Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 14 lidí.
driemotan   03.12.2009 19:23:58
to je riadny kolos...
Matúš.V   03.12.2009 19:36:04
Je to najväčší tridem na prepravu siláže a senáže v Európe. Túto jeseň bol aj na Slovensku v službách Agrafa Horovce, kde s ním boli maximálne spokojný.
Lukas7745_SK   03.12.2009 19:39:53
Matúš.V: Ty si z okolia Horoviec? Taký naves by som veru videl rád pri prácismile
Patrik Chromý   03.12.2009 19:40:07
to mi chcete říct že je to ještě vetší než tohle : http://www.farmweb.cz/index.php?page=view_image&id=NTIzWDEwOTU1WDExNTU0OA==#skok smile
Matúš.V   03.12.2009 19:49:08
Ten annabureger z toho linku ma 55-60m3 kubických neviem presne možno sa pridá M.Hruška a objasní to. tento bergmann má 65m3 a bežne do neho pratali aj viac.
pre Lukas: nie som z Horoviec iba poznám majiteľom a občas tam zbehnem. Pri práci ho budeš môcť vidieť na jar bude sa tu pohybovať.
Zetor   03.12.2009 20:03:19
Zajímavá diskuzesmile Hledá se odpověď na základní metafyzickou otázku: "Kolik m3 má jeden kubík?"smile Pokud vynásobíte rozměry koreb obou strojů, tak vám vychází Annaburger líp (53 m3 oproti 52). Ovšem je tam problém, protože čela jsou šikmá, takže kdo ví, odkud to počítají. Zajímavé je udávání hodnot v normě DIN, kde Bergmann má 51,3 kubíků. Oproti tomu, jak jsem si myslel, ho hravě překoná Siwa od Schuitemakeru, která má podle DIN 66. Ovšem tam když vynásobíte rozměry korby, dostanete se na nějakých 49 kubíkůsmile Takže kdo vísmile Ale určitě je to největší návěs na siláž v republice, ale to evropské prvenství bych přisuzoval Siwěsmile Chtělo by to znát tuny těch ostatních...
Marián   03.12.2009 20:04:39
to Matúš.V: plánujú aj zakúpiť tento tridem, spomínal si že na jar by im mali pribudnúť dva nové výkonné traktore. Ak je to pravda na jar tam ideme isto fotiť, už sa neviem dočkať toho vidieť najvýkonnejší pásaka na slovensku s 12 metrovým koglingerom smile
Martin Tlsty   03.12.2009 21:46:24
jasno bude mať daľšie oranžové Fendíky alebo niečo iné ?
TomášBoura   03.12.2009 21:53:34
nebylo by na tento vůz lepší dát už 8kol?
Tomáš.M   03.12.2009 21:57:28
To TomášBoura : preco mne sa zda ze je to tak akurat aj napravy su viac menej v dobrej vzdialenosti od seba ...............ja si myslim ze je to akurat smile
Metplo.   04.12.2009 09:12:37
ved toto je iba do dakich rovnych poli aj to bude mat problem ked pride dakte ku nam na liptov to ani do toho najmensieho kopca nepotiahnesmile
votech   04.12.2009 09:28:16
ja bych tam dal spíš kola s větším rozměrem
Matúš.V   04.12.2009 10:05:55
Metplo možno by si sa divil v akých kopcoch tento rok silážovali. Agrfa patrí do pahorkatín až kopcov zo svahovým prevýšením aj 12%. problém s tým nebol.
Metplo.   04.12.2009 10:24:58
a co ej to 12 stupnov to ej nic pre ans rovina mame u ans aj 50 stupnove ale tam ani vlecka nejde nic iba sa to kosi aj to su traktory rozsirene ale ci bi to do takych kopcov potiahol pozri moju galerku eno v kopcoch ak by to v takych tak som pan bohsmile
Zetor   04.12.2009 11:02:18
Řešíte použití stroje v nejextrémnějších podmínkách. Každej stroj má nějakou hranici, kde už ho nelze použít. Podnik, který obdělává sjezdovky si to asi nekoupí, podnik, který dělá 2000 ha kukuřice, si zas nekoupí devítitunu.

