:
Lexion 760 s lištou 10,5 Vario: 135 hodin motor/90 Hodin pracovní/ 82 Hodin efektivní pracovní, 375 Ha, výnos 8,92 t/ha, Spotřeba paliva pole 5759l , silnice 253l, silnice ujeto 199 Km.
Lexion 600 s lištou 10,5 Vario: 809 hodin motor/462 Hodin pracovní, 2091 Ha, výnos 7,86 t/ha, Spotřeba paliva pole 37 835 l, silnice 5006, silnice ujeto 2982 Km.
Lexion 600/760 s lištami 10,5m je schopen běžně pracovat v obilí s průchodností okolo 40 t/hod, pokud se sejdou okolnosti tak 60 t/hod (beru pouze průchodnost zrna).
Evil Farmer   21.11.2013 17:37:04
Lexion 550 s v750:
Pracovni doba 115,63 h
Plocha 313,87 ha
Celkove km: 894,153 km
Pra. vzdálenost 355,666 km
Nafta: 5827l
Nafta pole: 5100l
Sklizeno 2169,78 t
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0069150924682617.s