To Matúš: Můžeš potvrdit, zda-li tenhle Bergmann má "svahové vyrovnávání"? Tzn. že se na pístech naklápí proti kopci? Nevšiml sis toho?
Matúš.V   04.12.2009 11:16:07
Pre Zetor:
Tento bergmann je na hydropneumatickom podvozku, svahovo ho môžeš vyrovnávať, ale len z vonka za pomoci prepínacej páky. Je ale možnosť dokúpiť terminál z ktorým to je možné robiť z vnútra traktora.
Zetor   04.12.2009 11:18:45
A je tento systém určen pro svahové vyrovnávání za jízdy, nebo spíše pro snažší nasazení případných nástaveb u výměnných systémů?
Matúš.V   04.12.2009 11:27:49
prioritne to je určené pre výmenné systémy, možnosť kopírovania tam je za jazdy z terminálom isobus, ale pri veľkých náklonoch to je samozrejme ne úkor pruženia. Vždy tam treba mať radšej rezervu na pruženie a kopírovanie terénu
Martin Hruška   04.12.2009 14:41:01
Pro Matúš.V: Zdá se mi, že je tu více reklamy než skutečnosti. Protože hydropneumaticky odpružené nápravy znám docela dobře a znám i konkurenci tak bych se chtěl přidat do diskuze.
Tento typ náprav, kdy je protažený nosník náprav od bubnu k bubnu neumožňují moc dobře stranové vyrovnávání. To co jsi Matúši vzpomínak jsou kohouty na plnění systému,kdy do válců napumpuješ nebo vypustíš olej. Protože by 2/3 obsahu oleje měly být v zásobníku a 1/3 vysunutá, tak by to si moc nepružilo, kdyby byl válec vysunutý nadoraz. Další problém je elektronika a senzory naklonění. Pokud vím, tak zrovna tento vůz moc elektroniky na nápravách nemá.

Jsou firmy a nápravy, které řeší jednotlivé hydropneumatické opdružení samotného kola , kde by to šlo řešit, problém je ale jinde, protože traktor by ti nevyrovnával.

To o vyrovnávání jsem již od prodejců Bergman slyšel před pár lety, ale nikdy jsem to neviděl v praxi, jak by to fungovalo.Rozhodně né s tímto typem náprav a bez elektroniky, proože aby systém pružil, musel by se dostávat do zpětné polohy(vysunutí písti asi 10 cm) a pak by někde musela být elektronika a senzory. Pokud vím, tak jedině Annaburger má na svém výměnném systému senzory, které při výměně nástaveb automaticky určí transportní vyjetí pístů.

A ještě jedna poznámky ke kolům. Tento vůz by si určitě zasloužil ráfky 26,5" a né 22,5". Druhá věc, i u tohot vozu i když má hydropneumatické opdružení je třeba dávat pozor na svahu, protože těžiště je postaveno výš než u normálních návěsů
PYTEL   04.12.2009 14:57:35
jak jsem četl ten komentář pana Hrušky tak jsem se v půlce zarazil že jsou zatim vyvracovány názory na jiné firmy a o annaburgeru nic. nakonec jsem to dočetl a opět jste nezklamal pane Hruška jen tak dálsmile smile
Matúš.V   04.12.2009 15:14:11
Martin:
Ako som písal v predošlom komente na svahové vyrovnávanie potrebuješ iný terminál spytoval som sa na to priamo produktmanagera a potvrdil mi to, že potom je možné, ak si dobre čítal môj koment tak si určite prečítal, že bergmann to nerobí prioritne ale to je kompromis na požiadanie. Nepísal som že tento typ to má. Ja som svahové vyrovnávanie videl na vlastné oči na rozmetadle bergmann TSW. To či to bolo pruženie na samotné kolo alebo nie ozaj neviem nepamatám si to.
Pre tento typ pneumatík sa rozhodol podnik sám pretože má s nimi dlhoročne dobré skúsenosti.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0076639652252197.s